וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע גברה 1:3 על מכבי חיפה

צפו בתקציר החגיגה באדום: פאיוביץ' (20), פלט (28) וגבאי (54) לא נבהלו מיתרון מוקדם של תורג'מן (11) והחזירו את הקבוצה מבירת הנגב למרחק של שלוש נקודות בלבד מהמקום הראשון בטבלה

one

מאז 2002 לא ניצחה הפועל באר שבע בביתה את מכבי חיפה. הירוקים מהכרמל תמיד היוו סוג של מכשול פסיכולוגי עבור הקבוצה מבירת הנגב, שלא הצליחה להפוך לקבוצה גדולה. ובכן, השנה הכול כבר השתנה. הפועל באר שבע לא נבהלה מפיגור מוקדם הערב (שני) וניצחה בווסרמיל 1:3 את מכבי חיפה, כדי לצמק פעם נוספת את הפער ממכבי תל אביב לשלוש נקודות. באר שבע, בין אם תרצה להודות בכך ובין אם לא, רצה לאליפות. לחיפה לעומת זאת, יש המון חושבים לעשות. אלון תורג'מן כבש ראשון (11), אבל מאור בוזגלו סיפק שני בישולים לנגיחות של לטומיסלב פאיוביץ' (20) וגליינור פלט (28) ובמחצית השנייה, בישול חכם של גל אראל הפך לעוד שער של דובב גבאי הלוהט (54).

שחקני הפועל באר שבע חוגגים שער. יוסי ציפקיס
רצים לאליפות. באר שבע חוגגת/יוסי ציפקיס

אחרי שמכבי תל אביב ניצחה את אשדוד בשבת ופתחה שוב פער של שש נקודות בראשות הטבלה, באר שבע ידעה שהלחץ עליה. הלחץ הזה גבר לאחר כדור מבריק של ראיוס בפתיחה, שסידר לתורג'מן את היתרון. אלא שהמחלה החיפנית, המצבים הנייחים, שוב היכתה בקבוצה של אריק בנאדו. כולל המשחק הזה, מתוך שמונה השערים האחרונים שחיפה ספגה, שבעה הגיעו ממצבים נייחים. מאור בוזגלו היה אחראי מרכזי על הנזק ושם שני כדורים מדויקים על הראש של פאיוביץ' ופלט, שקבעו מהפך מהיר.

חיפה קיוותה לחזור למשחק אחרי ההפסקה, אבל ההגנה הרדומה שלה שוב נעקצה, הפעם כאשר גל אראל לא חיכה לה בכדור חופשי ושם את גבאי מול השער, מה שגמר את המשחק. האדומים שייטו עד לסיום על מי מנוחות, הירוקים נראו די אבודים וכך זה הסתיים. ביום שבת, באר שבע יוצאת למשחק חוץ קשה ביותר בקרית שמונה. חיפה תנסה להתאושש בבית נגד מכבי פתח תקוה וכל שנותר לה כעת הוא להיאבק על מקומה בפלייאוף העליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שובל גוזלן אלון תורג'מן מכבי חיפה חוגגים שער. יוסי ציפקיס
תורג'מן חגג ראשון, אבל זה לא עזר לחיפה/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק:

דקה 11: גול! בהזדמנות הראשונה במשחק, חיפה עולה ליתרון. ראיוס הכניס כדור עומק מבריק בין כל שחקני ההגנה, תורג'מן שלח לרשת מול אג'ידה. 0:1 לירוקים.

דקה 20: גול! גם באר שבע מצאה את הרשת במצב הראשון שלה. בוזגלו הגביה כדור חופשי, פאיוביץ' עלה מעל כולם ונגח לפינה. 1:1.

דקה 28: גול! עוד שער לבאר שבע, שוב מנגיחה שההגנה של מכבי חיפה לא מצליחה להתמודד איתה. הפעם בוזגלו הגביה קרן, פלט הקדים את צוצאליץ' ונגח לפינה הרחוקה, 1:2 לבאר שבע.

דקה 34: חילוף לא מתכונן בבאר שבע. אילוז נפצע, בן תורג'מן נכנס במקומו.

דקה 35: מיד לאחר מכן, ראיוס שלח כדור חופשי חכם לעזרא, שמעשרה מטרים לא מצא את המסגרת.

דקה 41: החמצה גדולה של טואטחה, שקיבל כדור נהדר מאבוקרט ומתוך הרחבה לא מצא את המסגרת, כאשר הכדור פוגע בדרך באחד משחקני ההגנה.

דקה 43: אבוקרט ניסה את אג'ידה מ-25 מטרים, השוער הדף לקרן.

טומיסלב פאיוביץ' הפועל באר שבע חוגג שער. יוסי ציפקיס
שוויון מהיר של פאיוביץ' בדרך למהפך/יוסי ציפקיס

דקה 51: ברדה ברח לצוצאליץ' בקלות ובעט מול שראנוב, שהציל לקורה ולקרן.

דקה 54: גול! גל אראל לא חיכה לחיפה בכדור חופשי ושלח לגבאי, שמול שראנוב בעט לרשת. בישול מבריק, הגנה חולמנית ו-1:3.

דקה 68: ברדה כמעט נגח שער עצמי, אג'ידה התעופף והדף החוצה.

דקה 89: ורד בעט, אג'ידה הציל ואת הריבאונד העביר עזרא למרכז. וייסמן היה חייב לכבוש משלושה מטרים, אבל גילגל את הכדור חלש לידיים של השוער.

חן עזרא מכבי חיפה מול בן ביטון הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
עזרא הולך לאיבוד/יוסי ציפקיס

הרכבים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', ויליאם סוארס, אביתר אילוז (בן תורג'מן, 34), גל אראל, לוטם זינו, מאור בוזגלו, גליינור פלט (תומר סוויסה, 81), אליניב ברדה, דובב גבאי (סיראז' נאסר, 67).

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, רן אבוקרט (שון וייסמן, 80), רובן ראיוס (עידן ורד, 58), חן עזרא, אלון תורג'מן, שובל גוזלן (איסמעיל ריאן, 58).

אוהדי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ממשיכים לחגוג. אוהדי הפועל באר שבע/יוסי ציפקיס
אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עשו את הדרך הארוכה מהכרמל. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully