וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול-אברטון 0:4, מנ' יונייטד - קרדיף 0:2

המייטי רדס חגגו בדרבי, סטארידג' (צמד), סוארס וג'רארד כבשו. ואן פרסי חזר מהפציעה וכבש לאלופה, 84 דקות למאטה בבכורה. ארסנל - סאות'המפטון 2:2

שחקן ליברפול דניאל סטארדיג' חוגג. Laurence Griffiths, GettyImages
חגג על אברטון. סטארידג'/GettyImages, Laurence Griffiths

באנגליה לא עוצרים לרגע. רק בסוף השבוע שיחקו בממלכה במסגרת הגביע והערב (שלישי) הם חזרו לליגה, עם מחזור אמצע השבוע, המחזור ה-23 שיצא לדרך כעת ויימשך ביום רביעי. במוקד המשחקים עמד הדרבי הגדול של המרסיסייד בין ליברפול לאברטון, בו השפילו המייטי רדס את הטופיז עם 0:4 ענק. רובין ואן פרסי חזר מהפציעה וכבש ב-0:2 של מנצ'סטר יונייטד על קרדיף, חואן מאטה רשם בכורה בהרכב ושיחק 84 דקות. ארסנל מעדה עם 2:2 בחוץ מול סאות'המפטון ותוכל לאבד מחר את הפסגה למנצ'סטר סיטי וצ'לסי.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. Michael Regan, GettyImages
הקאמבק המושלם. ואן פרסי חוגג קאמבק ושער/GettyImages, Michael Regan

מנצ'סטר יונייטד - קרדיף סיטי 0:2

הרבה מאוד זמן חיכו במנצ'סטר יונייטד לרובין ואן פרסי. ההולנדי המעופף שהיה בחוץ לתקופה ארוכה בשל הפציעה שלו, חזר להרכב האלופה ואחרי שבע דקות בלבד כבש בקאמבק חלומי שלו והוביל את האלופה לניצחון קליל, אבל הסיפור הלא פחות גדול היה שייך לחואן מאטה, קשר הרכש שהגיע מצ'לסי ובקושי הספיק להתאמן עם קבוצתו החדשה אבל רשם בכורה בהרכב ושיחק 84 דקות. אשלי יאנג כבש את השני לשדים האדומים שיקוו כעת לחזור לצמרת עם ואן פרסי כשיר, מאטה וגם ויין רוני שנכנס כמחליף.

שבע דקות בלבד חלפו עד שרובין ואן פרסי הסיר את החלודה וחזר לכבוש. אשלי יאנג הרים כדור מצד שמאל, אנטוניו ולנסיה נגח למשקוף. ואן פרסי השתלט על הריבאונד ונגח שוב, שוער קרדיף הדף פעם אחת אבל ואן פרסי נגח שוב הפעם לרשת. 0:1 מהיר ליונייטד.

אחרי לחץ מתמשך הכפילה מנצ'סטר יונייטד את היתרון. אשלי יאנג קיבל כדור מצד שמאל, חתך למרכז ושלח כדור חזק מאוד ומדויק לפינה ופנימה. 0:2 מוצדק ליונייטד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חוסה פונט שחקן סאות'המפטון חוגג. Mike Hewitt, GettyImages
הדהים את ארסנל. חוסה פונט/GettyImages, Mike Hewitt

סאות'המפטון - ארסנל 2:2

התותחנים הגיעו למשחק הזה בכושר מצוין וניצחו שבעה משחקים רצופים בכל המסגרות, אבל אחרי איבוד הנקודות הערב עלולים לאבד את הפסגה באנגליה למנצ'סטר סיטי וצ'לסי. ארסנל דווקא גילתה הרבה אופי כשחזרה מפיגור ליתרון, אבל ללאנה כבש שוויון בדקה ה-54 וקבע חלוקת נקודות בסיום.

הקדושים פתחו את המשחק בצורה חזקה ועלו ליתרון בדקה ה-23. לוק שואו הרים כדור מצד שמאל וחוסה פונט התרומם מעל ההגנה ונגח מזווית לא פשוטה לרשת. 0:1 לסאות'המפטון.

שתי דקות בלבד מפתיחת המחצית השנייה השיגו התותחנים את השוויון. בקארי סאניה המגן שלח כדור רוחב מצד ימין ואוליבייה ז'ירו המשיך אותו פנימה עם העקב. שער נהדר לצרפתי. חמש דקות בלבד חלפו עד שארסנל השלימה את המהפך. מסוט אוזיל שלח כדור קצר לסנטי קאסורלה שבעט חלש אבל מדוייק לפינה. 1:2 לארסנל.

התותחנים לא הספיקו לחגוג יותר משתי דקות עד שהקדושים השיגו שוב את השוויון. ג'יי רודריגס פרץ באגף שמאל ויישר למרכז, אדם ללאנה התגנב מבעד לבלמי ארסנל ובעט בנגיחה חזק לפינה ולרשת - 2:2 דרמטי. בדקה ה-80 נותרה ארסנל בעשרה שחקנים אחרי שמאתיו פלאמיני ראה כרטיס אדום לאחר כניסה גסה מאוד בשניידרלין.

סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול חוגג. Laurence Griffiths, GettyImages
כמה סמלי שהוא כובש בדרבי. ג'רארד בטירוף/GettyImages, Laurence Griffiths

ליברפול - אברטון 0:4

מאז אוקטובר 2010 לא ניצחה אברטון את ליברפול בדרבי של המרסיסייד והעונה הטופיז, שנמצאים בעונה מצוינת קיוו סוף סוף לשמח את האוהדים שלהם, אבל חטפו מפלה כואבת במיוחד. המרסיסייד לא הותירו סיכוי ליריבה המושבעת שלהם וסגרו עניין כבר במחצית עם שלושה כיבושים. סטיבן ג'רארד הקפטן פתח את החגיגה עם שער נגיחה, דניאל סטארידג' הוסיף צמד ולואיס סוארס חתם עם שער רביעי בפתיחת המחצית השנייה. 0:4 גדול לליברפול שמעבר ליוקרה העירונית, גם מבססת את מעמדה במקום הרביעי היקר בקרב מול טוטנהאם ואברטון.

אחרי 21 דקות שבהן המארחים שלטו ללא עוררין וראחים סטרלינג החמיץ שער בטוח, עלתה ליברפול ליתרון ראשון. לואיס סוארס הרים כדור קרן וסטיבן ג'רארד הקפטן הקדים את ההגנה ונגח מתוך הרחבה חזק לרשת. 0:1 לליברפול.

בדקה ה-33 הכפילה ליברפול את היתרון שלה. פליפה קוטיניו שלח כדור עומק נהדר לדניאל סטארידג', שמול הווארד בעט לרשת. שתי דקות בלבד חלפו וסטארידג' כבש את השני שלו. החלוץ הלוהט קיבל כדור ארוך מקולו טורה, הגנת אברטון נתפסה עם המכנסיים למטה והחלוץ השתלט על הכדור ובעט פנימה כשהוא בלתי מכוסה. 0:3 מוחץ למייטי רדס.

* זו הפעם הראשונה בתולדות הדרבים של העיר ליברפול בפרמיירליג שאחת הקבוצות כובשת שלושה שערים כבר במחצית הראשונה.

חמש דקות בלבד מפתיחת המחצית השנייה נכנס גם לואיס סוארס לחגיגת הכיבושים. האורוגוואי נשלח לכדור עומק, שבר את מלכודת הנבדל ומול הווארד לא התבלבל ובעט לפינה ופנימה. 0:4 ענק לליברפול. בדקה ה-55 קיבל דניאל סטארידג' הזדמנות לכבוש שלושער בדרבי. ראחים סטרלינג ספק הוכשל ברחבה על ידי טים הווארד. השופט שרק לפנדל וסטארידג' בעצמו בעט מהנקודה הלבנה אבל הכדור שלו טס מעל השער.

שחקן מנצ'סטר יונייטד חואן מאטה מול שחקן קרדיף פיטר וויטינגהאם. Jon Super, AP
אוהדי יונייטד תתחילו להתרגל. חואן מאטה במדים החדשים/AP, Jon Super

משחקים נוספים:

נוריץ' - ניוקאסל 0:0

סוונסי - פולהאם 0:2
לסוונסי: ג'וג'ו שלבי (61), צ'יקו (75).

קריסטל פאלאס - האל סיטי 0:1
לקריסטל פאלאס: ג'ייסון פונצ'ון (16).

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully