וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים של מכבי חיפה לעונה הבאה: אברהם גרנט ורוני לוי

21.1.2014 / 10:14

מאמן הנבחרת לשעבר מצטרף למאמן בית"ר כמועמד. המועדון: לא נעסוק בנושא עד תום העונה. בינתיים, הנשיא ייפגש עם בנאדו, שזוכה לגיבוי ורוצה קשר וחלוץ. השניים ידונו בנוגע למדיניות הרכש

one

במכבי חיפה כבר חושבים על העונה הבאה. המועדון צפוי לערוך מהפכה גדולה בסגל כאשר גם בעמדת המאמן עשוי להתרחש שינוי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, האופציה הראשונה של יעקב שחר היא להחזיר את רוני לוי, המאמן היחיד בהיסטוריה של המועדון שזכה בשלוש אליפויות ברציפות. לאחרונה עלתה אפשרות נוספת והיא החזרת אברהם גרנט, שיוכל להגיע אם יסכים לשוב לאמן בישראל. גרנט אימן את חיפה בשנים 2000-2002 וזכה בשתי אליפויות. במועדון טוענים כי העיסוק בזהות המאמן הבא לא יתחיל לפני חודש אפריל ומעניקים גיבוי מלא לבנאדו, שבכל מקרה ובכל תוצאה ימשיך עד תום העונה.

עד לפני המשחק בווסרמיל במכבי חיפה דיברו על אפשרות לצמק את הפער מהפועל באר שבע לשמונה נקודות בלבד, ואולי לתת עוד מעט תקווה לעונה הזאת. אחרי ההפסד, המקום השני כבר נראה אבוד, ובמועדון כבר לא בטוחים שהקבוצה תסיים כלל עם כרטיס לאירופה וחוששים עוד יותר שזה יקרה לקראת פתיחת אצטדיון סמי עופר. החשש המרכזי הוא שאי העפלה למפעל אירופאי תפגע לא רק בהכנסות, אלא גם תקלקל את החגיגה הצפויה בעקבות המעבר לאצטדיון החדש

אברהם גרנט במשחק טניס בווימבלדון. Clive Brunskill, GettyImages
העיסוק בזהות המאמן הבא לא יתחיל לפני חודש אפריל. גרנט/GettyImages, Clive Brunskill

עיקר הביקורת לאחר ההפסד לבאר שבע הופנתה כלפי אדין צוצאליץ' וכלפי משחק ההגנה כולו. "אריק חוזר עוד פעם ועוד פעם על אותו תרגיל באימון, ואז שחקנים באים למשחק ועושים במכנסיים. אין כאן סדר, שחקנים חולמים בשמירה ולא כולם יודעים את מי הם צריכים לשמור. תראה את ההגנה של באר שבע. לא שחקנים גדולים, אבל יש להם משמעת טקטית ועם זה הם מנצחים משחקים", אמר אחד השחקנים. אריק בנאדו אמר בסיום לוואלה! ספורט: "לקבל שלושה גולים ממצבים נייחים זה יותר מדי למשחק אחד. עבדנו על זה אבל במגרש זה מאצ' אפ של אחד על אחד. הגול השלישי הוא גול של נאיביות. יש גם דברים שאני לוקח מהמשחק הזה. הקהל שתומך בנו בתקופה כזאת. גם דברים טובים שראיתי משחקנים. היינו לא רעים, אבל לא רע זה לא מספיק. אנחנו טועים יותר מדי במצבים נייחים. זה סיפור המשחק ועם זה אנחנו הולכים קדימה. ננסה להשיג כרטיס לאירופה".

בחיפה היו מרוצים מתצוגת הקהל אתמול. "בפעם הראשונה מזה זמן רב, שמענו אותם רק מעודדים אתמול, גם אחרי שריקת הסיום", אמרו במועדון. מי שזכה למחמאות הוא המגן השמאלי טאלב טואטחה, שהיה אחד מנקודות האור היחידות בקבוצה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רובן ראיוס אייל משומר מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"אריק חוזר על אותו תרגיל באימון, ואז שחקנים באים למשחק ועושים במכנסיים"/יוסי ציפקיס

כדי להשיג כרטיס לאירופה, אריק בנאדו יבקש לבצע רכש. המאמן יבקש מהנשיא יעקב שחר להחתים גם קשר. גארי רודריגז מלבסקי סופיה מחזיק בעוד הצעות אבל נמצא ברשימות. עומר דמארי יחזור לתמונה רק אם הפועל תל אביב תודיע שהיא משחררת אותו ולא יהיו לו הצעות ריאליות מאירופה. אם דמארי לא יגיע עכשיו, יתנהל משא ומתן להעברתו בעונה הבאה. בחיפה טוענים כי לפני מספר ימים שוחח אביו של עדן בן בסט עם הנשיא יעקב שחר, טען כי החלוץ מחפש קבוצה בישראל ונקב בסכומים גבוהים מאוד, אך מאז לא חלה התפתחות בעניין. ומה עם ויאם עמאשה? בנאדו עדיין אינו מעוניין להחזירו וקיימת אפשרות למעבר להפועל תל אביב. רק אם לא יתבצע רכש בעמדה הזאת ובנאדו ישנה את דעתו, עמאשה יחזור. שחקן נוסף שמאוכזב ממעמדו הוא אנדריי פיליאבסקי. שמואל שיימן נשאר בשלב זה, ולכן גוברים הסיכויים שאלעד גבאי יעזוב. הפועל תל אביב היא האופציה הטובה ביותר.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
דמארי יחזור לתמונה רק אם הפועל תל אביב תודיע שהיא משחררת אותו ולא יהיו לו הצעות ריאליות. בנאדו/יוסי ציפקיס

גוסטבו בוקולי נשאל גם הוא על איבוד הריכוז במצבים הנייחים והשיב: "עבדנו על מצבים נייחים ודיברנו על זה, אנחנו ידענו שבאר שבע במומנטום. ידענו גם את הנקודות החזקות שלהם. זה לא הספיק וחבל. צריך להמשיך כי יש עוד הרבה משחקים עד סוף העונה. קשה להסביר מה קורה במצבים הנייחים. אנחנו עובדים קשה במהלך השבוע, כל הזמן אותו דבר. חסר לנו ריכוז. זה חלק מהמשחק, צריכים להמשיך, לתת את הכול. חייב לומר תודה לקהל, הרבה אנשים באו ועודדו אותנו עד הסוף. טוב לנו שהם איתנו. אנחנו רוצים להכריז להם".

"לא דיברנו אף פעם על שום דבר, אלא רק על המשחק הבא. אנחנו רוצים לתקן טעויות", המשיך הקשר. "אנחנו לא מכוונים עכשיו לשום מטרה. לא מדברים על אירופה, רק רוצים לתקן. אנחנו משחקים טוב יחסית, אבל צריך להביא נקודות ולא לספוג את שערים שאנחנו סופגים עכשיו. יש לנו בעיה בהגנה ובמשחק ההגנה. זה לא רק רביעיית ההגנה. יש כאן בעיה במכות עונשין. זה חלק מהעבודה שאנחנו צריכים לעשות".

ההתאחדות לכדורגל הודיעה שמכבי חיפה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים וזאת לאחר שכוס משקה נזרקה לעבר הקוון במשחק בבאר שבע. הדיון יתקיים ביום רביעי.

שחקן מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי. אדריאן הרבשטיין
"לא מדברים על אירופה, רק רוצים לתקן". בוקולי/אדריאן הרבשטיין

אמיר אדרי צייץ, וזכה לביקורת

במועדון העבירו ביקורת על השוער אמיר אדרי, שבצל ביקורות על שחקני ההגנה ובויאן שראנוב כתב אתמול בדף הטוויטר שלו: "אם רק הייתי יכול להגיד את מה שאני חושב". אחד השחקנים אמר: "גם אם לא התכוון לשראנוב העיתוי רע מאוד. בדיוק עלינו לאוטובוס כשהוא כתב את הדברים". מאוחר יותר כתב השוער בין היתר גם בדף הפייסבוק שלו: "צר לי שאכזבנו אתכם כקבוצה... אנחנו מכבי חיפה, ועם כל הכבוד להפועל באר שבע הם צריכים עוד כמה עשורים כדי להשתוות אלינו...". אותו שחקן הגיב: "לא ברור מדוע הוא צריך היה להתגונן. זה לא יאה ובטח לא לשחקן ספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully