וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו לאסו: "אף שחקן באירופה לא יכול לעצור את סופו"

מאמן ריאל מדריד פרגן למשחק הפנים של הסנטר היווני של הצהובים: "נצטרך לצמצם את ההשפעה שלו. מכבי קבוצה טובה"

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד בכדורסל. Ulf Duda, GettyImages
מפרגן מאוד למכבי ולסופו. פאבלו לאסו/GettyImages, Ulf Duda

מכבי תל אביב המריאה לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) למדריד לקראת משחק היורוליג נגד ריאל מדריד מחר (חמישי, 21:45, ערוץ 10). היריבה של הצהובים מגיעה למשחק אחרי שבמחזור היורוליג האחרון הפסידה לצסק"א מוסקבה בחוץ, וניצחה את מלאגה החזקה בבית במסגרת הליגה. למי שחשב שהבלאנקוס יזלזלו ביריבה שעומדת מולם, קיבל היום הצהרות מאוד מפרגנות מטעם המאמן פאבלו לאסו.

"מכבי היא קבוצה טובה, אבל אנחנו יותר זהירים אחרי מוסקבה", אמר לאסו היום, "זאת ליגה של 14 מחזורים, וזה לא חשוב איפה תהיה אחרי המחזור החמישי, אבל המשחק יקבע רבות בבית הזה. מכבי היא קבוצה דומה מאוד לזאת ששיחקנו מולה ברבע גמר בשנה שעברה, עם אותה שיטת משחק ואותו מאמן, אבל עם יותר שחקנים ברוטציה. קבוצה שמשחקת התקפה מסודרת, עם הרבה מאוד שחקנים טובים באחד על אחד. אנחנו חייבים לשבור את הדינמיקה של ההגנה שלהם, והשחקנים שלי יודעים את זה".

המאמן הבאסקי פירגן במיוחד לסופוקליס שחורציאניטיס, שחוזר מפציעה שהפריעה לו בתקופה האחרונה, וישמש כגבוה המוביל של הצהובים לצד אלכס טיוס אחרי הפציעה של שון ג'יימס, "אין אף שחקן באירופה שמסוגל לעצור את סופו, כשהוא מקבל את הכדור בפוסט, אבל אנחנו לא צריכים להיות מוטרדים מכל שחקן. זאת תהיה עבודה של כולם לצמצם את ההשפעה שלו כך שהוא לא יקבל את הכדור".

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס מול בני הרצליה. קובי אליהו
בריאל ינסו למנוע ממנו את הכדור. סופוקליס שחורציאניטיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully