וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרת מרהיבה של טיאגו סידרה לבאיירן 1:2 בשטוטגרט

איזה גול: הרכש מברצלונה ניצח את המשחק בתוספת הזמן עם ביצוע נפלא במספרת וסידר לאלופת אירופה ניצחון 10 רצוף

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן חוגג (משמאל). GettyImages
שער ליגה ראשון, ועוד איזה שער. טיאגו אלקנטרה/GettyImages

באיירן מינכן נחלצה הערב (רביעי) מהפסד בכורה העונה בליגה, כשחזרה מפיגור והשיגה ניצחון דרמטי 1:2 בשטוטגרט, בזכות שער וירטואוזי במספרת של טיאגו אלקנטרה, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. אלופת אירופה הגיעה למשחק ההשלמה מהמחזור ה-17 בבונדבליגה אחרי תשעה ניצחונות ליגה רצופים ועם רצף זהה של תשעה ניצחונות בכל המסגרות על שטוטגרט, ובזכות בישול אחד וכמובן שער אדיר של טיאגו, הגדילה את יתרונה בפסגה ל-13 נקודות, עם 50 לעומת 37 של לברקוזן.

ודאד איבישביץ' שחקן שטוטגרט חוגג. AP
הפסד כואב. ודאד איבישביץ' חוגג/AP

פפ גווארדיולה הופיע ללא פרנק ריברי ואריאן רובן, כשמריו גצה שוב הועדף על פני החלוצים הטבעיים ופתח כ-9 מדומה. אחרי החמצה של טימו ורנר בן ה-17 בדקות הפתיחה, באיירן החלה לשלוט, אבל בדקה ה-28 המארחת עלתה ליתרון. ורנר בעט כדור שפגע באיבישביץ' והגיע למוחמד עבדלאוי. הוא החזיר לאיבישביץ' והחלוץ הבוסני הרשית את ה-11 שלו העונה בליגה.

טיאגו אלקנטרה וג'רדאן שאקירי פספסו הזדמנות להשוות והתסכול של באיירן מינכן גבר, עד שבדקה ה-76 קלאודיו פיסארו הרגיע אותה. החלוץ הפרואני נכנס כמחליף ונגח היטב לרשת את הכדור החופשי שהגביה לעברו טיאגו. שער ליגה שני העונה לפיסארו, שרץ לשים את הכדור במרכז המגרש במטרה להשיג את השני. והמטרה אכן הושגה. בתוספת הזמן. ראפיניה הגביה כדור וטיאגו התעופף למספרת וירטואוזית צדדית מ-11 מטרים שהסתיימה ברשת של סוון אולרייך. שער ליגה ראשון לטיאגו, ועוד איזה שער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קלאודיו פיסארו שחקן באיירן מינכן (מימין) לאחר שכבש. GettyImages
ידע למה הוא ממהר. קלאודיו פיסארו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully