וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא יא פטי: "בגביע נגד מכבי תל אביב יהיה משחק שונה"

19.1.2014 / 11:46

בלם אשדוד אחרי ההפסד לצהובים בבלומפילד: "לא נתנו להם יותר מדי כבוד, אין ספק שנוכל להיות בפלייאוף העליון"

one

מ.ס. אשדוד נוצחה אמש (שבת) נגד מכבי תל אביב בבלומפילד (2:0), אך בקבוצה סיימו את המשחק בתחושת אכזבה, בעיקר לאחר מחצית ראשונה טובה מאוד שהניבה מספר הזדמנויות טובות להבקעה, שלא נוצלו. גם במחצית השנייה האשדודים היו יכולים להשוות את התוצאה, אך בסופו של דבר נכנעו לשער שני מרגליו של ערן זהבי וירדו מנוצחים בפעם השביעית ברציפות במשחק חוץ נגד הצהובים בליגה.

אשדוד חסרה אמש את הקשר אלכסנדר דוידוב שלא שיחק בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. דוידוב יחזור לשחק במשחק הבא של הקבוצה נגד האקסית בני סכנין וקלינגר יאלץ לוותר על אחד הצעירים שפתחו אמש בקישור.

"ידענו שיהיה משחק קשה כי זה לא קל לשחק נגד מכבי תל אביב", אמר הבלם יא יא פטי לאחר המשחק. "זה בהחלט משחק קשה ועבורנו לצבור נקודות במשחק כזה זה בונוס. אנחנו צריכים לשים את המשחק עם מכבי מאחורינו ולהתרכז כעת במשחק הקרוב נגד בני סכנין בליגה ואחר כך המפגש הנוסף מול מכבי תל אביב בגביע, אלו שני משחקים מאוד חשובים עבורנו".

מונס דאבור מכבי תל אביב מול יא יא פטי מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
"נקודות במשחק כזה זה בונוס". יא יא פטי/קובי אליהו

"לא חושב שנתנו יותר מדי כבוד למכבי אתמול", המשיך פטי. "באנו לקחת נקודות, אבל זה לא היה משחק קל עבורנו. שיחקנו טוב במחצית הראשונה וגם בחלקים מהחצי השני וחבל שלא ניצלנו את מצב ההבקעה הראשון שהיה לנו בדקה הראשונה. כשאתה לא מנצל מצבים לטובתך, אתה סופג בצד השני. זה הכדורגל ונצטרך לעבוד על זה למשחקים הבאים. אני מבטיח שבמשחק הגביע נגד מכבי זה יהיה משחק שונה והכל יהיה בסדר".

פטי ניסה להסביר את השער העצמי שלו בדקה השלישית ואמר: "זה הכדורגל. ראיתי את הכדור וניסיתי להרחיק, אבל הכדור בצורה קשה אליי וזה קורה". על הסיכויים להשתלב בפלייאוף העליון אמר הבלם הקונגולזי: "אני מאמין באשדוד. אם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו נגד מכבי, אין לי ספק שנוכל להיות בשישייה הראשונה ולהתברג בפלייאוף העליון. נעבוד קשה ונראה מה יהיה בסיום העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully