וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 19.1

נאפולי מחתימה, פ.ס.ז' מחדשת את העניין באלבס, יובה עוקבת אחרי בנטקה, יונייטד בהצעת ענק, הנרי מייעץ לצ'אבי. כל ההעברות והשמועות

העברות

* אל ג'זירה מאיחוד האמירויות השלימה את רכישתו של פליפה קייסדו מלוקומוטיב מוסקבה. חלוץ נבחרת אקוודור עבר תמורת 7 מיליון יורו.

* מיינץ רכשה מוולפסבורג את הקשר הדרום קוריאני ג'ה-צ'אול קו תמורת 3 מיליון יורו. הוא צבר העונה 10 הופעות בבונדסליגה.

* הושלמה העברתו של אנדרסון ממנצ'סטר יונייטד לפיורנטינה. הקשר הברזילאי, 25, עבר בהשאלה עד סיום העונה.

* בוטב פלובדיב הבולגרית רכשה מפטרולול פלוישטי הרומנית את הקשר אלכנסדרו בנגה תמורת 750 אלף יורו.

* גבריאל קלדרון, שחקן נבחרת ארגנטינה במונדיאל 90' ומאמן נבחרת בחריין לשעבר, סיכם כמאמנה החדש של בטיס, בשורותיה שיחק בין השנים 1983-1987. הארגנטינאי בן ה-53 לא אימן באירופה מאז 2003, אז עבד בלוזאן השוויצרית ולפני כן בקון הצרפתית. הוא מחליף את חואן קרלוס גארידו, שלא הצליח להרים את בטיס מהמקום האחרון אחרי שהחליף את פפה מל.

שחקן נבחרת ניגריה אלדרסון אצ'יג'ילה. Rebecca Blackwell, AP
כישרון חדש למונאקו. אלדרסון/AP, Rebecca Blackwell

העברות

* נועלת הטבלה הספרדית, בטיס, מכרה למינכן 1860 מהבונדסליגה2 את המגן הימני מרכוס סטיינהופר. הגרמני בן ה-27 הגיע לוורדיבלנקוס בהעברה חופשית מפ.צ באזל בקיץ האחרון, אבל לא מצא את מקומו ונמכר תמורת 80 אלף יורו.

* נאפולי החתימה את הקשר הברזילאי-איטלקי ז'ורז'יניו, שישחק בשורותיה עד 2018 אחרי שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. ז'ורז'יניו מגיע מורונה.

* מונאקו צירפה באופן רשמי את המגן הניגרי אלדרסון, שחתם עד 2018. אלדרסון בן ה-26 מגיע לנסיכות מספורטינג בראגה.

שמועות

* ברוסיה מדווחים: מאמן גלאטסראיי רוברטו מאנצ'יני מגביר את החיזורים לקשר נבחרת ישראל ביברס נאתכו, וניסה לשכנע אותו לחתום על חוזה ארוך טווח במועדון. ההצעה של הטורקים: 2 מיליון יורו לעונה. לידיעה המלאה.

* על פי דיווחים בצרפת, פריס סן ז'רמן לא מוותרת על מגן ברצלונה דני אלבס, ומוכנה לבצע ניסיון נוסף להחתימו לאחר ניסיון כושל בעבר. גם מונאקו ויונייטד בעקבות הברזילאי.

* ואם כבר סן ז'רמן, הנה משהו שיעניין את אוהדי מנצ'סטר יונייטד: על פי דיווח ב"דיילי סטאר" הבריטי, השדים האדומים מתכוונים להגיש הצעת ענק על אדינסון קבאני. על פי אותו דיווח, קבאני מרוצה בסן ז'רמן אך לא מהליגה הצרפתית, ורוצה לעבור לאנגליה, כמו חברו לחוד בנבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס.

* רומא קרובה לנצח במירוץ אחרי הקשר הברזילאי מישל באסטוס. הג'אלורוסי עשויים להקדים את נאפולי, שגם כן חיזרה אחר באסטוס. מאמן רומא רודי גרסיה אישר: "זה עוד לא סגור לגמרי, אבל המגעים נמצאים בשלב מתקדם".

* גלאטסראיי שמה עין על קשר סמפדוריה מנולו גביאדיני. מאמן גלא, רוברטו מנצ'יני, התרשם מיכולותיו של הכישרון בן ה-22, ששייך ליובנטוס.

* על פי דיווחים בספרד, מנצ'סטר יונייטד מעוניינת במגן בילבאו אמריק לפורט. הכישרון הצרפתי בן ה-19 חתום בבילבאו עד 2018, עם סעיף יציאה שנאמד בכ-36 מיליון יורו. גם ברצלונה, טוטנהאם וארסנל הביעו בו עניין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דני אלבס, שחקן ברצלונה. GettyImages
סן ז'רמן לא מוותרת. אלבס/GettyImages

* תיירי הנרי מייעץ לצ'אבי להישאר בספרד ולא לעבור ל-MLS, כפי שהוא עשה: "הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, אבל אני חושב שהוא צריך להישאר בברצלונה ולבלות שם את שארית חייו. אנשים לא מבינים מה הוא עשה בקריירה שלו".

* אתמול סיפרנו לכם על ההתעניינות שמביע ז'וזה מוריניו בחלוץ אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה, וכעת מתברר כי הוא מוכן לשלם מחיר גבוה למדי עבורו. על פי דיווח ב'דיילי סטאר' הבריטי, הבלוז מוכנים כחלק מהעסקה לוותר בין היתר גם על שוער אתלטיקו, טיבו קורטואה, השייך לה.

* יובנטוס רוצה לצרף חלוץ בחלון ההעברות הנוכחי, ושלחה סקאוטים לעקוב אחר חלוץ אסטון וילה, כריסטיאן בנטקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully