וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו: "כואב להפסיד, נצטרך לשנות דברים"

בברצלונה התקשו לעכל את ההפסד לוולנסיה. מרטינו: "אני מודאג". אלבס על הקהל בקאמפ נואו: "לפעמים אנו מרגישים במשחק חוץ"

מאמן ברצלונה טאטה מרטינו. AP
יתאוששו מזה? מרטינו/AP

כמעט שנתיים מאז ההפסד הביתי הקודם שלה, נכנעה הערב (שבת) ברצלונה בקאמפ נואו, כשהפסידה 3:2 מול ולנסיה. בעקבות ההפסד, עלולים הקאטלנים לעזוב את הפסגה לראשונה מזה 59 שבועות, כשניצחונות של ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד מחר ישלחו את בארסה היישר אל המקום השלישי, לא בדיוק מקום בו היא רגילה להיות.

מנג'ר ברצלונה, טאטה מרטינו, התקשה בסיום להסביר כיצד הפסידה קבוצתו בבית, ועוד אחרי שהוליכה 0:1: "אין לי הסבר מדוע הגיע המהפך. איבדנו ריכוז במחצית השנייה ושילמנו על הטעויות שעשינו. חייבים להחמיא לולנסיה שידעו לנצל אותן. אמרתי לשחקנים שאולי נפסיד את ההובלה בטבלה, אבל שניאבק על הכל. נצטרך להדביק עתה את הפער מהיריבות שלנו. בכל פעם שאנחנו מפסידים, אני מודאג. אמנם שיחקנו טוב היום, אבל אני מוטרד, כמו גם השחקנים". על מותו של לואיס ארגונייס אמר המנג'ר: "אלו היו חדשות עצובות מאוד. אני שולח את תנחומיי למשפחה. זו אבידה גדולה לעולם הכדורגל".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מול שחקן ולנסיה דניאל פארחו. GettyImages
הצליחו לעצור גם אותו. מסי מול פארחן/GettyImages

חאבייר מסצ'ראנו הוסיף: "זה כואב מאוד להפסיד את שלוש הנקודות האלה, אבל יש עוד 16 מחזורים עד סיום העונה, ונהיה חייבים לשנות דברים. שלטנו לגמרי בחצי השעה הראשונה וייצרנו הרבה הזדמנויות, אבל לרוע המזל לא הצלחנו להבקיע. יש לנו חדר הלבשה של ווינרים, ואחרי תיקו או הפסד כואב הקבוצה רק רוצה להתאושש ולהשאיר את כל זה מאחור".

ברצלונה, שניצחה ב-25 המשחקים האחרונים שלה בקאמפ נואו, שמעה הפעם קולות צורמים מהיציעים, כשאוהדי הקבוצה הביעו חוסר סבלנות כלפי השחקנים ויכולתם המאכזבת. דני אלבס העביר ביקורת על הקהל בסיום. "חייב להיות קשר חיובי בין האוהדים לקבוצה, והשריקות לא עוזרות", אמר המגן הברזילאי, "לפעמים אנחנו מרגישים כאילו אנחנו במשחק חוץ".

אלבס טוען ש"אנחנו נותנים יותר מדי שטח ליריבה", אבל מתעקש ש"כשקבוצה מתרגלת לנצח, כל הפסד הוא כמו הלוויה. אבל אין לי שום ספקות בנו, יש לנו קבוצה חזקה".

מנג'ר ולנסיה, חואן אנטוניו פיצי, חגג את הניצחון הגדול של קבוצתו: "כשהבעתי את הרצון שלי שנחזור עם ניצחון מהמשחק הזה, אמרו שזה לא יקרה. הקבוצה שלנו רעבה לניצחונות ולשחקנים שלי היתה יותר אמביציה מלי. אנחנו לוקחים מהניצחון הזה את הידיעה שאנחנו מסוגלים להתמודד עם הקבוצות הטובות ביותר בעולם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חואן אנטוניו פיצי מאמן ולנסיה. Manuel Queimadelos, GettyImages
מאמינים בעצמם. פיצי/GettyImages, Manuel Queimadelos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully