וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלייל: "מקל מתאמן ומחלים אפילו מהר יותר משחשבנו"

מאמן המאבס לא יודע מתי הגארד הישראלי ישוב לשחק: "במקרה שלו צריך לדאוג שלא יעשה יותר מדי בשלב מוקדם מדי"

גארד דאלאס מאבריקס גל מקל. נועם אשל
"כל אחד מגיב קצת אחרת לפציעה מהסוג הזה". מקל/נועם אשל

גל מקל נמצא בימים אלה בעיצומו של תהליך ההחלמה מהניתוח שעבר בברכו הימנית. כזכור, הגארד של דאלאס מאבריקס נותח ב-17 בינואר לאחר שהתגלה כי הוא סובל מקרע חלקי במיניסקוס. לאחר הניתוח דאלאס פרסמה הודעה בה נאמר כי עדיין לא ידוע כמה זמן תיארך ההחלמה.

אמש (שני) התייחס מאמן המאבס ריק קרלייק לקצב ההחלמה של הישראלי השני ב-NBA: "גל חזר להתאמן במגרש, הוא זורק לסל ורץ ריצה קלה, ככה שהייתי אומר שהוא מחלים בקצב ששיערנו או אפילו מהר יותר משחשבנו, העניין הוא שאני לא יודע מה לוח הזמנים שבו הוא אמור לחזור".

גל מקל מוצג בדאלאס מאבריקס לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון. AP
כשיחזור, יצטרך להיאבק על מקום ברוטציה. קרלייל עם מקל/AP

מקל שיחק העונה 30 משחקים ב-NBA, בהם תרם בממוצע 2.4 נקודות ו-2.1 אסיסטים ב-9.6 דקות משחק. קרלייל הביע תקווה שהקרה בחלקי במיניסקוס לא יגרום לגארד לבעיות בהמשך העונה. "היה לי גם קרע חלקי במיניסקוס לפני כשלוש שנים, וגם לדירק נוביצקי היה קרע חלקי במיניסקוס, וכל אחד מגיב קצת אחרת לפציעה מהסוג הזה, אבל עד עכשיו גל מחלים יפה. במקרה שלו צריך לדאוג שלא יעשה יותר מדי בשלב מוקדם מדי".

כשגל מקל יחזור הוא יצטרך להיאבק על מקומו ברוטציה של המאבס, שכן לאחרונה גם דווין האריס הוותיק החלים מפציעה ארוכה והצטרף לקו האחורי של קרלייל, לצד חוסה קלדרון ושיין לארקין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully