וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדת הפועל תל אביב: "אוהדי בית"ר ירקו ובעטו בי"

כתבה: "מדהים שאני חיה באותה מדינה עם אנשים כאלה". עמותת "האדומים": "התבדינו כשחשבנו שיעצרו את האלימות"

one

אוהדת הפועל תל אביב, יסמין בלום, טוענת שאוהדים של בית"ר ירושלים תקפו אותה אחרי המשחק בין הקבוצות אתמול (ראשון) בנתניה, בו האדומים ניצחו 1:3. בלום כתבה בעמוד הפייסבוק שלה הבוקר:

"מדהים אותי שאני חיה באותה מדינה עם אנשים כאלה. כל הפשע שביצעתי היה ללכת מהאצטדיון לאוטו. ירקו עליי, קיללו אותי ואיום מכולם - בעטו בי שלושה אנשים שונים והתנפלה עליי בחורה אחרת. קרעה ממני את הצעיף האדום ושרטה אותי. סתם ככה, לא הסתכלתי עליהם לא דיברתי איתם אבל הם ראו אותי לא כבן אדם אלא כשק חבטות. לא יכול להיות שככה אנשים חיים! הולכים לכדורגל כדי להוציא אגרסיות על אנשים אחרים.

"לא יכול להיות שהמשטרה לא יודעת להתנהל מול אוהדי בית?ר ולהגן על שאר האוהדים. לא יכול להיות שאין אזור סטרילי וחניה נפרדת לאוהדי קבוצה יריבה בכביכול משחק בית הזה או בכל משחק אחר. לא יכול להיות שעדיין יש כל כך הרבה אלימות במגרשי הכדורגל ואף אחד לא עושה כלום. אין סדר אין ארגון ואין רוח ספורטיבית. איכס בית?ר באמת! חבורה של חוליגנים אנטי הומניים גזענים ואלימים שמשחירים את הספורט הישראלי ואת החברה בכלל. מתביישת באמת.

"את המיעוט מכם (שלושה בחורים שליוו אותי עד האוטו) שבא באמת בשביל המשחק והכיף אתם צריכים לשמר ולא את אווירת המאפיה רימוני העשן והזעם. טרומפלדור וגבורה יהודית רחוקה מכם שנות אור. עצוב לי באמת וצורב לי בלב בשביל החברה הישראלית שתופעות כמו שקרו לי היום נפוצות בה כל כך".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"למרות התרעות והבטחות, מי שהיה אמון על בטחון האוהדים התרשל". אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

עמוות "אדומים": "התבדנו כשחשבנו שימנעו את האלימות מראש"

עמותת "האדומים" פרסמה הודעה רשמית בעקבות אירועי "בשבועיים האחרונים לא הגבנו למסע ההסתה של הנהלת בית"ר על מנת שלא לחמם את האווירה המתוחה ממילא לקראת המשחק. קיווינו שהמשטרה וכוחות האבטחה יערכו כראוי, יקבלו את השיקולים הנכונים ושבכך תמנע אלימות צפויה מראש. לצערנו, התבדנו. למרות התרעות והבטחות, מי שהיה אמון על בטחון האוהדים התרשל וקיבל החלטה במהלך המשחק להוציא קודם את הקהל האורח. החלטה זו הובילה למקרי אלימות קשים של אוהדי בית"ר אשר ארבו במגרשי החנייה סביב האצטדיון.

אשמה לא פחות היא הנהלת בית"ר שממשיכה להעניק לגיטימציה לאותם ברברים ודואגת להסית כנגד אוהדי הפועל בכל הזדמנות ללא שום סיבה או הוכחות, כפי שהיה במקרה השחתת האוטובוס של מכבי והרימון בבית טביב. אנו קוראים להתאחדות לכדורגל ולמשטרת ישראל לגלות אחריות ולמצות את הדין עם אותם פחדנים שלא מתביישים לתקוף מתחילת העונה נשים, ילדים ומשפחות- ללא קשר לזהות הקבוצה האהודה עליהם. אין ערך למשחק אם לאחריו אוהדים צריכים לחזור מוכים וחבולים לביתם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully