וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: בודיבלניק ניצחה את הפועל ירושלים 93:96

הקבוצה של גרינברג נחלה הפסד ראשון אחרי 12 ניצחונות רצופים באירופה ובליגה, כשאיבדה יתרון 4 בתוך הדקה האחרונה

דרווין קיצ'ן הפועל ירושלים. מגד גוזני
המהלך האחרון שלו לא היה מספיק טוב. קיצ'ן/מגד גוזני

אחרי 12 ניצחונות רצופים באירופה ובליגה, נחלה הערב (רביעי) הפועל ירושלים הפסד שקטע את הרצף הנהדר, כשנכנעה 96:93 לבודיבלניק באוקראינה. הקבוצה של בראד גרינברג כבר הוליכה ב-4 הפרש בתוך הדקה האחרונה, אך עבירה בלתי ספורטיבית טיפשית של ברייסי רייט סייעה לאוקראינים לחולל מהפך בדרך אל הניצחון. האדומים רשמו הפסד ראשון בשלב הבתים השני של היורוקאפ, וראו את האוקראינים נצמדים אליהם בקרב על ראשות הבית, אך יכולים להיות מרוצים מכך שהפסידו רק ב-3 הפרש, לעומת הניצחון הביתי שלהם על האוקראינים ב-4 הפרש לפני שבוע.

עוד ביורוקאפ: מכבי חיפה הובסה ב-19 הפרש, אך הטופ-16 עדיין בהישג יד

שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט. מגד גוזני
עבירה בלתי ספוטיבית מטופשת במיוחד עשתה את ההבדל. רייט/מגד גוזני

מהלך המשחק

לברינוביץ' וסטרלניקס העלו את המארחים ליתרון 2:6 עם צמד שלשות מהירות, אך שש נקודות רצופות של ארטיום פרחוסקי ומתפרצות של אליהו וקיצ'ן העלו את האדומים ליתרון 13:18. אהרן צלף שלשה פנויה, אך קיצ'ן השיב עם שלשה ועבירה, ברייסי רייט הצטרף למטווח וקיצ'ן כבר הטיס אותה ל-11 הפרש. המארחים צימקו עם סל ועבירה על הבאזר ובסיום הרבע הראשון זה 25:31 לירושלים. האוקראינים סירבו לוותר ונצמדו לאורחים עם נקודות של ריקי מינרד ושלשה של אהרן שחתכה את הפער ל-3 בלבד. בודיבלניק הקשיחה את ההגנה שלה, הצליחה לעצור את האורחים, ונקודות של מינרד קבעו יתרון 50:51 למארחים בהפסקה.

פרחוסקי ואליהו הריצו את ירושלים ל-0:6 עם פתיחת הרבע השלישי, אך הקבוצה של גרינברג לא הצליחה לעצור את לברינוביץ', והאלי-אופ ענק של סאמרס השיב את היתרון לבודיבלניק, 65:66. ג'וש דאנקן התעורר עם חמש נקודות גדולות, אבל שלשה על הבאזר של סאמרס קבעה 73:73 לפני הרבע האחרון. שלשה גדולה של לברינוביץ' העניקה את היתרון בחזרה לאוקראינים, רייט וקיצ'ן לא מצאו את הטבעת ונקודות של דוזורוב העלו את המארחים ל-78:83. דאנקן העיר את חבריו עם נקודות חשובות, קיצ'ן הוסיף שלשה, וסל גדול של רייט החזיר את ירושלים ל-87:91, חצי דקה לסיום. דווקא אז רשם רייט איבוד טיפשי והוסיף אליו עבירה בלתי ספורטיבית על שטרלניקס, שקלע שתיים מהקו, ושלשה של סאמרס השלימה את המהפך. רייט גאל את עצמו כשצלף ג'אמפ גדול, 14 שניות לסיום, לברינוביץ' הלך אל הקו וקבר שתיים, והכדור האחרון הלך אל קיצ'ן. הגארד של ירושלים הלך כל הדרך עם הראש בקיר, החטיא ובודיבלניק חגגה ניצחון 93:96.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בודיבלניק יאניס שטרלניקס. GettyImages
השיגו את הנקמה שלהם. שטרלניקס/GettyImages

קלעו לבודיבלניק: דחואן סאמרס 21 ו-7 ריבאונדים, דריוש לברינוביץ' 19, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בלייק אהרן 17, מיכאליס אניסימוב 14, ארתור דוזורוב 7, ריקי מינרד 6 ו-7 אסיסטים, דאניוס סלנגה 2.

קלעו להפועל ירושלים: ארטיום פרחוסקי 19, ברייסי רייט 14, דרווין קיצ'ן (6 ריבאונדים) ורונלד דופרי 13 נקודות כל אחד, ליאור אליהו 12, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'וש דאנקן 11, יניב גרין 7, יותם הלפרין (12 אסיסטים) ואדם אריאל 2 כל אחד.

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. ברני ארדוב
הלך הרצף. גרינברג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully