וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד: "במקום להתלונן דיברנו על מה שצריך לעשות"

סנטר יוסטון מרוצה מהניצחון על פורטלנד. כספי על פארסונס: "הצגה ענקית, לשקול אולסטאר". גארנט: "שחררנו את עצמנו"

עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס. AP
אחד ממשחקיו הטובים העונה. כספי/AP

אחרי שני משחקים בהם לא קלע נקודה, עומרי כספי עלה לפנות בוקר (שלישי) על לוח הקלעים של יוסטון ועשה את זה בסטייל עם 15 נקודות, 8 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. ההופעה הטובה של הפורוורד הישראלי הייתה חלק מהופעה יותר גדולה, זו של יוסטון, שניצחה את פורטלנד 113:126. "הצגה ענקית של צ'נדלר פארסונס, בטח צריך לשקול אולסטאר לגביו", החמיא עומרי כספי לחברו לקבוצה, שסיים עם שיא עונה של 31 נקודות ו-10 ריבאונדים.

שחקן יוסטון רוקטס צ'נדלר פארסונס (ימין). BOB LEVEY, AP
וידא שלא יהיו נפילות. פארסונס/AP, BOB LEVEY

"הראיתי להם שהפעם לא יהיו נפילות", אמר פארסונס ל"יוסטון כרוניקל", והתייחס לנפילה של קבוצתו נגד הת'אנדר, אז קלעו 73 נקודות במחצית הראשונה והפסידו. "אני מרגיש שאנחנו היינו במצב הזה הרבה פעמים ואנחנו מרגישים בו נוח ומשחקים טוב יותר. התמודדנו עם המשחק טוב יותר מבעבר, אנחנו צריכים להמשיך עם מה שעובד".

"כולם חושבים שיש איזה סוד אבל פשוט שיחקנו את המשחק שלנו", אמר המאמן קווין מקהייל, "אז קלענו נגד אוקלהומה סיטי 19 נקודות במחצית השנייה כי הכדורים לא נכנסו, החטאנו לייאפים, אבל הפעם הנענו את הכדור ושיחקנו את המשחק שלנו".

"פשוט נשארנו יחד", הסביר דווייט הווארד את הניצחון, "פורטלנד רצה ברבע השלישי, ובמקום להתלונן הלכנו לספסל, דיברנו על מה שצריך לעשות כדי לנצח והחלטנו לעשות את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סנטר יוסטון רוקטס דווייט הווארד (שמאל). AP
מדברים ועושים. הווארד/AP

ניו יורק שייכת נכון לעכשיו לברוקלין. הנטס הגיעו למדיסון סקוור גארדן ונקמו בניקס על ה-30 הפרש שספגו מהניקס במפגש הקודם עם 80:103 מרשים במנהטן. היה זה הניצחון השישי בשבעת משחקיה האחרונים של ברוקלין. "הם באו אלינו וביישו אותנו, אז רצינו להחזיר להם. זה היה נחמד", הסביר אנדריי בלאץ' את הנחישות של הנטס במשחק. "היינו צריכים לחזור ולנקום, ועשינו זאת", הוסיף קווין גארנט, "שחררנו את עצמנו, בזמן האחרון אנחנו משחקים כדורסל טוב".

"אנחנו מדביקים ניצחון לניצחון, אנחנו מדביקים רבעים לרבעים, זה לא רק רבע אחד טוב או מחצית, אנחנו עקביים יותר", הסביר פול פירס את התקופה הטובה שעוברת ברוקלין.

החבורה האומללה של מייק וודסון נחלה הפסד רביעי רצוף, ו-26 העונה. "זה לא הכדורסל של ריימונד פלטון שאנחנו מכירים", אמר מאמן הניקס מייק וודסון על הרכז שלו, שסיים עם 2 מ-11 מהשדה, "היו לו שני משחקים רעים ברצף".

פורוורד ברוקלין נטס קווין גארנט. Seth Wenig, AP
דברים מתחילים להשתחרר בברוקלין. גארנט/AP, Seth Wenig

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully