וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "סכנין בזבזה זמן". בלבול: "שלטנו ללא עוררין"

25.1.2014 / 22:09

המאמנים של סכנין ואשדוד היו חלוקים אחרי ה-0:0 בין הקבוצות. בלבול: "אם נסיים בשישייה הראשונה זה כמו דאבל"

one

מ.ס אשדוד ובני סכנין נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 מאכזב למדי במפגש שנערך ביניהן במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. רגע לפני משחקי הגביע שלהן באמצע השבוע, שתי הקבוצות לא הצליחו להרשים. מי שהייתה קרובה יותר להשיג ניצחון היא בני סכנין שהדביקה כדור למשקוף בתוספת הזמן, אבל הקבוצה של ניר קלינגר נחלצה מהפסד ביתי ראשונה העונה, מה שלא סייע לה יותר מדי בשאיפותייה להיצמד לצמרת.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
טען שקבוצתו שלטה, בלבול סבור אחרת. קלינגר/קובי אליהו

ניר קלינגר, מאמנה של מ.ס אשדוד ניתח את המשחק בסיום ואמר: "אני חושב שאחוזי אחזקת הכדור היום היו 80-20 לטובתנו, צריך לבדוק את זה, אולי אני טועה. אבל זה לא עזר לנו, לא היינו מספיק חדים בהתקפה. הפציעה של סולארי לא הוסיפה ולכן זה נגמר 0-0".

"זה לא היה משחק טוב", הוסיף קלינגר, "סכנין באה להוציא תיקו בצורה מובהקת, היא שיחקה לאט וביזבזה זמן וזו זכותה, אני לא מתלונן".

לגבי הפציעה של סולארי שעלולה להשבית אותו למשחקים החשובים בגביע מול מכבי תל אביב ובאר שבע בליגה, אמר המאמן: "אנחנו עוד לא יודעים אם הוא יוכל או לא יוכל לשחק. מחר הוא יעשה בדיקה וצילום אצל רופא ונהיה יותר חכמים. נקווה שזה לא חמור כי הקבוצה צריכה אותו. אני מקווה שאם הפציעה לא חמורה הוא יעשה את המאמץ להיות כשיר לפחות לבאר שבע. הוא בחור חזק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מרקו בלבול מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
העונה המצוינת נמשכת. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, מרקו בלבול מאמן סכנין דווקא היה מרוצה מהמשחק של קבוצתו ובניגוד למאמן מהצד השני, דווקא סבר שסכנין הייתה טובה יותר: "זה היה משחק חוץ קשה. אשדוד היא קבוצה ביתית מובהקת, אבל שלטנו ללא עוררין במשחק, החמצנו מצבים של מאה אחוז גול ושלוש פעמים מול השוער. אנחנו יצרנו, אנחנו יזמנו ואנחנו מאוכזבים מהתיקו".

בלבול הוסיף: "אנחנו גאים במה שאנחנו עושים ואנחנו שמחים מאוד מהמיקום שלנו בטבלה ומצד שני עדיין עם הרגליים על הקרקע. יש לנו עוד הרבה משחקים והסגל שלנו לא מספיק עמוק".

"אם נסיים בשישייה הראשונה זה יהיה כמו לזכות בדאבל. הפערים בין הגדולות לקטנות הוא מאוד משמעותי השנה ואנחנו עושים דברים נפלאים עם התקציב שלנו. יש עלינו עומס אדיר ולמעלה מ-12 שחקנים משחקים יותר מ-90% מהמשחקים. אני לא מכיר את המילה רוטציה אצלנו ולכן אנחנו מאוד גאים באיפה שאנחנו נמצאים".

לגבי הזרים החדשים שמגיעים קבוצה, אמר בלבול: "הם שחקנים טובים, הם נותנים לנו עומק, הם מביאים לנו סגנון אחר למשחק. אני שמח מאוד מהרכש שלנו, למרות שאנחנו מחפשים עוד חיזוק בחלק ההתקפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully