וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קווין דוראנט מועמד לתואר ה-MVP בכל שנה עד שיפרוש"

המספרים המדהימים שלא עוצרים, הגאווה של המאמן והחברים, השיא של גרווין שמתקרב. ב-NBA מצדיעים לדוראנט. שוב

קווין דוראנט, אוקלוהומה סיטי ת'אנדר. AP
יכול למשוך ככה עד אפריל ומאי? דוראנט/AP

כן, קווין דוראנט, שוב הוא. אומנם זה בסך הכול חודש ינואר, ומוקדם להכתיר ולהצהיר, אבל לנוכח הכושר של כוכב אוקלהומה סיטי, לא רק שהוא המועמד הבכיר לתואר ה-MVP, גם הת'אנדר יכולים לצבור אמונה שהשנה זה אולי יכול לקרות. עם המאזן הטוב בליגה, ועם הווינריות של KD, הכול אפשרי.

הלילה (שלישי) דוראנט הפגיז 41 נקודות, הפעם השישית העונה שבה הוא קולע 40 ומעלה (הכי הרבה בליגה, אחריו ברשימה כרמלו, אירווינג וקווין לאב שעשו זאת פעמיים), ובנוסף החזיר במו ידיו את קבוצתו מפיגור 14, ועוד קלע את סל הניצחון, מול שלושה שומרים, שנייה אחת לסיום, בניצחון 109:111 על אטלנטה. ועוד לא אמרנו כלום על 5 מ-7 מהשלוש, 5 אסיסטים, 2 חטיפות, 4 ריבאונדים ו-3 חסימות.

"אני יודע שאנחנו מנצחים, ואני יודע שהרבה אנשים אומרים שלניצחונות בינואר אין משמעות", אמר דוראנט בסיום, "אבל כשאתה משחק מכל הלב ועם כזו תשוקה, לפעמים אתה יכול פשוט ליהנות מזה.

"זה היה משחק אמוציונלי", אמר דוראנט על הניצחון, "כל המשחק היו עליות וירידות, הרגשות שלי עלו וירדו, הייתי פשוט צריך להשתלט עליהם ולנצח עבור הקבוצה שלי".

מאמן אוקלהומה סיטי סקוט ברוקס כבר נותר חסר מילים. "מה כבר אפשר להגיד?", אמר בסיום, "הוא פשוט שחקן מיוחד. הוא יהיה מועמד לתואר ה-MVP עד היום שבו יחליט לפרוש. בנוסף ליכולת האישית, הוא שחקן קבוצתי מדהים, ואני גאה בזה. חשובה לו מאוד הקבוצה. הוא שגריר נהדר, לא רק של הקבוצה שלנו, אלא של הכדורסל בכל העולם".

קווין דוראנט, אוקלוהומה סיטי ת'אנדר. AP
גם אטלנטה לרגליך. דוראנט/AP

דוראנט ממשיך רצף של 11 משחקים עם 30 נקודות ומעלה, הרצף הכי ארוך בליגה מאז שטרייסי מגריידי רשם 14 רצופים ב-2003. ב-30 האחרונות, הרצף הארוך ביותר שייך לקובי בריאנט, 16 משחקים ב-2002/03. ההתעלות של דוראנט אינה מקרית. מאז שראסל ווסטברוק נפצע, דוראנט העלה את הממוצעים שלו מ-28.1 נקודות ב-18.3 זריקות, ל-36.5 נקודות ב-22.4 זריקות למשחק.

כרגע, ממוצע הנקודות שלו בחודש ינואר עומד על 36.9. במצטבר יש לו 516 נקודות בחודש ינואר, מה שמציב אותו במקום השישי ברשימה. אם דוראנט ימשיך בקצב הזה בשני המשחקים שנותרו לו בינואר, הוא יעבור את ג'ורג' גרווין שבמקום הראשון (590 נקודות). "פשוט נתנו את הכדור לשחקן הכי קטלני ביקום", אמר בסיום רג'י ג'קסון על המהלך האחרון, ובכלל על הגישה של הקבוצה, "והוא פשוט דאג לכל השאר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully