וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב ח': באר שבע בשמינית אחרי 0:4 קליל על שעריים

מערכת וואלה! ספורט

28.1.2014 / 20:48

סגנית המוליכה לא התקשתה בוסרמיל. פלצ'וק עלה מקצה הספסל וכבש צמד, נאסר וסוויסה השלימו, פאיוביץ' נפצע

one

בליגת העל הפועל באר שבע רושמת עונה נהדרת, אך האם היא תוכל להעפיל לשלבים מתקדמים גם בגביע? הקבוצה מבירת הנגב התחילה היום (שלישי) את הופעותיה בגביע ברגל ימין, עם 0:4 קליל על מכבי שעריים מליגה א' דרום. אלישע לוי נאלץ לעלות בהרכב חסר, הציב בין הקורות את שוער המשנה שלומי בן חמו בין, וחסר את אליניב ברדה המוצהב ודובב גבאי וגליינור פלט החולים.

בהיעדרם, נצץ גיבור מפתיע ממעמקי הספסל: ניקולאס פלצ'וק, שעשוי לעזוב בקרוב למ.ס אשדוד ולא היה אמור לפתוח, קיבל הזדמנות של הרגע האחרון וענה עם צמד (6, 27) במחצית הראשונה ומשחק אישי מצוין. סיראז' נאסר (25) ותומר סוויסה (66) כבשו כל אחד שער משל עצמו, ואלישע לוי הנינוח הספיק להעניק מנוחה גם למאור בוזגלו, ששיחק רק במחצית הראשונה. לרוע מזלו, הבלם המצטיין טומיסלאב פאיוביץ' נפצע לאחר שהחליק על הכדור בדקה ה-70. שעריים הביאה מאות אוהדים שעשו את כל הדרך מרחובות, אך תנסה את מזלה בפעם אחרת.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
התמודד בהצלחה עם הרכב חסר. אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 6: גול! באר שבע עולה ליתרון מוקדם, ומי הכובש? ניקולאס פלצ'וק כמובן, שעשוי לעזוב לאשדוד ופתח רק כברירת מחדל. סוויסה בעט מהאוויר כדור שהוגבה מהאגף, זיגדון הדף אך פלצ'וק השתלט על הכדור וגלגל פנימה מקרוב. 0:1 לבאר שבע.

דקה 25: גול! באר שבע לא מרחמת על היריבה האומללה. נאסר הגביה כדור לעבר תומר סוויסה, שלא הגיע לכדור עם הראש אך בלבל את זיגדון. הכדור חדר לרשת. 0:2 לבאר שבע, גם נאסר מצטרף לחגיגה.

דקה 27: גול! באר שבע עולה ל-0:3. מאור בוזגלו להטט ברחבה, מסר כדור רוחב לפלצ'וק והאחרון שוב גלגל פנימה מקרוב. לפני שעתיים הוא לא היה אמור להיות בסגל, עכשיו לפלצ'וק כבר יש צמד.

דקה 30: באר שבע תוקפת ללא הרף. סיראז' נאסר שוב ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, זיגדון הדף.

דקה 36: בעיטה של גל אראל מ-18 מטר פגעה בסוויסה ושינתה כיוון, אך הכדור התגלגל ליד הקורה של זיגדון.

דקה 41: גם שעריים קיבלה הזדמנות ראשונה. דרעי קיבל כדור מ-15 מטר ונותר חופשי, אך בעט גבוה מעל השער של בן חמו.

דקה 66: גול! באר שבע עולה ל-0:4. פלצ'וק, שוב הוא, הכניס כדור לרחבה לעבר תורג'מן, שבעט מזווית קשה למרכז השער. זיגדון הגיב לא טוב, השמיט לכיוונו של סוויסה, וזה גלגל פנימה.

דקה 76: רגעים של חרדה בבאר שבע - טומיסלאב פאיוביץ' ניסה להשתלט על הכדור, החליק על הכדור ונפצע. הבלם הורד מהמגרש לקבלת טיפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל באר שבע, סיראז' נאסר. ברני ארדוב
גם הוא היה שותף לחגיגה. סיראז' נאסר/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל באר שבע: שלומי בן חמו, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, בן תורג'מן, גל אראל, קובי דג'אני, סיראז' נאסר, מאור בוזגלו (פיראס עוואד, 45), תומר סוויסה (יוני אוזן, 70), ניקולאס פלצ'וק.

מכבי שעריים: יותם זיגדון, אביב קורדובה, יאיר אזולאי, חזקי טייה, אלירן שערי, בן בר (רן ברקוביץ', 83), ברק ורד, מתן גנון (עוז ברנדוייין, 45), מאיר דרעי (אוראל גבאי, 58), עדן שעשוע, טקלה אסמלש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully