וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: ”ההיט עוד נאבקים על כבוד, אני מזדהה איתם”

שחקני מיאמי שוב התארחו בבית הלבן, נשיא ארצות הברית הודה: "הם כבשו אותי". לברון גילה: "לפעמים אני מקנא בדוראנט"

זו השנה השנייה ברציפות שמיאמי מנצלת את הגעתה לוושינגטון למפגש מול הוויזאדרס לביקור בבית הלבן, שם ערך לה הלילה (בין שלישי לרביעי) הנשיא ברק אובמה קבלת פנים נשיאותית, כפי שהוא עורך לכל האלופות בענפים הפופולריים בארצות הברית.

הלילה: המבוכה של הלייקרס, המתנה של הפייסרס, הקאמבק של גאסול

אובמה, חובב כדורסל אדוק, בירך את שחקני ומאמני ההיט בנאום קצר בו אף ציין שהמועדון גייס כמעט שני מיליון דולר למטרות צדקה בשנה החולפת, ופסק: "השורה התחתונה היא שאלה ספורטאים מצוינים, מועדון מצוין, קבוצה מצוינת, וגם אזרחים מצוינים". לסיום הודה אובמה, אוהד הבולס: "החבר'ה האלה כבשו אותי קצת. הם זכו פעמיים באליפות, היו שלוש פעמים בגמר, אבל הם עדיין נאבקים לקבל כבוד. אני יכול להזדהות עם זה...".

ברק אובמה עם ריי אלן שחקן מיאמי היט. Carolyn Kaster, AP
גם לו יש כינוי. אובמה והגופיה החדשה/AP, Carolyn Kaster

ההיט מצידם העניקו לנשיא כדור חתום על ידי כל השחקנים, העתק של גביע האליפות האחרון שלהם, וגופיה של הקבוצה עם הכיתוב "POTUS", בעקבות המשחק בו לבשו את הכינויים שלהם על גבם בשבוע שעבר, ואריק ספולסטרה הבטיח לנשיא שתהיה פגישה נוספת ביניהם, בתקווה שעוד השנה.

לברון ג'יימס עם קווין דוראנט. AP
מקנא לפעמים. לברון עם דוראנט/AP

בתוך כך, העניק הלילה לברון ג'יימס כמה ציטוטים מעניינים ל-ESPN, בו הודה: "לפעמים אני מקנא כשאני רואה שקווין דוראנט מסיים משחק עם 16 מ-32 או 14 מ-34 מהשדה. אני לא שחקן שכופה זריקות, אבל יש משחקים בהם הכול הולך לי, ואז בסיום אני אומר לעצמי 'לעזאזל, קלעתי רק 12 מ-16? למה לא זרקתי עוד שש או שבע פעמים? אני בהחלט שם לב לדברים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully