וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "משחק אדיר". ג'יימס נפצע, יעבור בדיקת MRI

25.1.2014 / 22:40

מאמן מכבי ת"א החמיא: "ג'ו שחקן ברמה מאוד מאוד גבוהה". על ג'יימס: "לא מאמין שהעונה שלו בסכנה", הסנטר יעבור MRI

שחקני מכבי תל אביב ג'ו אינגלס, דווין סמית'. מגד גוזני
סוף טוב, הכול טוב מבחינת הצהובים/מגד גוזני

פחות מ-48 שעות אחרי שהביסה את פרטיזן בלגרד ללא תנאי ביורוליג, מכבי תל אביב התקשה הערב (שבת) נגד עירוני נס ציונה במשחק השלמה מהמחזור ה-16, אבל למרות שכבר פיגרה ב-13 הפרש, היא ניצחה 91:99. ניצחון מספר 16 ברציפות לדיוויד בלאט ושחקניו בכל המסגרות.

המאמן סיכם: "היה משחק אדיר. כל הכבוד לחבר'ה שלנו. הפיק של ימי חמישי גובה מחיר, גם בצד הפיזי וגם בצד המנטלי. לא קל לעשות חצי אימון ביום שישי להיות בפיגור, ולחזור בצורה יוצאת מן הכלל כמו שעשינו. באמת מגיע לשחקנים כל הכבוד. מאיפה הם הביאו את זה? לא קל לעשות מה שעשו היום החבר'ה שלי".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. מגד גוזני
"כל הכבוד לשחקנים". בלאט/מגד גוזני

בלאט התייחס גם להצגה של ג'ו אינגלס ברבע האחרון, אחרי שהאוסטרלי לא בלט בתקופה האחרונה: "ג'ו שחקן ברמה מאוד מאוד גבוהה. כמו כל אחד אחר, מותר לו להיות בתקופה פחות טובה, אבל הוא יודע איך לצאת מזה. יש לנו קבוצה וכשהוא לא היה טוב, היו אחרים שעשו את העבודה. אנחנו לא מסתמכים רק על שחקן אחד, אבל באמת שהוא היה נהדר היום".

מה שצריך להדאיג את הצהובים היא הפציעה הבלתי נגמרת של שון ג'יימס, שסבל מכאבים, ירד לחדר הלבשה ברבע השני ולא חזר לפרקט. הסנטר יעבור ביום ראשון בדיקת MRI. "עד עכשיו לשון לא הייתה כל כך עונה", אמר בלאט, "לא יודע מה להגיד. יש לו את אותה הבעיה עם התכווצויות בשרירי הגב, לפי הבדיקות אין לו בעיה קשה עם החוליות עם עמוד השידרה, אבל התכווצויות בגב זה בעייתי, בטח לשחקן כדורסל. אני מקווה שיהיה בסדר, באמת מקווה, השאלה היא מתי תתחיל העונה שלו".

ג'ו אינגלס שקלע 15 מ-22 הנקודות שלו ברבע האחרון, אמר: "המחצית הראשונה הייתה פחות טובה והיינו צריכים איזשהו ניצוץ. לא עשיתי הרבה במחצית הראשונה, אבל הייתה לי אנרגיה ואחרי שקלעתי שתי זריקות, הרגשתי טוב והמשכתי. בשבילי מה שחשוב היה לנצח, בעיקר אחרי שהפסדנו להם בסיבוב הראשון".

מנגד, מאיר טפירו אמר בסיום: "היה כדורסל ומשחק טוב, חבל שאחרי 37 דקות לא הצלחנו לנצח אותו, מגיע כל הכבוד למכבי, בסיום הם רצו יותר. באנו לנצח וחבל שלא עשינו את העבודה עד הסוף.עשינו את הדברים שעבדנו אותם כל השבוע, לצערי היו לנו כמה איבודי כדור ומכבי ניצלו את זה עשו סלים קלים וחזרו למשחק, אבל אנחנו משחקים כדורסל טוב. אני מסתכל על הדברים הטובים שלנו ואנחנו ממשיכים הלאה".

סייע בהכנת הכתבה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני עירוני נס ציונה מאיר טפירו קורי קאר חוגגים. מגד גוזני
ירדו מאוכזבים בסיום. טפירו וקאר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully