וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אלברט קרוסאט סיכם

25.1.2014 / 20:34

הקשר בן ה-31 יהפוך לספרדי החמישי של הקבוצה אם יעבור את הבדיקות הרפואיות. לא שיחק ב-15 החודשים האחרונים

one
שחקן אסטון וילה, קרלוס קוויאר מול שחקן וויגאן בשנת 2012, אלברט קרוסאט (שמאל). GettyImages
נודע בזריזות ובשליטה בכדור שלו. קרוסאט משמאל/GettyImages

הקשר הספרדי אלברט קרוסאט, סיכם את תנאיו בבני סכנין והוא אמור להצטרף אליה בימים הקרובים אם יעבור את הבדיקות הרפואיות בהצלחה. קרוסאט בן ה-31, 1.64 מטר בלבד, ינחת בישראל ביום שני, ייבדק וישתתף באימון של הקבוצה. אם הכול יתנהל כשורה, הוא יצטרף ללגיון הספרדים של הקבוצה ויהיה הזר החמישי שלה מאותה מדינה. אברהם פאס וכריסטיאן הידאלגו משחקים בקבוצה מתחילת העונה ולאחרונה הצטרפו אליה גם הקשר חורחה אלונסו והחלוץ מארק פרננדס.

קרוסאט הוא שחקן כנף שנודע במהירות שלו ובשליטה בכדור. הוא גדל באספניול, לבש את מדי הקבוצה הבוגרת חמש פעמים ובהמשך שיחק גם בראיו וייקאנו ויאידה. בשנים 2005-2011 לבש את מדי אלמריה ולאחר מכן הצטרף לוויגאן האנגלית, ששילמה עליו שני מיליון ליש"ט. הוא השתייך ללאטיקס במשך שנתיים, אבל בעונה שעברה סבל מפציעה קשה בברך ולא שיחק כלל - הסיבה בגללה בסכנין ממתינים לבדיקות שיעבור.

בסך הכול לקרוסאט יש 14 שערים ב-132 בליגה הראשונה בספרד ושער אחד ב-15 הופעות בפרמיירליג האנגלית. למרות העבר המרשים והעשיר שלו, בחצי השנה האחרונה הוא היה שחקן חופשי ולא מצא קבוצה, והמשחק הרשמי האחרון בו הוא שותף היה באוגוסט 2012, משחק בגביע הליגה בין וויגאן לנוטינגהאם פורסט. במילים אחרות: הוא לא שיחק 15 חודשים.

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי, מול שחקן אלמריה בשנת 2011, אלברט קרוסאט. GettyImages
ניסיון רב בליגה הספרדית. קרוסאט מלפנים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully