וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברטו אקווילאני: "מרוצה מהשלושער, מאוכזב מהתוצאה"

קשר פיורנטינה כבש שלושער ראשון בקריירה, אבל הוויולה נפרדו ב-3:3 בלבד מגנואה. וינצ'נזו מונטלה: "אולי אנחנו מקוללים"

שחקן פיורנטינה, אלברטו אקווילאני. Gabriele Maltinti, GettyImages
לקח את כדור המשחק הביתה. אקווילאני/GettyImages, Gabriele Maltinti

אלברטו אקווילאני כבש אמש (ראשון) שלושער ראשון בקריירה, אבל פיורנטינה ספגה בדקה ה-33 ונפרדה מגנואה ב-3:3 בלבד במחזור ה-21 בסרייה א'. ניצחון היה מקרב את הוויולה כדי נקודה בלבד מהמקום השלישי ששווה השתתפות במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה, אבל וינצ'נזו מונטלה ושחקניו נאלצו להסתפק בתיקו.

אקווילאני: "אני מרוצה מהשלושער, אבל אני מאוכזב מהתוצאה. מאוד רצינו לנצח, אבל זה הכדורגל. זה השלושער הראשון שלי, אז אני לוקח את הכדור הביתה. ניצחון היה מקרב אותנו נקודה מנאפולי, אבל כל היריבות בסרייה א' חזקות. אני חושב שאנחנו יכולים להשיג אותם ולעלות למקום השלישי בהמשך".

המאמן וינצ'נזו מונטלה הוסיף: "אין משחקים קלים בליגה האיטלקית. היינו יכולים לנצח אם היינו מגיעים ליותר מצבים. פקונדו רונקגליה כמעט כבש שער ניצחון בבעיטה מסובבת לקראת הסיום. זה היה מדהים, כאילו הכדור לא רוצה להיכנס. אולי אנחנו מקוללים".

פיורנטינה חסרה אתמול את מריו גומז, ג'וזפה רוסי, בורחה ואלרו וננאד טומוביץ' - כולם בגלל פציעות - והמאמן הוסיף: "אנחנו חסרי מזל. רוב הפציעות הן כתוצאה מתיקולים ולא בשרירים, כך שאין לנו איך לעבוד על זה. ככל שאתה משחק יותר, ככה גדל הסיכוי שלך להיפצע".

מאמן פיורטינה, וינצ'נזו מונטלה. Gabriele Maltinti, GettyImages
הכדור לא רצה להיכנס. מונטלה/GettyImages, Gabriele Maltinti

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully