וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: סולארי צפוי להחמיץ את מכבי ת"א בגביע

26.1.2014 / 11:51

הקשר הארגנטינאי נפצע נגד בני סכנין. ישראל ראש לקראת יום שלישי: "מזל שהמשחק אצלנו בבית. אנחנו יכולים להפתיע"

one

מ.ס. אשדוד אמנם שמרה אתמול (שבת) על מאזן ביתי נקי מהפסדים, אבל ה-0:0 שלה נגד בני סכנין, אבל מנגד פספסה הזדמנות להיצמד למקום השישי ששווה בסוף העונה הסדירה מקום בפלייאוף העליון.

הקשר דויד סולארי שנפצע בברכו והוחלף סמוך לסיום, יעבור היום או מחר צילום שאמור לאבחן את חומרת הפציעה. הארגנטינאי צפוי להחמיץ בכל מקרה את משחק הגביע נגד מכבי תל אביב ביום שלישי (21:00) ועדיין לא ברור מי יפתח במקומו בהרכב. בלי קשר לפציעתו של סולארי, בקבוצה ינסו לחזק את החלק הקדמי עד לסיום חלון ההעברות ב-9 בפברואר. המועמד המועדף הוא עדין ניקולאס פלצ'וק, קשרה של הפועל באר שבע.

מי שקיבל את מירב המחמאות אתמול היה השוער אופיר מרציאנו, שהציל את קבוצתו מהפסד בדקה ה-90 עם עצירה נפלאה מול ניסיון של מוחמד כליבאת. "הפעם יצא שאני הצלתי את הקבוצה", אמר מרציאנו בסיום. "לא יודע אם ישראל (ראש, ר"ב) חייב לי, היו מספיק פעמים שגם הוא הציל אותי. זה חשוב מאוד שלא הפסדנו כי סכנין היא קבוצה שמתמודדת איתנו על מקום בפלייאוף העליון ולא רצינו שהם יפתחו מאתנו פער".

מרציאנו התייחס למשחק הגביע ביום שלישי נגד האלופה ומוליכת הטבלה מכבי תל אביב: "בבית תמיד יש לנו סיכוי. זה משחק לא קל, אבל בגביע כמו שכולם יודעים מדובר במשחק אחד שקובע, נבוא כאילו אין לנו מה להפסיד".

דויד סולארי שחקן מ.ס אשדוד. ניב אהרונסון
יעבור בדיקות. סולארי/ניב אהרונסון

"זה לא סוד שלא קל להיות בחוץ אחרי שאני כבר ארבע שנים בהרכב, כמעט לא מפספס דקה" סיפר הבלם ישראל ראש שחזר להרכב אחרי שבועות רבים על הספסל. "החלטתי לקחת את זה בצורה טובה ולהמשיך להתאמן חזק. אין ספק שהייתי קצת מאוכזב מהסיטואציה אבל זה חלק מהכדורגל. רק התחזקתי מזה".

ראש החליק על הדשא לקראת הסיום, במהלך שכמעט הביא לספיגת שער דרמטי ורק התעלות של השוער אופיר מרציאנו, מנעה את הספיגה: "זאת הייתה שנייה שהתלבטתי אם להחזיר לאופיר (מרציאנו, ר"ב) או לנגוח קדימה. החלטתי לא לקחת סיכון ולהרחיק ועד שלקחתי החלטה החלקתי, ואני אומר תודה גדולה לאופיר שהציל אותנו".

הבלם התייחס למשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב בגביע והוסיף: "מזל שהמשחק בבית. יש לנו יתרון גדול בבית. גם במשחק האחרון מול מכבי, כשהפסדנו 2:0 היינו שווי כוחות. אני חושב שאנחנו יכולים להפתיע כל קבוצה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ישראל ראש שחקן מ.ס אשדוד. יותם רונן
התגעגע להרכב. ראש/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully