וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השערים של סטארידג' חלומיים, העצבים שלו מתסכול"

בליברפול חגגו את ה-0:4 בדרבי והסבירו את התקרית בין החלוץ למאמן, מויס על חזרת ואן פרסי: "זה מה שהיה חסר לנו". 'גרדיאן': "אולד טראפורד הוא מקום שמח יותר עם מאטה". סולשיאר: "כבוד שהאוהדים כאן מעריכים אותי"

שחקן ליברפול דניאל סטארדיג' חוגג. Laurence Griffiths, GettyImages
במוקד העניינים. דניאל סטארידג'/GettyImages, Laurence Griffiths

המחזור ה-23 בפרמיירליג נפתח אמש (שלישי) בסערה עם כמה מפגשים מרתקים, בראשות הדרבי של ליברפול שנצבע כולו באדום עם 0:4 מוחץ לרדס על אברטון, הבכורה של חואן מאטה ב-0:2 של מנצ'סטר יונייטד על האקס המיתולוגי אולה גונאר סולשיאר וקרדיף, והמעידה של ארסנל עם 2:2 בסאות'המפטון. היום תוכל מנצ'סטר סיטי לטפס לפסגה עם ניצחון חוץ על טוטנהאם, בעוד שצ'לסי תארח את ווסטהאם.

0:4 לליברפול בדרבי, בכורה טובה למאטה ביונייטד, 2:2 לארסנל

שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
חגיגה היסטורית. האדומים אמש/GettyImages

נפתח עם הדרבי באנפילד, שסיפק חגיגה בלתי נשכחת לאוהדים האדומים, שרשמו ציון דרך נוסף בעונה הנפלאה שלהם, ועל הדרך הרחיקו את היריבה העירונית מהמאבק על כרטיס למוקדמות ליגת האלופות. גיבור הערב היה דניאל סטארידג', שכבש צמד נהדר אבל הצליח לרדת מתוסכל אחרי שהחמיץ פנדל ונראה עצבני על ברנדן רוג'רס כשהוחלף, אבל המאמן הרגיע בסיום: "זו הייתה הופעה אישית נהדרת של דניאל, שני השערים שלו היו חלומיים והיה לו משחק יוצא מהכלל. העצבים שלו בחילוף נבעו מהתסכול של החמצת הפנדל, והוא התנצל בפני הקבוצה על כך".

גם על סטיבן ג'רארד, שכבש את שערו השמיני בקריירה במשחקי הדרבי, היו לרוג'רס הרבה מילים חמות: "ההשפעה שלו על המשחק היא נהדרת, הוא אירגן את הקבוצה וגם כבש. הוא בחור כל כך נדיב, והעובדה שהוא כבחור מקומי במשחק דרבי מוכן לתת לחברו לבעוט פנדל מלמדת על איזה אדם הוא". ג'רארד עצמו אמר: "אני לוקח אחריות על הפנדל הזה. כבשתי בעבר שלושער בדרבי ורציתי שדניאל יחווה את התחושה הזו. דניאל היה נפלא, הוא פשוט הרס אותם במחצית הראשונה, והשער השלישי שלנו פשוט שבר אותם".

בצד המפסיד היה רוברטו מרטינס, מאמנה של אברטון, שאמר: "מסיבות שונות לא הצלחנו לשמור על רמת האינטנסיביות הרגילה שלנו. היינו חשופים בהגנה והיינו נאיביים. איבדנו כדורים בקלות רבה מדי, מרוב שרצינו לשחק טוב בשביל האוהדים שהיו נפלאים עבורנו לאורך כל העונה". לאחר מכן הביע הספרדי חשש מהיעדרות ארוכה של כוכבו רומולו לוקאקו שנפצע: "זה לא נראה טוב מבחינתו, זו הייתה פציעה רעה. זה היה ערב כזה שבו הכול הלך נגדנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהד מנצ'סטר יונייטד עם חולצה של חואן מאטה. Michael Regan, GettyImages
האוהדים כבר מאושרים מהגעת מאטה/GettyImages, Michael Regan

גם באולד טראפורד נרשמה חגיגה גדולה, כשאוהדי מנצ'סטר יונייטד קיבלו בברכה את אליל העבר אולה גונאר סולשיאר שהגיע להתארח כמאמנה הטרי של קרדיף, וגם את חואן מאטה, הרכש המדובר מצ'לסי שערך בכורה ושיחק 84 דקות בניצחון 0:2. "אולד טראפורד מרגיש כמו מקום שמח יותר", כתב דניאל טיילור מ-'הגרידיאן'. "הרכש החדש לא היה מדויק ונראה שהוא לא בכושר מלא, אבל קריאות העידוד להן זכה כשהוחלף היו נדירות בעוצמתן".

מאטה עצמו אמר: "הדבר החשוב ביותר הוא שניצחנו, בתקווה שזו תחילתה של ריצה טובה של ניצחונות. עבורי זה היה משחק מדהים, עם אווירה שפשוט לא תיאמן. כשיצאתי מחדר ההלבשה וכל היציעים הריעו לכבודי, ידעתי שזה משהו שלעולם לא אשכח. ניסיתי ככל שיכולתי וחבריי לקבוצה היו טובים מאוד. עבר זמן מאז המשחק האחרון שלי ב-1 בינואר, ואני מצפה לשחק יותר בהמשך".

דייויד מויס אמר בסיום: "האם מצב הרוח שלי השתפר? כן. כמובן שאני רוצה שנהיה משכנעים יותר, אבל אני יודע שיש לי שחקנים טובים מאוד שחוזרים. אבל אל תצפו שאני אחייך ואהיה מאושר, כי יש לנו עוד דרך ארוכה". על חזרתו של רובין ואן פרסי, שכבש אחרי שנעדר חודש וחצי, אמר הסקוטי: "זה מה שרובין עושה וזה מה שהיה חסר לנו - סקוררים שיכולים לשנות משחקים".

סולשיאר, מגיבורי הזכייה של השדים האדומים בליגת האלופות ב-1999, התרגש מהחזרה לאיצטדיון בו שיחק 11 עונות ואמר: "אני מרגיש כבוד שהאוהדים כאן מעריכים אותי, אבל אני בקרדיף עכשיו וזאת העבודה שלי. בחודש האחרון היו לנו משחקים מול ארסנל, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד, ואחרי שראינו את הקבוצה מתפתחת, עכשיו הגיע הזמן להשיג נקודות. נצטרך ככל הנראה עוד 18 נקודות כדי לשרוד, ונסמן את משחקי הבית כמקום להשגת נקודות".

אולה גונאר סולשיאר מאמן קרדיף עם דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"עכשיו הגיע הזמן להשיג נקודות" אולה גונאר סולשיאר/GettyImages

מי שלא מצא סיבה לחגוג היה ארסן ונגר, שראה את קבוצתו שומטת יתרון בסאות'המפטון בדרך ל-2:2 שעלול לעלות לארסנל באיבוד המקום הראשון בטבלה. "גם ליריבות שלנו יש משחקים קשים, ואנחנו לקחנו לפחות נקודה", התנחם ונגר בסיום. "זה לא מספיק, אבל בהתחשב בעובדה שפיגרנו 1:0 במחצית, אנחנו צריכים להסתפק בכך. אני לא רוצה לחפש תירוצים, הם שיחקו בקצב מהיר יותר. לגבי האפשרות שהתותחנים יתחזקו בימים הקרובים לפני סגירת חלון ההעברות, לאור הדיווחים על ההתקרבות במגעים עם שאלקה לגבי יוליאן דרקסלר, אמר ונגר: "אני מקווה שיהיה לנו משהו להודיע לכם".

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל עם מאמנו ארסן ונגר. GettyImages
"לקחנו לפחות נקודה". ארסן ונגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully