וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.1

נסגר חלון ההעברות של ינואר: ארסנל הפתיעה, אוסבלדו ביובנטוס, הרנאנס באינטר, מיטרוגלו בפולהאם, זומה בצ'לסי, ברבאטוב ועבדנור במונאקו, אתלטיקו החזירה את דייגו, באנגה ברח

קשר ארסנל קים קלסטרום. חשבון הטוויטר של ארסנל, צילום מסך
ההפתעה של ארסנל. קים קלסטרום/צילום מסך, חשבון הטוויטר של ארסנל

אנגליה

* צ'לסי הודיעה על רכישתו של הבלם הכשרוני קורט זומה מסנט אטיין. הצרפתי בן ה-19 ירכש על ידי הבלוז תמורת 12.5 מיליון ליש"ט, יושאל בחזרה לסנט אטיין עד סוף העונה, וינחת בסטמפורד ברידג' בקיץ.

* הפתעה מכיוונה של ארסנל. קשר ספרטק מוסקבה ונבחרת שבדיה, קים קלסטרום בן ה-31, צורף בהשאלה עד תום העונה אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות. לידיעה המלאה.

* ליאם ברידקאט עבר מברייטון לסנדרלנד תמורת כ-3.5 מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-24 מאחד כוחות עם מאמנו לשעבר גאס פוייט, שנלחם לכך אורך חלון ההעברות כדי להנחית אותו בסטדיום אוף לייט.

* הושלמה עסקת ההשאלה של ווילפריד זאהה ממנצ'סטר יונייטד לקרדיף סיטי. הקשר-חלוץ שסבל מיחסים רעועים עם דייויד מויס, שותף העונה במשך 30 דקות בלבד בפרמיירליג. כמה שעות לאחר מכן גם המגן פאביו עשה את הדרך מאולד טראפורד לקבוצה הוולשית, כשסכום העברתו לא פורסם.

* מנצ'סטר יונייטד השאליה לבירמינגהאם סיטי מליגת המשנה את החלוץ האיטלקי פדריקו מאקדה ואת הצעירים טום ת'ורפ וטיילר בלאקט.

* פולהאם ממשיכה לשנות את פניה. אחרי שאתמול עאדל טאאראבט עזב אותה לטובת מילאן, היום הבלם הוותיק ארון יוז (34) עזב לק.פ.ר מהצ'מפיונשיפ. מנגד, הקוטג'רז התחזקו בצורה משמעותית עם צירופם של קוסטאס מיטרוגלו (העברה מאולימפיאקוס, 12 מיליון ליש"ט) ולואיס הולטבי (השאלה מטוטנהאם).

* ג'ון הייטינחה, בלם נבחרת הולנד בן ה-30, עבר את הבדיקות הרפואיות בפולהאם והצטרף בהעברה חופשית לאחר ששוחרר מאברטון.

* פאבלו ארמרו, המגן השמאלי בן ה-27 של נבחרת קולומביה, הושאל עד סוף העונה מנאפולי לווסטהאם.

* הקשר הצרפתי תייבי ביפומה עזב את אספניול והושאל לווסט ברומיץ' עד תום העונה, תמורת חצי מיליון יורו

* ק.פ.ר לא הסתפקה בהגעה של ארון יוז ושאלה מקבוצת דספורטיבו ברזיל את החלוץ גילרמה דלאטורה. הברזילאי בן ה-21 שיחק לאחרונה כמושאל באתלטיקו פרנאנשה.

* אברטון רכשה מספרטה פראג את השוער המבטיח יינדריך סטאנק תמורת סכום שלא פורסם. הצ'כי בן בן ה-17 ינסה לפלס את דרכו להרכב הטופיז בשנים הבאות.

* קריסטל פאלאס רכשה מוולבס את שוער נבחרת ויילס, ויין הנסי. הפרטים הכספיים לא פורסמו, אבל באנגליה מעריכים שהשוער בן ה-27 עלה לפאלאס כ-3 מיליון ליש"ט.

* מסע הרכש של קריסטל פאלאס נמשך עם צירופו של בלם בלקבורן סקוט דאן (26). השחקן חתם לשלוש שנים וחצי.

* פאלאס נעלה את סדרת ההחתמות שלה ביום האחרון של החלון, עם שאילתו של הכישרון האנגלי טום אינס (22), בנו של פול, מבלקפול.

* חלוץ סלטה ויגו דויד רודריגס (27), שהוזכר כמועמד להצטרף לבית"ר ירושלים, חתם עד תום העונה בברייטון מליגת המשנה באנגליה, אותה מאמן אוסקר גרסיה.

שחקן ברייטון לשעבר, ליאם ברידקאט. GettyImages
איחוד כוחות עם גאס פוייט. ברידקאט/GettyImages
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ספרד

* דייגו, הפליימייקר הברזילאי של וולפסבורג, נמצא בדרכו חזרה לאתלטיקו מדריד בעקבות בקשתו של דייגו סימאונה. כרגע מדובר על עסקת השאלה עד יוני.

* בעקבות צירופו של דייגו, אתלטיקו שלחה את הקשר הצעיר והמוכשר אוליבר טורס לסיים את העונה כמושאל בשורות ויאריאל. הצוללת הצהובה נפרדה מהרנן פרס שהושאל לאולימפיאקוס.

* הקשר האחורי מוחמד סיסוקו חתם בלבנטה בהעברה חופשית אחרי חצי שנה בלי קבוצה. סיסוקו בן ה-29 שיחק בעבר בוולנסיה, ליברפול, יובנטוס, פ.ס.ז' ופיורנטינה, ולאורך הקריירה שולמו עליו כ-33 מיליון יורו.

* לבנטה לא עצרה שם ובהמשך גם שאלה ממאיורקה את ויקטור קסאדסוס. הצפרדעים יוכלו לרכוש את החלוץ בן ה-28 בסוף העונה.

* מאיורקה צירפה בהשאלה את הקשר איריניי סנטוס (32). הברזילאי מגיע כמושאל מווטפורד ולמעשה חוזר לספרד, אחרי ששיחק בעבר בראיו, סלטה, אלמריה, בטיס וגרנאדה. עוד מצטרף לקבוצה: עבדול קמארה, חלוץ גינאי בן 23, שהושאל מסושו עם אופציה לרכישה.

* מלאגה הודיעה על החתמתו של החלוץ הארגנטינאי אסקיאל רסקלדני (21), שמגיע אליה מוולס סארספילד. האנדלוסים לא הוסיפו פרטים כספיים בנוגע לעסקה.

* סרחיו קנאלס נמכר מוולנסיה לריאל סוסיאדד תמורת כ-3.5 מיליון יורו. הקשר בן ה-22 חתם עד 2018 וינסה להחיות את הקריירה אחרי כמה שנים לא מוצלחות בריאל מדריד ובמסטאייה. ולנסיה תקבל 30 אחוזים מכל מכירה עתידית שלו מסוסיאדד.

* חטאפה רכשה מדינמו זאגרב את הקשר הברזילאי סמיר (26) המייצג את נבחרת קרואטיה. סמיר חתם על חוזה לשלוש שנים וחצי.

* החלוץ האיטלקי סמואלה לונגו (22) עוזב את אינטר לטובת תקופת השאלה שלישית, הפעם בראיו וייקאנו שתיעזר בשירותיו עד תום העונה. לונגו כבר שיחק בספרד בעונה שעברה, כמושאל באספניול.

איקר מוניאין, בילבאו, גולש לרגלי סרחיו קנאלס, ולנסיה. רויטרס
יחייה את הקריירה בסן סבסטיאן? קנאלס משמאל/רויטרס

גרמניה

* בורוסיה דורטמונד רכשה מפרטיזן בלגרד את הקשר ההתקפי מילוש יואיץ' (21). סגנית אלופת גרמניה שילמה לסרבים כ-2.5 מיליון יורו והמנהל הספורטיבי, מיכאל זורק, אמר: "הוא שחקן מגוון עם הרבה פוטנציאל. הסגל שלנו הושלם".

* המגן הוותיק פטריק אוומוילה בן ה-34, ששיחק בחמש השנים האחרונות בדורטמונד עד ששוחרר בקיץ, חתם על חוזה עד תום העונה בהמבורג.

* ורדר ברמן רכשה מבורדו את הקשר הצרפתי-פולני, לודוביק אוברניאק. ההערכות הן שהגרמנים שילמו עליו 2 מיליון יורו. השחקן בן ה-29 עוזב את צרפת לראשונה אחרי שמלבד בורדו, הוא שיחק גם בליל ובמץ.

* הבלם בן ה-20, נואה קורזובסקי, עבר מנירנברג לוולפסבורג. קורזובסקי שיחק בכל נבחרות הנערים והנוער של גרמניה.

* שאלקה שמה את ידה על הקשר האוסטרי דניאל גייסלר, שעבר אליה מהירנביין ההולנדית. גייסלר בן ה-19 היה גם על הכוונת של בורוסיה מנשנגלדבאך.

* החלוץ הקרואטי סרג'ן לאקיץ' (30), ששיחק מאז תחילת העונה כמושאל מוולפסבורג לאיינטרכט פרנקפורט, שוחרר על ידי הזאבים, עזב את פרנקפורט וחזר לקדנציה שנייה בקייזרסלאוטרן.

לודוביק אוברניאק שחקנה החדש של ורדר ברמן. AP
כבר הוצג במדי ורדר ברמן. לודוביק אוברניאק/AP

איטליה

* פאבלו אוסבלדו נחת באיטליה, עבר בדיקות רפואיות וחתם עד סוף העונה ביובנטוס. החלוץ הארגנטינאי-איטלקי הגיע בהשאלה מסאות'המפטון ולגברת הזקנה תהיה אופציה לרכוש אותו בקיץ. אוסבלדו הושעה לאחרונה מהסיינטס אחרי עימות עם חברו לקבוצה, ז'וזה פונטה, באימון הקבוצה.

* אחרי שעזב את מתחם האימונים של לאציו בדמעות, הרנאנס השלים את מעברו לאינטר וחתם לארבע שנים וחצי. על פי דיווחים לאציו תקבל 20 מיליון יורו עבור הקשר הברזילאי בן ה-28, בעסקה היקרה ביותר של יום האחרון להעברות.

* לאציו לא הצליחה לצרף את ג'ונתן ביאביאני, אבל החתימה צרפתי אחר. הקשר גאל קאקוטה (22) ששייך לצ'לסי והושאל בשנה וחצי האחרונות לוויטסה הגיע לביאנקוצ'לסטי בהשאלה עד תום העונה.

* רומא ממשיכה להתחזק: רגע לפני סגירת החלון, הג'אלורוסי צירפו בהשאלה את הבלם הברזילאי רפאל טולוי (23) שמגיע מסאו פאולו. לקבוצה של רודי גרסיה תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו ביוני.

* עוד מרומא: הג'אלורוסי גברו על מנצ'סטר יוניטד, ארסנל, ליברפול ואחרות במירוץ אחר היהלום השבדי ואלמיר ברישה. השחקן בן ה-17, שכבש שבעה שערים בשבעה משחקים באליפות העולם עד גיל 17 לפני כמה חודשים, חתם בבירה האיטלקית עד קיץ 2018. הוא עבר מהלמשטאד.

* אחרי שלפני כמה ימים היא רכשה את 50 האחוזים הנותרים מכרטיסו של הקשר ההתקפי ג'מריו פישיטלה (20), רומא השאילה את השחקן בן ה-20 לצ'יטאדלה מהסרייה ב'.

* גם הקשר הברזילאי מרקיניו (27) עזב את רומא ועבר בהשאלה עד תום העונה לוורונה.

* אחרי שרכשה את ז'ורז'יניו והנריקה, נאפולי הציגה את פאוזי גולאם, המגן השמאלי של סנט אטיין, עליו שילמה 5.5 מיליון יורו. השחקן בן ה-23 חתם על חוזה עד יוני 2018.

* ססואולו מתחתית הליגה האיטלקית ממשיכה במסע החיזוק שלה, והחתימה את קפטן נאפולי עד לא מכבר, פאולו קנבארו. הבלם בן ה-32, אחיו הקטן של פאביו, הגיע כמושאל עד לסיום העונה הנוכחית.

* מודיבו דיאקיטה עבר בדיקות רפואיות בפיורנטינה והצטרף אליה בהשאלה מסנדרלנד. הבלם הצרפתי בן ה-26 חוזר לאיטליה אחרי שהוא שיחק בלאציו בשנים 2006-2013.

* החלוץ הניגרי ויקטור אובינה (26) חזר לקייבו בעסקת השאלה עד תום העונה. אובינה שיחק בקייבו במשך שלוש שנים והחל מקיץ 2011 הופיע במדי לוקומוטיב מוסקבה. קייבו שאלה גם את הקשר טיבריו גווראנטה (28), שכרטיסו שייך לסביליה ואת העונה פתח כמושאל בקטאניה.

* קייבו החתימה גם את אדריאן סטויאן שחזר מהשאלה בגנואה ושלחו את אלסיו ססטו לסמפדוריה.

* טרייד בארץ המגף: מייקל אגאצי, שנחשב לאחד מהשוערים הבולטים בסרייה א', עבר מקליארי לקייבו כחצי שנה לפני שחוזהו מסתיים. קליארי קיבלה בתמורה את השוער בן ה-22 מרקו סילבסטרי.

* גרנאדה ואודינזה, שנמצאות תחת אותה בעלות של משפחת פוצו, ממשיכות להעביר ביניהן שחקנים. הפעם הקבוצה הספרדית השאילה לזו האיטלקית את המגן השמאלי הברזילאי דוגלאס (19).

* אישק בלפודיל האלג'יראי בן ה-22 מאינטר, שהיה על סף חתימה בק.פ.ר, החליט להישאר בסוף באיטליה והצטרף לליבורנו בהשאלה.

* פארמה וסמפדוריה הודיעו על עסקת חליפין במסגרתה עבר החלוץ סטפנו אוקאקה (24) לסמפ תמורת ניקולה פוצי (27).

פאבלו אוסבלדו שחקן סאות'המפטון כובש מול מנצ'סטר סיטי. GettyImages
חזר לאיטליה. פאבלו אוסבלדו/GettyImages

צרפת

* מונאקו מצאה מחליף לרדאמל פלקאו הפצוע. החלוץ הבולגרי דימיטאר ברבאטוב חתם עד תום העונה לאחר שהושאל מפולהאם. השחקן בן ה-33 קיבל את החולצה מספר 15. בקיץ יהפוך לשחקן חופשי.

* דקה אחת לפני סגירת החלון, החתימה מונאקו באופן רשמי גם את איימן עבדנור, אחד הבלמים הטובים בליגה הצרפתית, שהגיע בהשאלה מטולוז. מונאקו תוכל לרכוש את כרטיסו של השחקן בן ה-24 ב-15 מיליון יורו בתום העונה.

* אחרי חצי שנה באתלטיקו מדריד ודקת ליגה אחת בלבד, הקשר האחורי ז'וסואה גילאבוגי (23) חזר הביתה לסנט אטיין כמושאל עד תום העונה.

* קאמבק מרגש בצרפת: השוער יוהאן פלה (32) שלא שיחק כמעט ארבע שנים בגלל תסחיף ריאתי, משקם את הקריירה וחתם על חוזה עד סוף העונה בשורות סושו מתחתית הליגה הבכירה. גם המגן פלוריאן מראנז' הצטרף לסושו.

* נאנט רכשה מאסביירג הדנית את הבלם קיאן האנסן (24), אבל מיד השאילה לה אותו בחזרה. הוא יצטרף לקבוצה הצרפתית בקיץ. בנוסף, החתימה הקבוצה את איתי שכטר בחוזה עד תום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות וצירפה גם את רמי גומיס מלבנטה.

* נועלת הטבלה הצרפתית, אז'קסיו, נפרדה מהחלוץ הברזילאי אדוארדו, שעבר למוליכת ליגת המשנה מץ. השחקן בן ה-33 חתם לשנה וחצי.

* הקשר ונסן נוגיירה (26) עבר מסושו לפילדלפיה יוניון מהמ-MLS. השחקן שמחזיק באזרחות צרפתית ואזרחות פורטוגלית, שיחק בסושו מתחילת הקריירה.

דימיטאר ברבאטוב שחקנה החדש של מונאקו. חשבון הטוויטר של מונאקו, אתר רשמי
המחליף של פלקאו. דימיטאר ברבאטוב/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של מונאקו

הולנד

* הבלם הצרפתי מתיו דלפייר, 32, עבר מהופנהיים לאוטרכט. דלפייר הסתכסך העונה עם הנהלת הקבוצה הגרמנית ונשלח לקבוצת המילואים של המועדון. ההולנדים החתימו גם את הקשר הספרדי פרננדו קסדה (20), ששוחרר מקבוצת המילואים של ברצלונה לפני כמה חודשים.

* בטיס הספרדית השאילה לגו אהד איגלס ההולנדית את השוער סטפן אנדרסן. הדני בן ה-32 ספג העונה 21 שערים בשבעה משחקי ליגה במדי הוורדיבלאנקוס.

* תחנה אירופאית ראשונה לבלם נבחרת אוסטרליה טרנט סיינסבורי. השחקן בן ה-22 עבר מסנטרל קואסט מרינרס לזוולה.

שוער בטיס, סטפן אנדרסן. GettyImages
מספרד להולנד. אנדרסן/GettyImages

פורטוגל

* העברה מסקרנת בקו מצרים-פורטוגל. ספורטינג ליסבון רכשה מזמאלק את הקשר ההתקפי מחמוד עבדלרזאק פדאללה, שידוע יותר בכינויו שיקבלה (shikabala) ומושווה בארצו לאריאן רובן. ספורטינג שילמה עליו כחצי מיליון יורו וזו תהיה התחנה השנייה שלו באירופה אחרי שהוא שיחק ב-2005-06 בפאוק סלוניקי.

* ספורטינג גם מימשה את האופציה על פרדי מונטרו ורכשה אותו מסיאטל סאונדרס תמורת 2 מיליון יורו. החלוץ הקולומביאני ששיחק בחצי העונה הראשונה כמושאל, כבש 13 שערי ליגה ב-16 משחקים.

* פורטו השאילה לגבאלה מאזרבייג'אן את הקשר מאראט איזמאילוב. הרוסי בן ה-31 מאחד כוחות עם יורו סמים שאימן אותו בלוקומוטיב מוסקבה אחרי שש וחצי שנים בפורטוגל. הוא שיחק חמש וחצי שנים בספורטינג ליסבון ושנה נוספת בפורטו.

* קרדיף סיטי השאילה לריו אבה הפורטוגלית את החלוץ אטיין וליקוניה. הסלובני בן ה-25 הגיע לווילס ב-2012 תמורת 1.7 מיליון ליש"ט שעשו דרכם למאריבור, אבל רשם רק שלוש הופעות במדי הבלובירדס.

יוון

* פאוק סלוניקי החתימה שחקן שלישי בתוך ארבעה ימים. אחרי ההגעות של ביבאס נאתכו וחואן אינסאורלדה, היום הצטרף גם החלוץ ההולנדי דני הוסן, 23, שהושאל מאייאקס.

* נלסון ואלדס חזר לאירופה אחרי עונה כמה חודשים באל ג'זירה מאיחוד האמירויות. החלוץ הפרגוואי (30) הושאל רשמית לאולימפיאקוס. הוא שיחק בעבר בוורדר ברמן, בורוסיה דורטמונד, הרקולס אליקנטה, ולנסיה ורובין קאזאן. אולימפיאקוס צירפה בהשאלה גם את המגן הרנן פרס (24), שחקנה של ויאריאל.

* הקשר הוותיק ואלדו, 32, עבר מאטלאנטה המקסיקנית לאסטרס טריפוליס היוונית. השחקן שגדל בריאל מדריד חוזר לאירופה אחרי ששיחק בעבר באוסאונה, לבנטה, מלאגה ואספניול.

רוסיה

* זניט סט. פטרסבורג שעשתה לעצמה מנהג לבצע עסקאות גדולות בימים האחרונים של חלון ההעברות, עשתה זאת שוב. היום היא השלימה את עסקת רכישתו של סלומון רונדון מרובין קאזאן תמורת 18 מיליון יורו. החלוץ הנפלא של נבחרת ונצואלה, 24, חתם עד 2018.

* סמארה שילמה לספרטק מוסקבה מיליון יורו עבור אמין מחמודוב. הקשר הרוסי-אזרי, 21, שותף העונה בארבעה משחקים בליגה הרוסית.

* אורל מהתחתית החתימה לשנתיים וחצי את השוער ניקולאי זאבולוטני. הרוסי בן ה-23 סיים את חוזהו בספרטק מוסקבה וחתם בהעברה חופשית.

סלומון רונדון שחקן רובין קאזאן. רויטרס
18 מיליון יורו. רונדון/רויטרס

טורקיה

* ריזספור שנאבקת נגד הירידה, התחזקה בקשר הגרמני-טורקי דניז קדאח. הוא הגיע אליה ללא תמורה אחרי ששוחרר מחוזהו בהאנובר הגרמנית.

* גלאטסראיי שהייתה מאוד פעילה בחלון ההעברות של ינואר, רכשה ממניסאספור את הקשר בן ה-18 אוגוזהן קאיאר. המחיר: 750 אלף יורו.

* קוקסאל יידק שוחרר מחוזהו באלאזיגספור וחתם באנטליאספור. תחנה שמינית בקריירה של הקשר ההתקפי בן ה-29.

שחקן ולנסיה אבר באנגה מוקף בשחקני ברצלונה. רויטרס
חזר לארגנטינה. אבר באנגה/רויטרס

עוד בעולם

* את אחת ההפתעות הגדולות של החלון סיפקה ניואל'ס אולד בויס הארגנטינאית, שניצלה את ביטול המעבר של אבר באנגה לאתלטיקו מדריד וצירפה אותו כמושאל מוולנסיה. הקשר בן ה-25, אקס בוקה ג'וניורס, ינסה לחזור לעצמו לפני המונדיאל.

* סאבו פאביצ'יביץ', בלם מכבי והפועל תל אביב לשעבר ששוחרר מאנורתוזיס פמגוסטה, חתם עד לסיום העונה בכוכב האדום בלגרד. עבור שחקן נבחרת מונטנגרו בן ה-33 מדובר בסגירת מעגל, עם חתימה בקבוצה אותה אהד כילד.

* חבר חדש לניר ביטון בסלטיק. האלופה הסוקטית החתימה את החלוץ הסקוטי ליי גריפית'ס (23) שנרכש מוולבס תמורת 800 אלף ליש"ט וחתם לשלוש שנים וחצי.

* גיא לוזון מתחזק. סטנדרד ליאז' שאלה את חלוץ נבחרת קונגו ז'אן-מארק מקוסו מונדלה בן ה-21 עד תום העונה עם אופציה לרכישה. השחקן שייך לקבוצת בלאור קינשאסה במולדתו. בנוסף, סטנדרד רכשה מוויבודינה את המונטנגרי נבוישה קוסוביץ' (18) ומיד השאילה אותו לאויפשט ההונגרית.

* אנדרלכט רכשה משרלרואה את החלוץ המצטיין דויד פולה. הבלגי-צרפתי בן ה-25 כבש העונה 11 שערים ב-22 משחקי ליגה, שניים מהם נגד אנדרלכט.

* אוסטריה וינה התחזקה בקשר תומאס סלמון. האוסטרי בן ה-25 מצטרף לאלופה מהפתעת העונה בבונדסליגה, גרודיג. הוא חתם עד 2017.

* הקשר השבדי סטפן אישיזאקי (31) עזב את אלפסבורג אחרי שמונה שנים וחתם בלוס אנג'לס גלאקסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully