וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבאטוב: "אני לחוץ", הרנאנס: "זה לא הכסף"

החלוץ הבולגרי שעבר למונאקו מתרגש מהנעליים הגדולות של פלקאו, שחקנה של לאציו לשעבר כבר מתגעגע: "הרגשתי שאני צריך שינוי", ומה אומרים באנגליה על המעבר של קלסטרום לארסנל?

עם סיום חלון ההעברות של חודש ינואר נראה שמי שעשתה את הסיומת הכי משמעותית היא מונאקו שבליגה מפגרת בשש נקודות אחרי פריס סן ז'רמן, אבל ברכש נראה שהיא ביצעה את הצעד המתבקש. בעקבות הפציעה של רדאמל פלקאו שייעדר עד לסיום העונה החליטה הקבוצה הצרפתית לצרף בהשאלה את דימיטאר ברבאטוב שמגיע מפולהאם. בכך הקבוצה של קלאודיו ראניירי גברה למעשה על טוטנהאם שחשקה גם היא בחלוץ בן ה-33.

כל ההעברות ביום האחרון של חלון ינואר

דימיטאר ברבאטוב שחקנה החדש של מונאקו. חשבון הטוויטר של מונאקו, אתר רשמי
אתגר חדש. ברבאטוב/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של מונאקו

"אני שמח ונרגש, אבל גם מעט לחוץ אם להיות כן", אמר החלוץ הבולגרי שהבקיע העונה חמישה שערים ב-19 הופעות בפרמיירליג במעמד החתימה. "אני לא יכול לחכות להתחיל להתאמן עם הקבוצה החדשה שלי ולהתחיל בפרק חדש בקריירה שלי". סגן נשיא המועדון ואדים וסילייב הוסיף: "דימיטאר יביא לנו את כל הניסיון והכישרון. ההגעה שלו קשורה כמובן לפציעה של פלקאו. הוא שיחק במועדונים גדולים כמו מנצ'סטר יונייטד והוא חלוץ גדול. אנחנו עדיין מתחרים בשני מפעלים והוא יהיה נכס. יש לו סגנון שונה מהחלוצים האחרים שלנו".

ורגע לפני סגירת החלון, גם איימן עבדנור, אחד הבלמים הטובים ביותר בליגה הצרפתית, הגיע בהשאלה מטולוז כאשר מונאקו תוכל לרכוש את כרטיסו תמורת 15 מיליון יורו בתום העונה. "אני גאה מאוד, מונאקו זה מועדון נהדר, מקצועני מאוד עם צוות מצוין, שחקנים נהדרים ואמביציה גדולה", אמר הבלם החדש של הקבוצה. "אני מוכן לעזור לחברים שלי. אני אעשה את הכול כדי להצליח. יש לנו מטרה מיוחדת".

פאבלו אוסבלדו שחקן סאות'המפטון כובש מול מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יוכיח את עצמו שוב באיטליה? אוסבלדו/GettyImages

גם יובנטוס דאגה להתחזק לפני שממשיכים לחלק המשמעותי של העונה, אבל סביב החיזוק שלה עולות לא מעט תהיות. פאבלו אוסבלדו, החלוץ הסורר של סאות'המפטון הצטרף כמושאל. כזכור, הארגנטינאי-איטלקי הושעה לאחרונה מהסיינטס אחרי עימות עם חברו לקבוצה, ז'וזה פונטה, באימון, אבל זה לא מנע מהגברת הזקנה לקחת אותו.

"אני שמח מאוד", אמר אוסבלדו עם הגעתו. "היה קצת סוער, אבל אני עדיין לא מאמין שזה קורה. אני שמח מאוד. זה היה כיף לשמוע בפעם הראשונה שיובנטוס רוצה אותי. כשהכול הושלם פשוט ישבתי ולא האמנתי". אוסבלדו ששיחק עד לפני חמישה חודשים ברומא נשאל אם הוא התגעגע לכדורגל האיטלקי, והשיב: "ברור. בהתחלה כשעזבתי שמחתי להגיע לאתגר מרגש וחדש באנגליה, אבל התגעגעתי. אני מצטרף למועדון הכי טוב באיטליה ואחד הטובים באירופה. אני לא חושב שדברים כאלה קורים הרבה בחיים. הלוואי ואוכל להישאר כאן הרבה שנים".

שחקן לאציו, הרנאנס. AP
קשה לו להיפרד מהאוהדים. הרנאנס/AP

אינטר התחזקה ונאלצה לשלם 20 מיליון יורו עבור הרנאנס שעוזב את לאציו אחרי שחתם לארבע שנים וחצי. זו כמובן העסקה היקרה ביותר של היום האחרון בהעברות ואיתה גם מגיעות הציפיות הגדולות מבחינת הנראזורי. הרנאנס צפוי להרוויח 2.8 מיליון יורו בעונה, אבל בראיון שנערך עימו באיטליה הוא הכחיש שהכסף שיחק סיבה מרכזית להגעתו. כ-200 אוהדי לאציו הפגינו על מכירת השחקן במתחם האימונים של הקבוצה.

"אני לא עוזב את לאציו בשביל הכסף. אשתי אריקה יודעת את האמת", הסביר. "עשיתי את הבחירה שלי. אני רוצה להודות לכולם, לנשיא, לחברים שלי לקבוצה ולכל האוהדים. במשך כל חיי ניסיתי לעשות את הכי טוב, ועכשיו יש לי את ההרגשה שאני צריך לעשות שינוי. זה היה לילה קשה, לא ישנתי בכלל. ידעתי שהאוהדים אוהבים אותי, אבל לא חשבתי שעד כדי כך. אני אשמור אותם בליבי".

קשר ארסנל קים קלסטרום. חשבון הטוויטר של ארסנל, צילום מסך
מכיר היטב את הכדורגל האנגלי. קים קלסטרום/צילום מסך, חשבון הטוויטר של ארסנל

באנגליה ההפתעה הגיעה מכיוונה של ארסנל שהחתימה את קשר ספרטק מוסקבה ונבחרת שבדיה, קים קלסטרום בן ה-31 שישחק כמושאל עד לתום העונה. ב"טלגרף" ניתחו את ההעברה הזו כאשר הפרשן הנרי ווינטר כתב: "השבדי מכיר את הכדורגל האנגלי, הוא שיחק כאן בליגת האלופות עם ליון ואפילו זכה עם ליברפול ב-2009. הוא שיחק נגד אנגליה. קשר לא משיג 106 הופעות במדי שבדיה מבלי שיש לו איכויות. במקרה של קלסטרום יש לו רגל שמאל חזקה ויכולת מוכחת. הוא לא ארון רמזי או ג'ק ווילשר, אבל הוא יכול להיות מחליף ראוי. הוא רק בן 31. הבעיה היותר גדולה שלו היא שהוא לא מדבר אנגלית טובה במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully