וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "לברון התחמם והייתי חייב לענות, היה כיף"

כוכב הת'אנדר סיפק מול מיאמי נתון שגם ג'ורדן לא השיג: "האוהדים קיבלו מה שרצו". לברון: "עבר זמן מאז שהיה לי משחק כזה"

קווין דוראנט אוקלהומה סיטי ת'אנדר לברון ג'יימס מיאמי היט. AP
ראש בראש. דוראנט/AP

קווין דוראנט הוא הכדורסל הטוב בעולם כיום. אם מישהו תהה לגבי זה למרות ההצגות שלו בחודש ינואר והמספרים המטורפים (36.9 למשחק), הגיע הלילה (בין רביעי לחמישי) המפגש עם לברון ג'יימס ומיאמי היט והבהיר זאת סופית. 33 נקודות, מנהיגות וניצחון גדול על האלופה אחרי שאוקלהומה סיטי שלו - היא לגמרי שלו - כבר פיגרה ב-18 הפרש. לברון ג'יימס אמנם סיים עם 34 נקודות, אבל ההתעלות של הת'אנדר יחד עם ההצגה של דוראנט סיפקו איתות ברור לליגה מי הטים-טו-ביט בימים אלה.

פורוורד אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט (מרכז) מול שחקני מיאמי היט לברון ג'יימס (שמאל) כריס בוש (ימין). GettyImages
לא נכנס לפאניקה. דוראנט מול ג'יימס ובוש/GettyImages

"היה כיף לראות את קווין ולברון משחקים אחד על אחד", אמר מאמן אוקלהומה סיטי סקוט ברוקס, והתייחס בעיקר לרבע השלישי כשהשניים עמדו בעימותים ישירים. "הם שיחקו קצת ב'אתה יכול לעשות את זה?'", הגדירו את הרגעים האלה ב-ESPN.

"החברים שלי נתנו לי את הכדור ואמרו לי ללכת קדימה ולשחק. לברון התחמם ברבע השני והייתי חייב לענות. היה כיף, אני בטוח שהאוהדים קיבלו מה שהם רצו", אמר דוראנט בסיום. זה היה המשחק הראשון בו הוא ניצח את לברון מאז משחק 1 בגמר הפלייאוף של 2012. קצת מספרים: זה היה המשחק ה-12 ברציפות שדוראנט קלע בו לפחות 30 נקודות, נתון שגם מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס לא השיגו. עוד נתון שמספר את העונה של דוראנט: הוא שומר על הקצב הנכון בדרך להיות השחקן השני בהיסטוריה שרושם עונה עם ממוצע של לפחות 30 נקודות ו-40% מהשלוש. היחיד שעשה זאת עד כה הוא מייקל ג'ורדן. "מופע של MVP", הייתה הכותרת של USA TODAY.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פורוורד אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט (מרכז) מול שחקני מיאמי היט לברון ג'יימס (שמאל) כריס בוש (ימין). GettyImages
גם קינג ג'יימס סיפק הצגה, אבל רשם הפסד ראשון לדוראנט מאז סדרת הגמר ב-2012/GettyImages

"אנחנו היינו צריכים להישאר חזקים בסופה, הם ניסו לרוץ בבית", אמר דוראנט על פתיחת המשחק החלשה של הת'אנדר, בה פיגרו 22:4. "למיאמי יש הרבה אנרגיות, אסור היה לנו להיכנס לפאניקה, ניסינו להישאר מאוחדים וזה מה שעשינו".

צפו בדוראנט ולברון מספקים אחד-על-אחד לאוהדים

"שיחקנו טוב בתחילת המשחק", אמר לברון ג'יימס, "מהרבע השני הם עשו מה שהם רוצים. היה משחק כיפי, עבר זמן מאז שעשיתי משהו כזה ושיחקתי משחק כזה". מאמן מיאמי אריק ספולסטרה החמיא ליריבה: "אי אפשר לברוח מזה, אחרי שמונה הדקות הראשונות הם עלו עלינו, הניצחון מגיע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully