וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "הצגות כאלה של דוראנט נותנות לי תמריץ'"

ג'יימס מגלה מה עומד מאחורי ההתעלות מול שארלוט, קיובן מקבל מתנת פרידה מסטרן. וגם: רודמן נכנס לגמילה מאלכוהול

לברון מוצא סיבות לקנא בקווין דוראנט לאחרונה. אחרי שקינג ג'יימס אמר ש"אני מקנא לפעמים ביכולת שלו לזרוק כל כך הרבה זריקות במשחק אחד", הלילה (ראשון) הוא קיבל סיבה נוספת להתעלות - 54 הנקודות של KD בלילה לפני כן. לברון צפה בהצגה של יריבו לתואר ה-MVP, התקנא ורשם אחת משלו, עם 34 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כולל סלים חשובים בהארכה בדרך לניצחון 96:104 של מיאמי על שארלוט.

הקליפרס נכנעו באינדיאנה, מיאמי הזיעה בשארלוט

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
היריבות מזינה אותו. לברון/AP

"אני מאוד אוהב לראות ש-KD נותן הצגות כאלה. זה לא עובר בלי התייחסות שלי. זה נותן לי תמריץ", אמר לברון בסיום המשחק, וסיפר על ההרגל החדש שלו - לעקוב אחרי השורות הסטטיסטיות של יריביו לתואר ה-MVP. "אני עושה הרבה בדיקות, מסתכל מה עשה כל אחד מדי ערב. במקרה של דוראנט אתמול, אפילו לא הייתי צריך להסתכל על המחשב. ברגע שהסתכלתי על האייפון שלי, ראיתי הודעה מבן משפחה שלי, שכתב 'KD קלע 54 הלילה. אתה רק 21. אתה מסריח'. אז זו הייתה התשובה שלי".

לברון מתרשם מאוד מביצועיו של הקולגה מאוקלהומה סיטי, שנמצא לאחרונה בכושר שיא. "כשסקורר כזה מתחמם, אתה לא הולך לעצור אותו. ראיתי את 20 הנקודות האחרונות שהוא קלע, וכולן היו בזריקות קשות, עם יד על הפנים. וכל הזריקות נכנסו כמעט מבלי לגעת בטבעת. כשהוא נכנס לזון, זה בכלל לא משנה אם מישהו שומר אותו או לא. אין מה לעשות נגד זה".

פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה פייסרס מטביע. AP
זו 'לוב סיטי' האמיתית. ג'ורג' מותח איברים/AP

פול ג'ורג' מראה לקליפרס מי כאן באמת 'לוב סיטי'

אז מיאמי אמנם חזרה לנצח, אך היא עדיין מזדנבת אחרי הקבוצה הלוהטת בליגה, אינדיאנה כמובן, שרשמה הלילה ניצחון נוסף - רביעי ברציפות - עם 92:106 על הקליפרס. הפייסרס עלו למאזן ביתי של 1:21 ואגב כך סיפקו לקהל חתיכת שואו - עם דאנק אימתני של פול ג'ורג', שגרם ליריבים מ'לוב סיטי' להיראות כמו חיקוי דהוי. "לא רציתי לרדת להגנה, רציתי להישאר במקום ולחגוג את הדאנק האדיר הזה", אמר בחיוך לאנס סטיבנסון. "עוד לא ראיתי דאנק כזה במהלך משחק בקריירה שלי".

"רציתי לתת שואו לקהל, זה היה רק אינסטינקט", הסביר ג'ורג' בסיום, אחרי עוד הצגה נהדרת שכללה 36 נקודות ו-ווינדמיל ייחודי.

"לא הופענו למשחק בכלל", התלונן דוק ריברס על שחקני הקליפרס בסיום. "ההגנה שלהם גרמה לנו לצאת מתבנית המשחק אליה אנחנו רגילים. לא הוצאנו לפועל את התוכנית שלנו".

שחקן עבר דניס רודמן שר יום הולדת שמח לקים ג'ונג און. AP
נכנס לגמילה. רודמן/AP

* הבעלים של דאלאס, מארק קיובן, התחנן בשבוע שעבר למזכרת אחרונה מדייויד סטרן, שמסיים ב-1 בפברואר כהונה ארוכה כקומישינר - הוא ביקש לקבל ממנו קנס אחרון בהחלט. אתמול קיובן קיבל את מבוקשו. סטרן הודיע כי קיובן ייקנס ב-100 אלף דולר בעקבות ויכוח עם השופטים בהפסד למאבריקס מוקדם יותר השבוע.

"לא יכולתי לתת לקומישינר ללכת מבלי להיפרד בצורה ראויה", צייץ קיובן בציניות לאחר מכן.

* טרייד קטן בין שיקאגו לברוקלין: הנטס יקבלו את הגארד מרקיז טיג (אחיו של ג'ף), בעוד שהבולס יזכו בפורוורד הגאורגי טורניקה שנגלייה.

* אחרי שסיים את מסע התלאות הביזארי בצפון קוריאה, בו בירך את השליט קים ג'ונג און לכבוד יום הולדתו, דניס רודמן אולי מתחיל להתאושש. על פי דיווחים בארצות הברית, "התולעת" ייכנס בקרוב למוסד גמילה מאלכוהול, וינסה להפסיק את ההתמכרות הקשה לטיפה המרה. "דניס חזר לארצות הברית במצב רוח ירוד. הוא מובך, וכועס מהמילים הקשות שאמר במהלך הטיול בצפון קוריאה", אמר סוכנו, דארן פרינס.

הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן. Lm Otero, AP
קיבל את מבוקשו. קיובן/AP, Lm Otero

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully