וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בית"ר ירושלים: עימותים וחמישה עצורים

עוד לפני המשחק הטעון אירעו עימותים קשים בין מחנות האוהדים שבמהלכם חמישה אוהדים נעצרו על ידי כוחות המשטרה

משטרה באצטדיון נתניה לקראת המשחק בין הפועל תל אביב לבין בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הרוחות נרגעו. אצטדיון נתניה, הערב/קובי אליהו

האלימות באופן לא מפתיע לא פוסחת גם על המשחק המסקרן שייערך הערב (ראשון, 20:50, שידור ישיר בערוץ 1) בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים. עוד לפני שריקת הפתיחה למשחק שנערך באצטדיון החדש בנתניה התרחשו מהומות בין מחנות האוהדים מחוץ לאצטדיון, שבמהלכן המשטרה עצרה חמישה אנשים. כוחות המשטרה פרוסים בשטח וערוכים כדי למנוע אירועי אלימות נוספים. בשלב הזה נשמר השקט אחרי האירועים שהתרחשו בסביבות השעה 18:30 בערב.

המשחק עצמו יעמוד בסימן הכושר המצוין של האדומים בשבועות האחרונים. החבורה של רן בן שמעון מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים, ורוצה לנצח את היריבה מהבירה אחרי ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון נגדה. האדומים יופיעו ללא מגן שמאלי, ולכן יוסט אברהם צ'קול הצעיר לעמדה זו ויורחן קולין יפתח באגף ימין. איתי שכטר שוב יפתח על הספסל. בית"ר תפתח עם צחי אליחן בחלק הקדמי, כשדור מלול יתפוס את מקומו של שי חדד הפצוע. אופיר קריאף יחזור להרכב על חשבונו של סינטאיהו סלליך, שאמור לעבור למכבי פתח תקוה ולא נכלל בסגל.

הרכבים

הפועל תל אביב: דני עמוס, יורחן קולין, אוראל דגני, ברנקו איליץ', אברהם צ'קול, לוקאס סאשה, שי אבוטבול, ישראל זגורי, גילי ורמוט, בסארט עבדורחימי, עומר דמארי.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, ניסו קפילוטו, אנדרס טונייס, דור מלול, ג'ונתן וילה, משה לוגסי, אופיר קריאף, אבירם ברוכיאן, צחי אליחן, שלומי אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully