וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרמן: "כשאתה שולח אליי תופס עלוב, זה מה שתקבל"

20.1.2014 / 14:46

אחרי הניצחון של סיאטל, מגן הפינה התנגח בקראבטרי: "עכשיו גם לו ברור שהוא שחקן בינוני". פיט קארול: "באמת עשינו את זה?". פייטון מאושר, הפטריוטס קיבלו את ההפסד בהכנעה

ארבע הקבוצות הטובות ביותר ב-NFL התכנסו הלילה (בין ראשון לשני) לשבע שעות נהדרות של פוטבול, בסיומן נקבע: בסופרבול 48 תפגוש דנבר, שסיימה ראשונה את ה-AFC את סיאטל, שסיימה ראשונה את ה-NFC. זו תהיה הפעם הרביעית בלבד בהיסטוריה בה שתי המדורגות ראשונות בחטיבות יתמודדו על האליפות והפעם החמישית בכל הזמנים בה ההתקפה הטובה בליגה בעונה הסדירה (זו של הברונקוס) תפגוש את ההגנה הטובה בליגה (זו של סיאטל).

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. Elaine Thompson, AP
המדורגות מספר 1 בסופרבול, בפעם הרביעית בלבד. ווילסון/AP, Elaine Thompson

עם כל הכבוד לכולם, כדאי לפתוח מהסוף. מי שחיסל את המשחק סופית עבור סיאטל היה ריצ'רד שרמן, שהוציא מסירת ניצחון פוטנציאלית מהידיים של מייקל קראבטרי וסידר חטיפה למלקולם סמית'. החטיפה הזו חתמה את הניצחון של סיאטל על סן פרנסיסקו, 17:23 ושרמן התפנה להתנגח בקראבטרי. בראיון לארין אנדרוז בסיום הוא צרח אל המצלמה באקסטזה: "אני המגן הכי טוב במשחק הזה. כשאתה מנסה אותי עם תופס עלוב כמו קראבטרי, זו התוצאה שתקבל. בחיים אל תדבר עליי, קראבטרי". בהמשך, במסיבת העיתונאים אמר שרמן: "הוא לא נכנס לרשימת 20 התופסים הטובים בליגה. אם לאיזושהי קבוצה הייתה האופציה לקחת אותו, היא הייתה מוותרת. רציתי לוודא שכולם יודעים שקראבטרי שחקן בינוני. אני מניח שגם לו זה ברור עכשיו".

קראבטרי שמע את הדברים והגיב: "הוא בחור שאוהב את הטלוויזיה, אני לא. הוא לא עשה אף מהלך אחר במשחק... אבל הוא עשה מהלך טוב בסיום. הוא יכול להמשיך לדבר. אתה עושה מהלך אחד ומדבר ככה? שיהיה". בחשבון הטוויטר שלו קראבטרי כבר נשמע עצבני יותר: "הסרט של המשחק לא משקר... ESPN, אם אתם יכולים להקרין את המשחק ולהראות לי איך בדיוק הבחור הזה הכי טוב? #מזויף #מזויף #מזויף". והטראש טוק נמשך, כאשר שרמן צייץ: "אריה לא מתעסק בדעות של כבש. יש הרבה דיבורים לפני המשחק ועכשיו אני האיש הרע".

ריצ'רד שרמן, סיאטל סיהוקס. Jonathan Ferrey, GettyImages
קודם ככה/GettyImages, Jonathan Ferrey
ריצ'רד שרמן, סיאטל סיהוקס. Otto Greule Jr, GettyImages
ואז ככה/GettyImages, Otto Greule Jr

והיה גם פוטבול. פיט קארול, המאמן המנצח, כבר מוכן לסופרבול: "יהיה מאצ'-אפ אדיר. זו הזדמנות יוצאת דופן לשחק מול קוורטרבק שקבע כל שיא אפשרי. ההרגשה כרגע מאוד מיוחדת. הקשר בין הקהל לקבוצה שלנו פשוט מדהים. זה רגע קסום וקשה להכיל אותו. באמת עשינו את זה?".

בצד המפסיד, עם לא די בתחושת האכזבה, הרי שנאבורו באומן, הליינבקר המצוין, קרע את הרצועה עם פציעה מחרידה בפתיחת הרבע הרביעי. "אף פעם לא ראיתי אותו צועק ככה. אף פעם לא ראיתי אות נשאר על הרצפה פצוע", אמר פטריק וויליס בעצב.

פייטון מאנינג שחקן דנבר ברונקוס. Charlie Riedel, AP
היה גדול על הפטריוטס. מאנינג/AP, Charlie Riedel

המשחק הראשון של הערב היה פחות דרמטי. פייטון מאנינג ודנבר היו גדולים על ניו אינגלנד ושייטו ל-16:26. כעת, שנתיים לאחר שאיליי מאנינג לקח את הסופרבול במה שהיה אז מגרשו הביתי של פייטון באינדיאנפוליס, פייטון ינסה לעשות את ההיפך ולזכות בטבעת השנייה שלו בניו יורק.

"זו העונה ה-16 והסופרבול השלישי. אני יודע כמה קשה להגיע לשם", אמר פייטון המאושר בסיום, "השארנו את טום בריידי מחוץ למגרש הרבה זמן וזה תמיד דבר שאתה רוצה לעשות כשאתה פוגש את ניו אינגלנד". המאמן ג'ון פוקס הוסיף על מאנינג, שמסר 400 יארד: "הוא היה מדהים. אי אפשר לתאר את מה שהוא עשה".

בניו אינגלנד הייתה כמובן אכזבה, אך גם הכרה בכך שהקבוצה הטובה יותר ניצחה: "יש לי המון כבוד לפייטון", אמר בריידי, "הוא שחקן אדיר ושיחק מצוין. נקלענו לבור ולא הצלחנו לצאת ממנו". רוב נינקוביץ' הוסיף: "אף פעם לא קל להפסיד, אבל כשעומד מולך מישהו כל כך מוכשר כמו מאנינג, שעבד כל כך קשה לאורך המון שנים, קצת יותר קל לקבל את ההפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully