וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: סיינה הביסה את מכבי חיפה 73:92

ג'נינג צלף 34 (7 שלשות) והוליך את האיטלקים ל-73:92, אך מכבי חיפה שמרה על סיכוי טוב לעלות לשמינית גמר היורוקאפ

מורן רוט שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
משחק שהם ירצו לשכוח, אך התוצאה לצידם. רוט/מגד גוזני

רק לפני שבוע רשמה מכבי חיפה את אחד הניצחונות המרשימים שלה העונה, כשדרסה את סיינה האיטלקית 66:86 בבית. הערב (רביעי) חיפשו הירוקים של דני פרנקו להמשיך במומנטום ולהתקרב מרחק נגיעה מהעפלה לשלב שמינית הגמר של היורוקאפ, כשפגשו את אותה סיינה. אלא שהפעם היתה ידם של האיטלקים על העליונה, ובגדול. סיינה ניצחה 73:92 בזכות מטווח ענק מאט ג'נינג (34 נקודות, 7 שלשות) אך למזלה של חיפה, היה זה הפסד בפחות מ-20 הפרש, כך שהיא עדיין תדורג לפני סיינה במצב של שוויון בין שתי הקבוצות. בשבוע הבא תפגוש האלופה הישראלית את נימברוק, כשניצחון מולה ככל הנראה יבטיח לחיפאים את הכרטיס לשלב הטופ 16 של היורוקאפ.

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
לא ממש הופיעו למשחק. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

ג'וש קרטר ראה את היריבה הישראלית ולא מעט פרצופים מוכרים, והתפוצץ ברבע הראשון עם מטח שלשות, כשצמד דאנקים של אודום והיינס הטיס את המארחים ליתרון דו ספרתי. קוביאן העיר מעט את החברים מישראל וצימק, אך שלשה נוספת של קרטר קבעה 17:28 בסיום הרבע הראשון. מאט ג'נינג עלה נהדר לרבע השני, ועם עשר נקודות רצופות הטיס את המארחים ל-23 הפרש. חיפה חיפשה נואשות דרכים לחזור למשחק, רוט צלף שלשה פנויה, ויחד עם קוז'יקרו צימקה האלופה הישראלית ל-47:29 במחצית.

חיפה עלתה ממוקדת בהרבה לרבע השלישי, ורצה ל-0:9 עם חמש נקודות רצופות של רוט, כשרנדל מצמק את ההפרש ל-9 בלבד. דווקא אז נתקעו האורחים, סיינה רצה ל-0:8 עם שלשה של ג'נינג וחזרה להוביל ב-18. צ'וברביץ' רשם דאנק מהדהד ואל הרבע האחרון הגיעה סיינה ביתרון 48:63. דונטה סמית' ניסה לשמור את האורחים קרוב, אבל ג'נינג צלף שלשה גדולה שהעלתה ל-19 הפרש. חיפה הבינה שאת המשחק הזה היא כבר לא תנצח וניסתה להילחם על ההפרש, אך חטפה עוד שלשה מקרטר שקבעה 61:82. רוט התעורר עם שלשה גדולה משלו, היינס ענה עם דאנק ענק וסמית' הוריד ל-19 מהקו, 15 שניות לסיום. הכדור האחרון הלך להיינס אך זה איבד, וסיינה ניצחה "רק" 73:92.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאט ג'נינג סיינה בכדורסל. GettyImages
העניש ללא הפסקה. ג'נינג/GettyImages

סטטיסטיקה

קלעו לסיינה: מאט ג'נינג 34 (7 מ-10 לשלוש) ו-5 ריבאונדים, ג'וש קרטר 17 (5 מ-8 לשלוש), מרקז היינס 14 ו-6 אסיסטים, אריק גרין 9, בנג'מין אורטנר 8, ג'פרי וג'יאנו 4, מטיה אודום ודייויד קונו 2 כל אחד.

קלעו למכבי חיפה: מורן רוט 18, בריאן רנדל 15 ו-8 ריבאונדים, דונטה סמית' 14, 8 איבודים ו-5 ריבאונדים, עידו קוז'יקרו 11, אלכס צ'וברביץ' 6, בן רייס 5, דייויד קוביאן ואורי קוקיה 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully