וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידורף: "ראיתי דברים שמשאירים אותי אופטימי"

מאמן מילאן לא מתוסכל אחרי ההפסד הראשון שלו, והדגיש: "אני בטוח שיחד נוכל לבנות משהו חדש. כולם מבינים את הסיטואציה"

קלארנס סיידורף מאמן מילאן. AP
בכדורגל יכולה להיות לך ההגנה החזקה ביותר בעולם, אבל אם כל הקבוצה לא תורמת לכך הקבוצה עלולה להיות חשופה". סיידורף/AP

קלרנס סיידורף לא חשב שכל כך מהר זה יגיע, אבל כנראה שרק עכשיו הוא באמת מבין לאן הוא הגיע. במשחקו השני במילאן, כוכב העבר ראה את הקבוצה שלו מודחת מרבע גמר הגביע האיטלקי על ידי אודינזה לאחר שקבוצתו שמטה יתרון ונכנעה בסן סירו 2:1. מריו באלוטלי הבקיע בדקה השביעית, אבל לוקאס מוריאל איזן בדקה ה-41 וניקולס לופס הפך (78).

"כל הקבוצה עבדה קשה, אבל כשהם התעייפו זה כבר הפך להיות הסיפור הישן של הכדורגל", סיכם המאמן המאוכזב. "אנחנו עדיין לא יכולים לגלות יציבות במונחים של הכדורגל שלנו, אבל ראיתי דברים מעניינים היום שמשאירים אותי אופטימי שנוכל לשפר את הסיטואציה הזו. יש דברים חיוביים שראיתי ועוד דברים שאנחנו חייבים לעבוד עליהם. אני מתחיל להכיר את השחקנים על הדשא, בחדר ההלבשה ובאימונים, ובטוח שיחד נוכל לבנות משהו חדש".

גביע איטלקי: אודינזה הדיחה את מילאן ועלתה לחצי הגמר

שחקן אודינזה לואיס מוריאל. GettyImages
ממשיכים לשלב הבא. שחקני אודינזה/GettyImages

על מצבה של מילאן אמר סיידורף: "אני חושב שכל השחקנים כרגע מבינים את הסיטואציה ומוכנים לעזור. מריו עשה את זה המון הלילה. בכדורגל יכולה להיות לך ההגנה החזקה ביותר בעולם, אבל אם כל הקבוצה לא תורמת לכך הקבוצה עלולה להיות חשופה". על חלון ההעברות הוסיף המאמן: "אני חושב ששאלות בנושא צריכות להיות מכוונות לאדריאנו גליאני. אני חושב שאחרי המשחק צריך לתת תמיכה לשחקנים בחדר ההלבשה. אני צריך את כולם וזה לא הזמן הנכון לדון בחיזוק".

ואם סיידורף לא רוצה לדבר על חיזוק, באיטליה עושים זאת במקומו ומדווחים ששוערה של לסטר סיטי, קספר שמייקל, הבן של, מועמד להצטרף לקבוצה בעקבות העובדה שכריסטיאן אביאטי שוקל לפרוש וגבריאל לא הצליח להרשים מספיק. על פי הדיווחים, השוער בן ה-27 שמשחק בלסטר מאז יולי 2011 נמצא על הכוונת של הרוסונרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully