וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו: "התמזל מזלי לכבוש שער כזה"

הספרדי ניצח עבור באיירן את שטוטגרט עם חצי מספרת: "אנחנו אף פעם לא מוותרים". המפסידה המומה: "עדיין קשה להאמין"

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
איזה ביצוע! אלקנטרה/GettyImages

באיירן מינכן הגדילה אמש (רביעי) את היתרון שלה ל-13 נקודות בליגה הגרמנית, עם משחק השלמה בו ניצחה 1:2 בחוץ את שטוטגרט. ואיזה ניצחון זה היה. למשך דקות ארוכות נראה היה כי המכונה של פפ גווארדיולה תספוג הפסד ליגה ראשון העונה, אבל קלאודיו פיסארו ביטל בדקה ה-76 את היתרון אותו קבע ודאד איביסביץ' עבור המארחים במחצית הראשונה ועוד נשאר מקום לקינוח. בדקה ה-92:20, טיאגו אלקנטרה התעופף באוויר ושלח חצי מספרת מרהיבה לרשת, כדי לכבוש את שער הבכורה שלו בבאיירן ולהכריע את המשחק לזכותה.

"התמזל מזלי לכבוש שער כזה. זו באיירן מינכן", אמר הספרדי הצעיר והמאושר, "אנחנו ממשיכים לנסות לנצח, עד לשנייה האחרונה. נתקלנו ביריבה קשה, אבל הצלחנו לברוח עוד קצת בצמרת וניקח את זה. תמיד יש אלמנט של מזל כאשר כובשים שער נהדר כזה".

גווארידיולה הוסיף: "שיחקנו טוב, גם במחצית הראשונה, אבל קשה לשמור על ריכוז כל הזמן. בסופו של דבר אנחנו בפסגה ואני שמח". פיליפ להאם סיכם: "השתפרנו במחצית השנייה, אבל הייתה חסרה לנו הרבה פעמים המסירה המדויקת שתייצר שער. שיחקנו עם הרבה סבלנות וזה השתלם".

קונסטנטין ראוש משטוטגרט אמר: "אני עדיין לא ממש מאמין שזה מה שקרה. שיחקנו מאוד טוב, זו הייתה הופעה קבוצתית יפה והגנה יוצאת מן הכלל. התחלנו לחשוב כבר על ניצחון ובסוף נשארנו בלי כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully