וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק לוי עשוי לפתוח, פריצה לא בסגל

28.1.2014 / 13:04

השוער יקבל צ’אנס מסוזה? החלוץ יחמיץ את משחק הגביע עקב עייפות, וגם מחשש שיספוג צהוב חמישי ויחמיץ את באר שבע

שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה. ברני ארדוב
מתכוננים לחודש עמוס. פריצה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תגיע הערב לאשדוד (שלישי, 21:00, חמש פלוס) ותפתח את דרכה במפעל גביע המדינה. הצהובים זכו בגביע בפעם האחרונה בעונת 2004/05 ומאז עפו בדרך כלל בשלב הראשון או השני של המפעל.

המאמן פאולו סוזה יחסר את עומרי בן הרוש הפצוע, וגם את החלוץ ראדה פריצה שהושאר מחוץ לסגל בשל חשש מעומס יתר, לקראת חודש עמוס מאוד במשחקי ליגה וגביע, וכמובן המפגש הכפול נגד באזל בשלב 32 הגדולות בליגה האירופית. סיבה נוספת בגינה הושאר פריצה מחוץ לסגל, היא העובדה שצבר כבר ארבעה כרטיסים צהובים, וצהוב נוסף הערב באשדוד היה גורם להרחקתו ממשחק העונה נגד הפועל באר שבע בעוד שבועיים.

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה. ברני ארדוב
מסתער על כל התארים? סוזה/ברני ארדוב

מי שיחזור לסגל ואולי אף להרכב הוא החלוץ ברק יצחקי, שהחלים לגמרי מפציעה בשריר התאומים וגם סיים לרצות עונש בגין צבירת כרטיסים צהובים.

בנוגע להרכב צפוי המאמן סוזה לערוך מספר שינויים לעומת משחק הליגה ברמת השרון בשבת האחרונה, כאשר ניקולה מיטרוביץ' ודן אינבינדר מועמדים להרכב וגם מונס דאבור שלא שותף ברמת השרון עשוי לפתוח הפעם. שינוי נוסף בא בחשבון גם בין הקורות, כאשר ברק לוי הצעיר עשוי לקבל דקות ראשונות העונה, במקומו של חואן פאבלו הספרדי שלא החמיץ דקה מפתיחת העונה.

בימים הקרובים צפוי להגיע לישראל מגן שמאלי זר, שייחזק את הקבוצה ויסגור בכך את מכסת הזרים בסגל. יחד עם זאת ממשיכים המאמצים לצרף גם חלוץ ישראלי. עסקת העברתו של איתי שכטר מהפועל תל אביב עדיין נמצאת על הפרק, ללא קשר למעבר אפשרי של עומר דמארי משורות האדומים לקבוצה באירופה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully