וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "נראה שהפציעה של פאיוביץ' רצינית"

הבלם עלול להחמיץ את משחק העונה מול מכבי ת"א. בעקבות הצמד מול שעריים בגביע, פלצ'וק עשוי להישאר בבאר שבע

one
שחקן הפועל באר שבע, טומיסלב פאיוביץ', מול שחקן מכבי תל אביב, מונס דאבור. ברני ארדוב
יחמיץ את המפגש הבא עם דאבור? פאיוביץ'/ברני ארדוב

הפועל באר שבע הביסה הערב (שלישי) 0:4 את מכבי שעריים בסיבוב ח' של גביע המדינה, ודילגה בקלילות לשמינית הגמר. הסיפור הגדול הגיע מכיוונו של ניקולס פלצ'וק, שאמור היה לעזוב את המועדון, עלה בהרכב וכיכב עם צמד. בעקבות יכולתו הטובה, שוקל אלישע לוי להשאיר את השחקן בקבוצה. השחקן לא רצה להישאר עד היום, אבל במועדון מאמינים שיוכלו לשכנע אותו אחרת. ”אני לא שש לוותר על שחקנים טובים וזה לא סוד שפלצ'וק שחקן טוב", אמר המאמן. "הוא קיבל אור ירוק לעזוב אבל כדורגל זה משחק דינמי. נשב ונתייעץ ונבדוק מה לעשות". על המשחק אמר המאמן: "עשינו את המשחק הזה קל. כשאתה משחק מול קבוצה מליגה נמוכה צריך להיות מוכן. שיחקנו מהר ועשינו את מה שצריך. היה חשוב לעבור שלב. שעריים באמת קבוצה טובה".

לגבי הפציעה של טומיסלאב פאיוביץ', שהוחלף ועשוי להיעדר גם ממשחק העונה מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים אמר המאמן: "הפציעה העיבה על המשחק. נראה שזו פציעה רצינית ונצטרך להמתין כדי לדעת מה חומרת הפציעה. הוא סובב את הברך ויכול להיות שייעדר תקופה, אני מקווה שאתבדה. נחכה לראות מה הצוות הרפואי שלנו ימליץ". פאיוביץ' יעבור מחר בדיקת אולטרסאונד בניסיון לברר האם מדובר בקרע במיניסקוס.

בנוגע למשחק הליגה הבא מול אשדוד אמר לוי: "אשדוד קבוצה טובה, אנחנו מאוד חזקים בבית ואני מקווה שנבוא ונעשה מה שאנחנו עושים בתקופה האחרונה - נשחק את הכדורגל שלנו וננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully