וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא גברה על ורונה, ניצחון דרמטי למילאן

הג'אלורוסי צימקו את הפער בפסגה עם 1:3 על ורונה. שני שערים מאוחרים של באלוטלי ופאציני סידרו למילאן 1:2 על קליארי. 3:3 מטורף בין גנואה לפיורנטינה, שלושער לאקווילאני

שחקן רומא, אדם ליאייץ'. 'Felice Calabro, AP
לא מוותרים על הסקודטו. ליאייץ' וז'רביניו/AP, 'Felice Calabro

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שמונה משחקים. במשחק הצהריים רומא ניצחה את ורונה 1:3 בחוץ וצימקו את הפער מיובנטוס המוליכה לשש נקודות. מילאן וסיידורף השיגו ניצחון דרמטי, 1:2 בחוץ מול קליארי ואינטר סיימה ב-0:0 מול קטאניה. פיורנטינה פספסה הזדמנות להיצמד למקום השלישי כשלמרות שלושער נהדר של אלברטו אקווילאני, זה לא הספיק ל-3:3 מול גנואה הקטנה.

בשבת: רק תוצאות תיקו ליובנטוס ונאפולי

שחקן רומא ז'רביניו, מול שחקן פרנצ'סקו קאצ'יאטורה. 'Felice Calabro, AP
הבריק בחלק הקדמי. ז'רביניו בורח מקאצ'יאטורה/AP, 'Felice Calabro

ורונה - רומא 3:1

הג'אלורוסי לא הבריקו, אבל השיגו את שלוש הנקודות במשחק לא קל נגד אחת מהפתעות העונה. איש המשחק של הקבוצה מהבירה היה ז'רביניו. פריצה סוחפת של הקשר-חלוץ מחוף השנהב הסתיימה במסירה שלו לאדם ליאייץ' שכבש מקרוב בדקה ה-45 וקבע 0:1. אמיל הלפרדסון המארח איזן עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-49, אבל ז'רביניו החזיר את היתרון לאורחים בדקה ה-60 והפעם הם לא שמטו אותו. פרנצ'סקו טוטי חתם בדקה ה-82 עם פנדל מוצלח אחרי הצגה של ואסיליס טורוסידיס. הניצחון השלישי שלה ברציפות קירב את רומא כדי שש נקודות מהמוליכה יובנטוס, והרחיק אותה שש נקודות מנאפולי שבמקום השלישי. המקום השני באיטליה שווה עלייה אוטומטית לליגת האלופות, בעוד המקום השלישי שולח לפלייאוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קלרנס סיידורף, מאמן מילאן. GettyImages
ניצחון דרמטי. סיידורף הערב/GettyImages

קליארי - מילאן 2:1

משחק הבכורה של קלרנס סיידורף כמאמנה החדש של מילאן הסתיים עם 0:1 דחוק ולא מרשים על ורונה. הערב, הרוסונרי התאוששו מההפסד לאודינזה בגביע עם ניצחון דרמטי מאוד בסרדיניה. דווקא המארחים פתחו מצוין את המשחק ומרקו סאו החלוץ האיטלקי העלה אותם ליתרון בדקה ה-28 אחרי שאמליה שוער מילאן הרחיק כדור רע מאוד ואפשר לחלוץ להבקיע מקרוב, אבל הדרמה החלה בדקה ה-87 כשמריו באלוטלי כבש בבעיטה חופשית נהדרת מ-17 מטרים לחיבורים. שתי דקות בלבד חלפו וג'יאמפאולו פאציני כבש את שער הבכורה שלו אחרי שבעט פנימה כדור קרן והעניק לקבוצתו ניצחון דרמטי. מילאן עלתה למקום התשיעי בעקבות הניצחון הזה וחלפה על פני לאציו, קליארי מתקרבת לתחתית.

ג'מפאולו פאציני שחקן מילאן חוגג. GettyImages
שער בכורה בתזמון מושלם. פאציני חוגג/GettyImages

את טיציאנו קרודלי, שמשדר את משחקי מילאן, אתם כבר מכירים. ככה הוא מגיב כשהקבוצה שלו עושה מהפך מטורף בדקות הסיום:

פיורנטינה - גנואה 3:3

הוויולה רצו לדהור קדימה ולהדביק את הפער מהשלישייה הראשונה, אבל הסתפקו בתיקו שאמנם מאריך את רצף המשחקים ללא הפסד בכל המסגרות לתשע, אבל רחוק מלהשביע את רצונם. בדקה ה-27 דווקא גנואה עלתה ליתרון משער בפנדל של אלברטו ג'ילארדינו, אבל כעבור שש דקות אלברטו אקווילאני פתח בקונצרט עם שער שוויון, גם הוא מפנדל. הקצב המטורף נמשך בדקה ה-34 כשלוקה אנטוניני החזיר את היתרון לאורחים מגנואה, אבל אקווילאני המשיך בשלו וכבש את השני שלו בדקה ה-42 כדי לאזן ל-2:2. נגמר? ממש לא כי אקווילאני המצוין השלים שלושער בדקה ה-57 אחרי בישול נהדר של חואקין וכבר היה בטוח שזה יספיק כדי להשיג ניצחון. אלא שרבע שעה לסיום סבסטיאן דה מאיו השאיר לגנואה נקודה עם שער מבישול של אנטוניני.

אלברטו אקווילאני שחקן פיורנטינה חוגג שער. AP
אין עליו. אקווילאני/AP

משחקים נוספים:

אינטר - קטאניה 0:0

ליבורנו - ססואולו 1:3
לליבורנו: לאנדרו קרקו (4), פאוליניו (11), מרקו בנאסי (26). לססואולו: דומניקו ברארדי (28, בפנדל)

טורינו - אטאלנטה 0:1
לטורינו: אלסיו צ'רצ'י (60)

פארמה - אודינזה 0:1
לפארמה: אמאורי (34)

סמפדוריה - בולוניה 1:1
לסמפדוריה: מאנולו גביאדיני (62), לבולוניה: דיאמנטי (90, בפנדל)

אסטבן קמביאסו, אינטר. Claudio Villa, GettyImages
עונה שירצה לשכוח. קמביאסו/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully