וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: אודינזה הדיחה את מילאן ועלתה לחצי הגמר

סיידורף ספג הפסד ראשון כמאמן מילאן, לאחר שקבוצתו שמטה יתרון ונכנעה בסן סירו 2:1 לאודינזה, שהדיחה לפני כן את אינטר

שחקן אודינזה לואיס מוריאל. GettyImages
אודינזה קטלה את שתי המילאנזיות. מוריאל חוגג את השוויון הזמני/GettyImages

קלרנס סיידורף חיפש את ניצחונו השני כמאמן מילאן, אבל הערב (רביעי) הוא הבין לאן הגיע כשספג את הפסדו הראשון כמאמן הרוסונרי. מילאן נוצחה 2:1 על ידי אודינזה בסן סירו אחרי שהוליכה משער מוקדם של מריו באלוטלי, ולהולנדי מחכה עבודה רבה נוכח היכולת החלשה שהציגו שחקניו. אודינזה, מצדה, רשמה ניצחון רביעי בחמשת מפגשיה האחרונים עם מילאן בגביע, והיא גם זו שהדיחה את אינטר מהמפעל.

כבר בדקה ה-7 מילאן עלתה ל-0:1 משער של מריו באלוטלי. בירזה הוליך מתפרצת מאגף ימין, מסר רוחב, הכדור הגיע לרוביניו שספק ניסה לבעוט וספק ניסה למסור, הכדור המשיך לסופר-מריו וזה בעט מתוך תיבת החמש פנימה. היה זה שערו ה-12 של באולטלי העונה בכל המסגרות. כשהיה נמדה שמילאן קרובה לשני שלה, הגיע השוויון. בדקה ה-41 עמנואלסון הכשיל את וידמר, השופט שרק לפנדל ולוקאס מוריאל בעט מהנקודה הלבנה פנימה וקבע 1:1.

במחצית השנייה מילאן נחלשה, מיעטה לאיים על שער האורחים, ובדקה ה-78 אודינזה ניצלה זאת ועלתה ל-1:2 מפתיע. רוביניו איבד כדור, ניקולס לופס פרץ ללא הפרעה עם הכדור, ובעט כדור שטוח פנימה. הלם בסן סירו. סיידורף נלחץ ומיד הכניס את קייסוקה הונדה בתקווה לחולל שינוי בתוצאה, אך ללא הועיל. הזברות התגוננו היטב, ניצחו 1:2 ואחרי שהדיחו את אינטר מוקדם יותר מהגביע, הם קטלו גם את מילאן בדרך לחצי הגמר.

חלוץ מילאן מריו באלוטלי (ימין). AP
פתיחה טובה, אך ללא המשכיות. באלוטלי כובש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully