וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אנחנו תלויים בעצמנו"

30.1.2014 / 9:39

מאמן מכבי חיפה סיכם את התבוסה בסיינה: "החיסרון של זר הוא לא תירוץ. ידענו להילחם ולשמור על התוצאה"

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"בשורה התחתונה כמעט ואיבדנו את ההפרש מהמשחק הראשון אבל ידענו להילחם במחצית השנייה ולשמור על התוצאה". דני פרנקו/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הובסה אמש (רביעי) באיטליה על ידי האלופה המקומית סיינה 92:73 במחזור הרביעי של שלב הבתים השני ביורוקאפ. הירוקים פיגרו מתחילת המשחק בפער שעלה עד 23 נקודות, בעיקר בשל יום נהדר של סיינה בכלל, ושל מאט ג'נינג בפרט שקלע 7 מ-10 מחוץ לקשת עם 34 נקודות, אבל ידעו בדקות הסיום לרדת מ-20 הפרש, הפער בו ניצחו את האיטלקים ברוממה.

"התקשנו מאוד מול האגרסיביות, הפיזיות והאתלטיות של סיינה", אמר מאמן מכבי חיפה דני פרנקו לאחר המשחק, "החיסרון של זר גבוה הוא לא תירוץ. הם באו עם הגב לקיר, נלחמו וקלעו באחוזים מצויינים. בשורה התחתונה כמעט ואיבדנו את ההפרש מהמשחק הראשון אבל ידענו להילחם במחצית השנייה ולשמור על התוצאה. אנחנו תלויים בעצמנו. ניצחון בנימבורק ואנחנו בטופ 16".

עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה מול טזמין מיצ'ל שחקן מכבי ראשון לציון. אדריאן הרבשטיין
"גרמו לנו לחיים קשים ולהרבה איבודים". עידו קוז'יקרו/אדריאן הרבשטיין

הקפטן עידו קוז'יקרו הוסיף: "אני רוצה לברך את סיינה. הם גרמו לנו לחיים קשים ולהרבה איבודים. נאלצנו לרדוף אחריהם כל המשחק. הם עשו את מה שהם היו צריכים לעשות באולם קשה עם אווירה נהדרת. אנחנו נדאג לעשות את העבודה במשחק הבא".

חיפה תנוח השבוע ממשחק, לאור פגרת הגביע, ותשוב לפעולה בליגת העל ביום ראשון הבא. לאחר מכן תצא למשחק חוץ בצ'כיה מול נימבורק, אותה ניצחה חיפה 75:80 בסיבוב הראשון. ניצחון על הצ'כים יבטיח לירוקים את הכרטיס לשלב הבא, ללא כל קשר לתוצאה של סיינה מול חימקי מוסקבה. הפסד של חיפה עד 4 נקודות, והירוקים יוכלו לעלות אם ינצחו במחזור הסיום את הרוסים בבית, או בבית משולש. הפסד של מעל 5 נקודות, יסבך את המצב עבור הקבוצה של פרנקו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully