וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה את טוטנהאם ועלתה לפסגה

שחקניו של פלגריני חגגו 1:5 על התרנגולים, רשמו ניצחון שמיני רצוף ועלו למקום הראשון. צ'לסי נפרדה מווסטהאם עם 0:0

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם אדין דז'קו (שמאל). GettyImages
כבשו את הפסגה. דז'קו ושחקני סיטי חוגגים/GettyImages

המחזור ה-23 בליגה האנגלית ננעל הערב (רביעי) עם מוליכה חדשה, כשמנצ'סטר סיטי תפסה את המקום הראשון וחלפה על פני ארסנל, לאחר שהביסה את טוטנהאם בווייט הארט ליין 1:5. צ'לסי, שארבה אף היא מאחור וקיוותה להשתלט על הפסגה, איבדה נקודות יקרות כשסיימה את הדרבי נגד ווסטהאם בסטמפורד ברידג' ב-0:0 מאכזב.

שחקני מנצ'סטר סיטי אדין דז'קו (ימין) יאיא טורה (שמאל). GettyImages
אחרי השישייה במפגש הקודם, הגיעה חמישייה בווייט הארט ליין. דז'קו וטורה/GettyImages

טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 5:1

הקבוצה של מנואל פלגריני, עם רצף של 20 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, רשמה ניצחון שמיני ברציפות שהעניק לה את הפסגה בתום המחזור. טוטנהאם, שלא הפסידה שישה משחקים עם טים שרווד, קיוותה לנקום על השישייה מהסיבוב הראשון, אבל נכנעה ללא תנאי בביתה.

סיטי פתחה בסערה וכבר בדקה ה-4 הדביק אגוארו כדור לקורת שערה של טוטנהאם. בדקה ה-15 אגוארו כבר שלח את הכדור לרשת, לאחר שקיבל כדור עומק מסילבה ובטאצ' נפלא גלגל אותו פנימה לפינה הרחוקה וקבע 0:1 לסיטי. הלחץ של האורחים נמשך ובדקה ה-20 אוגוארו נגח מקרוב אבל הוגו לוריס הדף נפלא. בדקה ה-28 טעות חמורה של השופט מנעה מסיטי פנדל לאחר שהכדור פגע ביד של אחד משחקני טוטנהאם ברחבה. בדקה ה-36 נפסל שער של דוסון בגלל נבדל וטוטנהאם חשה מקופחת.

סיטי פתחה היטב גם את המחצית השנייה ובדקה ה-49 נשרק פנדל לזכותה לאחר שרוז הכשיל את דז'קו והורחק בכרטיס אדום. יאיא טורה כבש מהנקודה הלבנה וקבע 0:2 לסיטי בדקה ה-50. בדקה ה-54 סיטי עלתה ל-0:3. הגנת טוטנהאם לא הצליחה להרחיק כדור שניתז מהקורה לאחר בעיטה של זבאלטה והרחיקה אותו הישר לרגלי אדין דז'קו שבעט פנימה. היה זה שערו השישי של דז'קו בששת משחקיו בפרמיירליג נגד טוטנהאם. בדקה ה-59 טוטנהאם הצליחה לכבוש כשכדור קרן מצד ימין שהרים אריקסן הגיע לרגלי אטיין קאפו, והצרפתי בעט מתוך הערבובייה ברחבה חזק פנימה וצימק ל-3:1. בדקה ה-78 סיטי עלתה ל-1:4 כשסטבאן יובטיץ' בעט חזק מחוץ לרחבה ושלח את הכדור לפינה הרחוקה. בדקה ה-89 וינסנט קומפאני חגג 1:5 לסיטי כשהמשיך מקרוב כדור שניתז מאחד משחקני ההגנה של טוטנהאם לאחר בעיטה של דז'קו. אחרי השישייה במפגש הקודם, גם הפעם סיטי השפילה את התרנגולים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן צ'לסי אדן הזארד (ימין) שחקן ווסטהאם מתיו טיילור (שמאל). GettyImages
הזארד וצ'לסי לא הצליחו לפצח את הבונקר של טיילור ו-ווסטהאם/GettyImages

צ'לסי - ווסטהאם 0:0

אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ללא חואן מאטה שנמכר למנצ'סטר יונייטד ועדיין ללא הרכש הטרי מוחמד סלאח, ז'וזה מוריניו קיווה לראות את הקבוצה שלו שומרת על המאזן הביתי הנקי מהפסדים. אז אמנם צ'לסי לא הפסידה אבל איבדה נקודות יקרות במרוץ לאליפות. ווסטהאם, שלא ניצחה בסטמפורד ברידג' מאז 2002 ונאבקת בתחתית, אספה נקודת חוץ יקרה.

שתי הקבוצות שיחקו נוקשה ואגרסיבי דבר שפגם בקצב המשחק. בדקה ה-7 אוסקר כמעט העלה את צ'לסי ליתרון אבל הדיפה של אדריאן הסיטה את הכדור לקורה. צ'לסי שלטה יותר בכדור, אדריאן עצר נגיחה של ג'ון טרי והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

במחצית השנייה המגמה נמשכה. צ'לסי שלטה, ווסטהאם יצאה למתפרצות אבל לא הצליחה לסכן את שערו של פטר צ'ך. צ'לסי, מנגד, ניסתה לפצח את הבונקר של הפטישים ללא הצלחה, כשווסטהאם התגוננה לעתים עם שמונה ותשעה שחקנים בתוך הרחבה. עד לסיום פרנק למפארד וחבריו לא מצאו פתרון ליכולת הנפלאה של אדריאן שסיפק מפגן הצלות מרהיבות. סמואל אטו ניסה להתחכם כשאדריאן הניח כדור לבעיטת שוער והקמרוני עט ובעט פנימה, אולם השער, כמובן, נפסל ושתי הקבוצות נפרדו ב-0:0. צ'לסי רשמה מאזן עגום של 39 בעיטות לעבר שער ווסטהאם ו-0 כדורים ברשת, והייתה לקבוצה הראשונה מאז 2003/4 שבועטת כל כך הרבה לשער היריבה מבלי לכבוש.

משחקים נוספים

אסטון וילה - ווסט ברומיץ' 3:4
לאסטון וילה: אנדראס ווימן (12), לאנדרו באקונה (25), פביאן דלף (37), כריסטיאן בנטקה (64). לווסט ברומיץ': כריס בראנט (4), פביאן דלף (עצמי, 9), יוסוף מולומבו (43)

סנדרלנד - סטוק סיטי 0:1
לסנדרלנד: אדם ג'ונסון (17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully