וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "נכון שאני עדיין צעיר, אבל אני לא חוזר לשחק"

29.1.2014 / 11:15

מנהל מכבי ת"א מבטל אפשרות שיחזור, ואמר לקראת ריאל מדריד: "זו קבוצה מדהימה". בלו: "גם מכונה נתקעת לפעמים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב יצאה לפנות בוקר (רביעי) למדריד לקראת המפגש היוקרתי מול הקבוצה הספרדית. אל הקבוצה יצטרפו למסע מרבית אנשי ההנהלה, שם ימשיכו לדון בצירוף מחליף במקומו של שון ג'יימס. "ריאל משחקת את הכדורסל הכי טוב העונה ברמת NBA, וזה לא ייאמן", אמר ניקולה וויצ'יץ'. "הם משחקים כבר כמה שנים יחד ומדובר באתגר גם עבורנו כי גם אנחנו עד עכשיו הפסדנו רק פעמיים. אנחנו הולכים לשם במטרה להילחם ולתת את הכי טוב שלנו מולם".

לגבי העונה שעברה והעובדה שריאל הביסה את מכבי תל אביב, אמר מנהל מכבי תל אביב: "השנה יש למכבי קבוצה טובה יותר, אבל גם לריאל מדריד יש קבוצה חזקה יותר מבשנה שעברה. בורוסיס משחק השנה יותר טוב, מירוטיץ' נמצא בכושר נפלא, יול ורודריגס. זו פשוט קבוצה מדהימה".

בלאט: "מקווה שנצליח להביא שחקן איכותי כמו שון ג'יימס"

”שון הוא המנהיג שלנו, קשה לאבד בחור כזה”

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם המנהל ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
ממשיך להתאמן עם השחקנים. ניקולה וויצ'יץ'/ברני ארדוב

שון ג'יימס, שמעוניין לטוס לארצות הברית כדי לקבל התייעצות נוספת לגבי מצבו, נותר בארץ, ומי שטס במקומו הוא בן אלטיט הצעיר. המנהל התייחס למאמצים האינטנסיביים של הצהובים לאתר גבוה במקום ג'יימס: "צריך לראות מה יש בשוק, כמה זמן בכלל שון ייעדר וכמה זמן ייקח לו להתאושש, אם וכאשר נצרף שחקן ולאיזו תקופה. אם יצורף מישהו, זה לא יהיה בשבועיים הקרובים כי בשבוע הבא יש גביע ומדובר בשבוע חשוב".

אחת השאלות הפופולאריות שעליה נשאלים אנשי מכבי תל אביב ו-וויצ'יץ' עצמו היא חזרתו שלו למשחק פעיל במדי הצהובים. הספקולציות גברו עוד יותר לאחר שהוא התאמן בתקופה האחרונה עם הקבוצה. וויציץ' מבחינתו מכחיש כי ישוב לשחק: "אני מתאמן עם הקבוצה אבל לא אשחק עם מכבי. נכון שאני עדיין צעיר, אבל אני לא חוזר לשחק. אני מנהל הקבוצה". גם דייויד בלו נשאל אם יש סיכוי לראות את וויציץ' שב לשחק העונה, ואמר: "להביא אותו כשחקן? הוא נראה טוב, יש לו עוד הרבה עבודה כדי לשוב לכושר, אבל הכדורסל זה בדם שלו".

בלו נשמע דרוך לקראת ריאל מדריד: "מדריד היא קבוצה טובה ועמוקה, הם קולעים טוב, יש להם שחקנים טובים בכל עמדה וזה אתגר גדול עבורנו. הם מכונה? מכונה נתקעת לפעמים, אבל מדריד בהחלט קבוצה חזקה. לגבי הנעת הכדור שלהם, זה המשחק שלהם וננסה להאט אותם. גם לנו יש בחורים מהירים וננסה לזרז אותם". על לוח הזמנים הצפוף של מכבי תל אביב בשבוע האחרון ואם זה ישפיע עליהם, אמר בלו: "אני לא חושב שאנחנו עייפים. אנחנו נגיע מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully