וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-380 אנשי אבטחה יאבטחו את חצי גמר גביע המדינה

30.1.2014 / 16:48

הערכות שיא לקראת המשחקים בשבוע הבא. הצופים ביד אליהו יזכו לפרשנות במהלך המשחק מצד מוטי דניאל ושמעון אמסלם

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בידוק קפדני בכינסה להיכל/ברני ארדוב

שבוע השיא הראשון של הכדורסל הישראלי לעונת 2013/14 יתקיים בשבוע הבא עם חצי גמר וגמר גביע המדינה, והיום (חמישי) נודע על ההערכות המוגברת של משטרת ישראל למשחק. אחרי פגישות הערכות שהתקיימו במהלך השבוע, קבעה תחנת השכונות את סדר הכוחות ובהודעת משטרת מחוז תל אביב נכתב בין השאר: "תחנת השכונות מרחב יפתח סיימה את ההכנות לקראת המשחק ותיפרס בכוחות שיטור גדולים הכוללים 65 שוטרים וכן 318 סדרנים. מדובר באירוע תרבותי-ספורטיבי, ומצופה מקהל האוהדים והשחקנים לנהוג ברוח ספורטיבית ולגלות איפוק על פי הנורמות הראויות".

בכניסה להיכל ייערך בידוק קפדני למניעת החדרת אמצעי פירוטכניקה ואמצעים מסוכנים אחרים. בידוק קפדני במיוחד ייעשה כנגד חשודים בשכרות ולא תתאפשר כניסתו להיכל של מי שיעלה חשד כי הוא מצוי בגילופין. תתבצע אכיפה מחמירה כלפי כל מי שיפעיל אלימות מכל סוג שהוא כולל אלימות מילולית וקריאות גזעניות. המשטרה תנקוט ביד קשה ובאפס סובלנות כלפי כל מי שינסה להפר את הסדר הציבורי בסמוך, במהלך המשחק ולאחריו.

מנכ"ל הפועל חולון מוטי דניאל. ברני ארדוב
פרשנות בזמן אמת. דניאל/ברני ארדוב

בנוסף הודיעו באיגוד הכדורסל על שירות חדש לצופים בהיכל - פרשנים על המסך הגדול. החל מיום שני במשחק חצי הגמר הראשון בין הפועל אילת להפועל תל אביב, ובהמשך בחצי הגמר השני בין מכבי ראשון לציון למכבי תל אביב ועד לגמר ביום חמישי הבא, יזכו גם האוהדים בהיכל נוקיה לפרשנות. בתחילת המשחקים, בחלק מפסקי הזמן ובהפסקות שבין הרבעים, יופיעו על הקובייה באולם ועל המסכים החדשים של ההיכל, שני שחקני עבר גדולים של נבחרת ישראל מוטי דניאל ושמעון אמסלם ויחד עם עומר בנוביץ' המנחה, יתנו את הפרשנות שלהם למשחק בו יצפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully