וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "לא פספסתי חבטות כאלה משנות ה-80"

האמריקאית שהודחה בשמינית גמר אליפות אוסטרליה סבלה מבעיות גב. איבנוביץ': "האמנתי במשחק שלי לאורך כל הדרך"

ההפתעה הגדולה ביותר של אליפות אוסטרליה הפתוחה נרשמה הלילה (בין שבת לראשון) כשאנה איבנוביץ' הסרבית, המדורגת 14 בטורניר, ניצחה את סרינה וויליאמס, המדורגת ראשונה בעולם ובטורניר בשמינית הגמר 6:4, 3:6, 3:6. וויליאמס ניסתה להשיג את זכייתה השישית בטורניר, והראשונה מאז 2010, אך נעצרה מול שחקנית שלא הגיעה לרבע הגמר מאז 2008. לאחר המשחק גילה מאמנה של וויליאמס כי האמריקאית סבלה מכאבי גב שהפריעו לה.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. Scott Barbour, GettyImages
51 מ-52 ניצחונות באוסטרליה אחרי שלקחה את הסט הראשון לא הספיקו. סרינה וויליאמס/GettyImages, Scott Barbour

"לא הייתי במצב הטוב ביותר", אישרה המדורגת מספר 1 בעולם בת ה-32, שניצחה 51 מתוך 52 המשחקים שקדמו להתמודדות, במהלכם ניצחה את המערכה הראשונה, "אני לא רוצה להאשים אף אחד, מגיע לאנה את כל הקרדיט. היא שיחקה בצורה יוצאת מן הכלל, היא הלכה על כל החבטות שלה, ממש לא נתתי לה את המשחק. ביצעתי כמות עצומה של טעויות, החמצתי חבטות שלא פספסתי משנות ה-80. אולי לא הייתי במצב הטוב ביותר גופנית, אבל אין בין זה לבין ההפסד שום קשר. אנה שיחקה משחק טוב מאוד, היא עשתה מה שצריך כדי לנצח".

הסרבית, שתפגוש בסיבוב הבא את המנצחת בין קייסי דלקוואה האוסטרלית ליוג'ין בושאר, נשמעה מאושרת מאוד לאחר הניצחון, "זה לא קל לשחק מול אלופה שכזאת, אבל היא אנושית. הייתי צריכה להזכיר לעצמי כל הזמן להשאר במשחק, כי היו רגעים שזה היה יכול ללכת לכל כיוון. האמת שהאמנתי במשחק שלי לכל אורך הדרך, והתעליתי כשהייתי צריכה. הייתי חייבת לשבור את המחסום הזה, הסיבוב הרביעי, ואין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר במגרש המרכזי מול אלופה".

אנה איבנוביץ' טניסאית סרבית. Scott Barbour, GettyImages
סוף כל סוף ברבע הגמר. אנה איבנוביץ'/GettyImages, Scott Barbour

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully