וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד חזרה להפסיד, 2:1 בסטוק

צ'רלי אדם הפגיז צמד, גול של ואן פרסי לא עזר, יונייטד מתרחקת מהטופ-4. סנדרלנד שוב השפילה את ניוקאסל עם 0:3 בדרבי

חואן מאטה, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
לא עזר. מאטה/GettyImages

המחזור ה-24 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם שבעה משחקים, כשבמוקד האלופה מנצ'סטר יונייטד נוצחה 2:1 בסטוק, וממשיכה להסתבך. ניוקאסל הפסידה בדרבי לוהט מול סנדרלנד, וקרסה בפעם השלישית ברציפות מול היריבה המושבעת. המשחק המרכזי של המחזור ייערך רק ביום שני, בו יתעמתו מנצ'סטר סיטי וצ'לסי ראש בראש, ועוד קודם ביום ראשון תארח ארסנל את קריסטל פאלאס, וליברפול תפגוש את ווסט ברומיץ'.

הלם בארסנל: קלסטרום נפצע כבר באימון הראשון, ייעדר שלושה חודשים?!

סטוק סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:2

עוד הפסד ליונייטד, עוד אכזבה לדייויד מויס. השדים האדומים ספגו היום הפסד שלישי בחמשת מחזורי הליגה האחרונים, והמקום הרביעי ממשיך להתרחק. יונייטד פתחה את עידן חואן מאטה עם 0:2 חלק על קרדיף בבכורה של הרכש הספרדי, והיום גם ואן פרסי וגם ויין רוני פתחו לצדו בהרכב, אבל גם שיתוף הפעולה הזה לא הושיע את מויס.

צ'רלי אדם היה זה שסיבך את האלופה עם צמד נהדר. השער הראשון היה בבעיטה חופשית (38), ולמרות שייתכן שהבעיטה המקורית הלכה החוצה, היא פגעה בברכו של מייקל קאריק והכניעה את דה חאה. בדקה ה-47 הדמיון של אוהדי יונייטד התחיל להשתולל, כשחואן מאטה בישל שער לרובין ואן פרסי, שכבש בהקפצה יפהפייה, ושיתוף הפעולה בין שני השחקנים המצוינים האלה נשא פרי ראשון, אבל אז הגיע השער המרהיב של המשחק, כשצ'רלי אדם הפגיז לחיבורים בעיטה אדירה, וקבע 1:2 למארחת. איזה שער. עד לסיום סטוק עוד יכלה להגדיל את התוצאה, אבל הייתה לא מרוכזת בחלק הקדמי, כשגם שחקני ההתקפה של יונייטד לא מרוכזים. פיל ג'ונס עוד יצא, עם חשש לזעזוע מוח, אבל מהקבוצה נמסר שהוא התאושש. בשורה התחתונה זה עוד הפסד למויס, שיודע שאם ליברפול תנצח - הפער שלו מהמקום הרביעי יגדל לתשע נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
צ'רלי אדם, שחקן סטוק. GettyImages
צמד נהדר. אדם חוגג/GettyImages

האל סיטי - טוטנהאם 1:1

טוטנהאם לא מתאוששת. אומנם פאוליניו כבש שער שוויון בדקה ה-61 והעניק לה נקודה, אבל התרנגולים, שהובסו 5:1 מול מנצ'סטר סיטי השבוע, משלימים עוד משחק בלי ניצחון ולא מצליחים להדביק את הפער מליברפול שבמקום הרביעי. שיין לונג כבש למארחת (12), שעם התיקו קטעה רצף של חמישה הפסדים רצופים בליגה.

שחקני סנדרלנד פביו בוריני, פיל בארדסלי, מרכוס אלונסו חוגגים. GettyImages
משחק ענק מול היריבה המרה. סנדרלנד חוגגת/GettyImages

ניוקאסל - סנדרלנד 3:0

הדרבי החם של צפון מזרח אנגליה הבטיח הרבה, וקיים בעיקר לאורחת. המגפייז ניצבו למשחק ללא יוהאן קבאיי שנמכר לפריס סן ז'רמן, לויק רמי המורחק ויוהאן גורקוף, ונראו נורא ואיום משריקת הפתיחה ועד שריקת הסיום. שולה וסמי אמבואי פתחו באותו הרכב לראשונה בליגה העליונה, אולם פתיחת המשחק היתה כל כולה של החתולים השחורים: בדקה ה-19 קיבלה סנדרלנד פנדל מפוקפק למדי, אותו בעט פביו בוריני לרשת העליונה כדי לקבוע 0:1 - השער השלישי שלו במשחק השלישי שלו מול ניוקאסל. ארבע דקות חלפו, ואדם ג'ונסון הלוהט הכפיל את התוצאה אחרי ריבאונד מהדיפה של טים קרול, ובכך המשיך את הרצף שלו בו הוא כובש או מבשל בשמונת המשחקים האחרונים של קבוצתו. את הדובדבן על הקצפת הניח ג'ק קולבק בדקה ה-80, ונתן את האות לאוהדי ניוקאסל להתחיל לעזוב את יציעי סנט ג'יימסס פארק. זהו הניצחון השלישי ברציפות של סנדרלנד בדרבי של צפון מזרח אנגליה.

משחקים נוספים:

אברטון - אסטון וילה 1:2
לאברטון: סטיבן נייסמית' (74), קווין מיראלס (85). לאסטון וילה: לאנדרו באקונה (34)

קרדיף סיטי - נוריץ' 1:2
לקרדיף: קרייג בלאמי (49), קנווין ג'ונס (50). לנוריץ': רוברט סנודגראס (5)

פולהאם - סאות'המפטון 3:0
לסאות'המפטון: אדם ללאנה (64), ריקי למברט (70), ג'יי רודריגס (75)


כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully