וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד-מכבי תל אביב: "מצפה לנו משחק קשה"

27.1.2014 / 14:54

קרלוס גרסיה והצהובים מתכוננים לסיבוב ח' (ג', 21:00, 5+ לייב). בן הרוש ייעדר, יצחקי חוזר. סופית: סולארי לא ייכלל בסגל המארחת

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי עם מאמנו פאולו סוזה. ברני ארדוב
יחזור לקראת המשחק החשוב הישר להרכב? יצחקי/ברני ארדוב

האלופה ומוליכת הטבלה מכבי תל אביב, תפתח מחר (שלישי) את דרכה במסגרת גביע המדינה, במשחק חוץ קשה מאוד נגד מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א, במסגרת סיבוב ח'. במשחק הליגה שנערך העונה באשדוד נפרדו הקבוצות בתיקו מאופס. האם החבורה של ניר קלינגר תפתיע את האלופה גם הפעם?

מ.ס. אשדוד מחזיקה במאזן ביתי נקי מהפסדים בליגה, גם מול מכבי תל אביב. קלינגר ייאלץ להסתדר ללא אחד השחקנים הכי חשובים שלו, הקשר דויד סולארי שסובל מפציעה בברך ולא יוכל לשחק.

בנצי מושל שלא פתח בשבת נגד סכנין בליגה, אמור למלא את מקומו של סולארי, כאשר מיכאל סירושטן צפוי לשוב למרכז ההגנה על חשבונו של ישראל ראש. "היופי שבגביע הוא, שזה מפעל שבו הכול אפשרי וכל אחת יכולה לזכות בו", אמר קלינגר לקראת המשחק. "מותר וצריך לחלום ואנחנו רוצים להיות בחלום הזה, אבל לצערנו ולצערה של מכבי תל אביב זו הגרלה קשה. בגביע צריך מתישהו להתמודד במשחק כזה חזק. ראיתי את מכבי תל אביב מול רמת השרון במשחק שבו העליונות שלה לא הייתה מוטלת בספק ולא סתם היא במקום הראשון, כי היא קבוצה חזקה מאוד. אין קשר למשחק הליגה שהיה לפני שבועיים, כי מדובר במשחק שונה לגמרי. בבית יש לנו יותר ביטחון".

קלינגר התייחס להיעדרותו של סולארי הפצוע והוסיף: "זו מכה קשה ולא משנה כמה זמן הוא יצטרך להיעדר. אנחנו מחכים לראות את תוצאות בדיקת ה- MRI וזו אבידה גדולה. אבל כשאתה בונה קבוצה בתחילת העונה צריך לקחת בחשבון תקלות מהסוג הזה. הקבוצה לא נבנתה על שחקן אחד, למרות שהוא מאוד חשוב למערך שלנו, יש לנו סגל טוב".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
"לצערנו ולצערה של מכבי תל אביב זו הגרלה קשה"/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה יחסר את המגן עומרי בן הרוש, שנפגע בקרסולו בצורה די חמורה במשחק נגד הפועל ניר רמת השרון בשבת. בן הרוש צפוי להחמיץ גם את המפגש נגד בני סכנין בליגה במחזור הקרוב ועדיין לא ברור מתי יוכל לשוב לאימונים מלאים עם הקבוצה. יואב זיו צפוי לפתוח כמגן שמאלי, כאשר בקישור עשוי המאמן הפורטוגלי לערוך שינוי אחד או שניים ולהחזיר את ניקולה מיטרוביץ' או דן איינבינדר להרכב. החלוץ ברק יצחקי סיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ויעמוד לרשות המאמן, כאשר הוא אף עשוי לפתוח בהרכב. גם מונס דאבור שלא שיחק ברמת השרון עשוי לקבל הפעם דקות משחק.

"אשדוד קבוצה חזקה מאוד בבית שלה ויהיה משחק קשה מאוד", אמר הבלם קרלוס גרסיה לקראת המשחק. "אנחנו זוכרים מה קרה בפעם האחרונה ששיחקנו נגדם בבית וגם בחוץ. אנחנו מצפים למשחק קשה. המטרה שלנו היא לנצח את כל המשחקים, משחק אחר משחק, והמשחק הקרוב הוא באשדוד במסגרת הגביע וזה מה שנרצה להשיג".

הבלם הספרדי הוא היחיד מבין כל שחקני השדה בסגל שלא החמיץ העונה אף דקה וכשנשאל האם אינו עייף אחרי חצי עונה השיב: "אני לא עייף. אני שמח מאוד. אני עובד כל השבוע כדי להראות למאמן שאני ראוי לשחק ואחר כך אני עושה כמיטב יכולתי במשחקים עצמם כדי להישאר ב-11 כל העונה. אבל אם המאמן ירגיש שאני יכול לעזור לקבוצה יותר מהספסל או בחוץ, זאת לא בעיה. אנחנו כאן כדי להיות שחקני מכבי תל אביב ואם המאמן יחליט להרכיב אותנו אז אנחנו שמחים, אבל המטרה שלנו היא להיות חלק מהסגל של מכבי תל אביב, לא בשביל לשחק כל הזמן".

בגזרת הרכש אין כל חדש נכון לעכשיו ובמועדון מצפים להגעתו של מגן שמאלי זר, שצפוי לנחות השבוע בישראל, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. גם בחלק הקדמי ממשיכים בצוות המקצועי לבחון אופציות של חלוצים ישראלים, כאשר שמו של איתי שכטר עדיין נמצא בראש רשימת העדיפויות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יצא כמעט ללא פגע. לוין לאחר התאונה/מערכת וואלה, צילום מסך

הבוקר התקבלה במועדון הודעה מההתאחדות, כי הקבוצה תעמוד לדין משמעתי, בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, זאת לאחר שאוהדי הקבוצה חשודים לכאורה בשבירת כסאות ביציע בו ישבו באצטדיון 'גרונדמן' בשבת. כל הכרטיסים למשחק הבית של הצהובים מול באר שבע, שייערך בעוד שבועיים בבלומפילד, אזלו תוך רבע שעה. מחר (שלישי, 9:00) ייפתחו הקופות בבלומפילד למכירת כרטיסים בודדים שנותרו למשחק הגביע מול אשדוד. האוהדים יוכלו לרכוש כרטיסים גם בקופות האצטדיון באשדוד.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הצהובים, שחקן העבר ניר לוין, נפגע היום קל במהלך תאונת דרכים. לוין היה בדרך להלוויית אמו של לוני הרציקוביץ' בשפיים, בסמוך למושב רשפון פגע בו רכב וגרם לרכבו של לוין להתהפך. לוין יצא כמעט ללא פגע מהתאונה, כשהוא סובל משריטות קלות בלבד. "ברוך השם, לא קרה שום דבר והכול בסדר גמור", אמר.

דויד סולארי שחקן מ.ס. אשדוד לפני בעיטת הפנדל. ברני ארדוב
איך אשדוד תיראה בלעדיו? סולארי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, מיכאל סירושטן, ג'ואון אושאניווה, חאתם עבד אלחמיד, אלכסנדר דוידוב, רועי בקל, גדי קינדה, בנצי מושל, ירו בלו.

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, מהראן ראדי, ניקולה מיטרוביץ' (גל אלברמן), ערן זהבי, ברק יצחקי, דור מיכה, מונס דאבור .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully