וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמאש פרישקין יושאל למכבי חיפה עד לסיום העונה

1.2.2014 / 6:50

החלוץ ההונגרי (27), שמועמדותו פורסמה לראשונה בוואלה! ספורט, חתם באוסטריה וינה עד 2015 ויעבור בהשאלה לירוקים

בשורות טובות למכבי חיפה. החלוץ ההונגרי תמאש פרישקין (27) אמנם חתם באוסטריה וינה רגע לפני סגירת חלון ההעברות, אבל הוא יושאל למכבי חיפה עד לסיום העונה. רגע לפני סגירת חלון ההעברות האירופי חתם החלוץ, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, על חוזה עד 2015 עם אופציה לעונה נוספת בשורות הקבוצה האוסטרית, אבל המועדון החליט להעבירו בהשאלה כחלק מהעובדה שהחלוץ פיליפ הוזינר נשאר באוסטריה וינה.

אמש (שישי) נסגר חלון ההעברות האירופי ופרישקין התנדנד במהלך כל שעות היממה עד שבסופו של דבר אוסטריה וינה החליטה להחתימו. במהלך היום שמו נקשר גם כמועמד לעבור לליגה הצרפתית. כעת, חיפה תגיש לחלוץ הצעה רשמית ותנסה להחתימו עד סגירת חלון ההעברות בארץ בערב יום רביעי.

לידיעה הראשונית על מועמדות פרישקין לחיפה

תאמאש פריסקין, שחקן נבחרת הונגריה. GettyImages
מגיע לחצי שנה. פרישקין/GettyImages

פרישקין הבקיע העונה שבעה שערים בשש הופעות בלבד באלניה ולדיקווקז מהליגה השנייה ברוסיה. לפני המעבר לרוסיה בינואר 2012, החלוץ בילה שש שנים באנגליה ושיחק בווטפורד, פרסטון, איפסוויץ' (שרכשה אותו בקיץ 2009 כשני מיליון יורו), ק.פ.ר, סוונסי ודרבי קאונטי. ברזומה של השחקן 42 הופעות ו-12 שערים במדי נבחרת הונגריה.

"תמאש פרישקין הוכיח את יכולותיו" הסביר המנהל הספורטיבי של האוסטרים, תומאס פאריץ. "היות ופיליפ הוזינר החליט להישאר לפני שנסגר חלון ההעברות, היינו מוגבלים בגלל המחויבות שלו. אחרי שהוא לא עבר, נתנו אותו למכבי חיפה".

בתוך כך, הירוקים ממשיכים לבדוק את האופציה להחזיר לסגל את סינטאיהו סלליך, שהעברתו למכבי פתח תקוה לא אושרה על ידי ההתאחדות מאחר ששיחק העונה בשתי קבוצות. כזכור, סלליך רשאי לשחק אך ורק בחיפה או בבית"ר ירושלים, שלא מעוניינת בשירותיו.

19:30, ספורט1: הפועל חיפה נגד מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully