וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הם שיחקו כדורגל מהמאה ה-19"

מאמן צ'לסי נגד ווסטהאם: "זה לא פרמיירליג. כדורגל זה כששתי קבוצות משחקות". שרווד על סיטי: "קבוצה מפלנטה אחרת"

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם אדין דז'קו (שמאל). GettyImages
מכונה משומנת. שחקני סיטי חוגגים/GettyImages

מנצ'סטר סיטי פשוט לא עוצרת: אחרי התיקו של ארסנל, הסיטיזנס ידעו שניצחון שלהם על טוטנהאם בוויט הארט ליין פשוט ישלח אותם למקום הראשון, ומה עשו שחקניו של מנואל פלגריני? מחצו 1:5 את התרנגולים ונראה שהמכונה הדורסנית של סיטי פשוט בלתי עצירה. סיטי עם 20 משחקים ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות וזהו ניצחון שמיני ברציפות שמעניק לה כאמור את המקום הראשון בתום המחזור.

בסיום המשחק טען פלגריני שאם הקבוצה שלו הייתה חדה יותר, היא הייתה יכולה לכבוש חמישה שערים נוספים. בדקה ה-49 שרק השופט לפנדל לזכות סיטי אחרי שדני רוז הכשיל את אדין דז'קו וראה את הכרטיס האדום: "אני לא חושב שהכרטיס האדום הייתה החלטה גדולה מכיוון שהחמצנו לפחות חמישה מצבים בטוחים רק במחצית הראשונה. זה לא פשוט להבקיע חמישה שערים כאן והחמצנו חמשיה או שישה מצבים נוחים. הפנדל לא עשה את ההבדל מכיוון שההופעה שלנו הייתה מושלמת מההתחלה ועד הסוף".

מנצ'סטר סיטי הביסה את טוטנהאם ועלתה לפסגה

מאמן מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני. GettyImages
עכשיו אגוארו צריך להדאיג אותו. פלגריני/GettyImages

ואי אפשר כמובן בלי שאלה על תואר האליפות, אבל פלגריני כמו פלגריני נשמע בטוח: "אנחנו לא חושבים על התואר. זה חשוב להיות במקום הראשון בטבלה מכיוון שאתה תלוי רק בעצמך. עדיין יש 45 נקודות להילחם עליהן". בכל מקרה, לסיטי יש לא מעט דאגות אחרי המשחק דווקא בגל הפציעה של סרחיו אגוארו, שכבש את השער הראשון בדקה ה-15, אבל נפגע בשריר הירך האחורי. הארגנטינאי, שרק חזר מפציעה, יעבור בדיקה שלאחריה יתברר לכמה זמן הוא ייעדר.

ואיך בטוטנהאם מתייחסים לתבוסה? התרנגולים שלא הפסידו שישה משחקים עם טים שרווד וקיוו לנקום על השישייה מהסיבוב הראשון מבינים שמדובר באתגר אחר לגמרי ממה שהתרגלו בשבועות האחרונים. שרווד עצמו הודה בסיום: "הקבוצה הזו היא הקבוצה הכי טובה בליגה בפער ענק. אני חושב שהבחורים האלה הם מפלנטה אחרת לעומת שאר הליגה. אין שאלה בכלל לגבי זה שהם יזכו באליפות. לצערי הרב עבור כל קבוצה שמתמודדת מולם, הם לא כובשים שער אחד וזהו, אלא הם ממשיכים לשכב עליך".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Ian Walton, GettyImages
"הדבר היחיד שיכולתי לעשות יותר זה להביא את בלאק אנד דקר כדי להרוס את הקיר הזה". מוריניו/GettyImages, Ian Walton

ובזמן שבסיטי צוהלים, בצ'לסי בוכים. אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וללא חואן מאטה שנמכר למנצ'סטר יונייטד, הבלוז קיוו להמשיך בדהירה, אבל ווסטהאם שעמדה מנגד בסטמפורד ברידג' הפריעה לה וסיימה ב-0:0. הבלוז רשמו מאזן עגום של 39 בעיטות לעבר השער, אבל היא הפכה לקבוצה הראשונה מאז 2003/4 שבועטת כל כך הרבה לשער היריבה מבלי לכבוש.

ולאור הנתון הזה, אולי זו גם הסיבה שז'וזה מוריניו יצא במתקפה חריפה כנגד המשחק של ווסטהאם. "זה לא פרמיירליג, זו לא הליגה הכי טובה בעולם. זה כדורגל מהמאה ה-19. זה קשה מאוד לשחק כדורגל כשרק קבוצה אחת רוצה לשחק. משחק כדורגל זה כששתי קבוצות משחקות. אמרתי לביג סאם (סאם אלרדייס, מאמן ווסטהאם) שהם צריכים נקודות. להגיע לכאן באופן שבו הם הגיעו, זה מקובל? אולי כן, אבל הם צריכים נקודות. הדבר היחיד שיכולתי לעשות יותר זה להביא את בלאק אנד דקר (חברה לכלי עבודה) כדי להרוס את הקיר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully