וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פאיוביץ' ייעדר כשלושה שבועות

29.1.2014 / 16:22

הבלם סובל ממתיחה ברצועת הברך ויחמיץ את משחק העונה נגד מכבי ת"א. שחקנים: "אולי הייתה טעות לוותר על מרקוביץ'"

one

עד אתמול בשעות הצהריים היה ניקולס פלצ'וק עם רגל וחצי מחוץ להפועל באר שבע. אבל אז הוא נכנס אתמול (שלישי) לסגל למשחק מול מכבי שעריים בגביע המדינה, בגלל מנוחה שניתנה לדובב גבאי, כבש צמד בניצחון 0:4 וכעת הוא עשוי להישאר. "קיבלתי את ההזדמנות לשחק ואני מאוד שמח שהבקעתי. אני לא יודע מה יהיה ולא רוצה לדבר על זה. בינתיים אני שחקן של הפועל באר שבע", אמר פלצ'וק הדברים יממה לאחר שנציגיו נפגשו עם הנהלת מ.ס אשדוד, ושמעו מאלונה ברקת כי לא תתגמש בתנאיו לגביו – השאלה תמורת 250 אלף שקל. יחד עם זאת, באשדוד מאמינים כי לאחר המשחק בין הקבוצות בשבת השחקן יעבור.

שחקן הפועל באר שבע, טומיסלב פאיוביץ', מול שחקן מכבי תל אביב, מונס דאבור. ברני ארדוב
בבאר שבע מודאגים מהפציעה שלו. פאיוביץ'/ברני ארדוב

מה שיותר מדאיג את באר שבע היא הפציעה של הבלם טומיסלב פאיוביץ'. תוצאות הבדיקה הרפואית הראו שהשחקן סובל ממתיחה ברצועת הברך והוא ייעדר מהמגרשים לכשלושה שבועות. פאיוביץ' יחמיץ את המשחק נגד אשדוד בשבת, ייעדר גם ממשחק העונה נגד מכבי תל אביב במחזור הבא, וכן מהמפגש עם סכנין. ספק אם יהיה כשיר למשחק נגד רמת השרון ב-22 בפברואר.

אלישע לוי נוטה לצרף קשר לקבוצה אך החלטה בעניין תתקבל ביממה הקרובה. "אולי זאת הייתה טעות לוותר על בויאן מרקוביץ', אבל אף אחד לא ידע שהבלם ייפצע", אמרו שחקנים בקבוצה. אגב, פאיוביץ' ביקש שחרור לפני המשחק כדי לבקר את בנו שנולד, אולם נענה בשלילה. הקבוצה תארח בסוף השבוע את מ.ס אשדוד, כשבן אלגרבלי או גל אראל יחליפו בהרכב את פאיוביץ'. אפשרות נוספת שנשקלת: להסיט את גל אראל לתפקיד הבלם. עדיין לא ברור האם אופיר דוידזאדה ייטול דקות ראשונות במשחק הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully