וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאנצ'יני מנסה לשכנע את נאתכו לחתום בגלאטסראיי"

האם נאתכו ישחק בליגת האלופות? ברוסיה מדווחים שהמועדון הטורקי מחזר אחרי הקשר ומציע לו שכר של 2 מיליון יורו לעונה

האם ביבראס נאתכו, קשרה של רובין קאזאן ונבחרת ישראל, יעבור בקרוב לשחק בגלאטסראיי? על פי דיווחים ב"ספורט אקספרס", עיתון הספורט הגדול ברוסיה, מאמנה של גלא' רוברטו מאנצ'יני פנה כבר מספר פעמים לסוכנו של השחקן וניסה לשכנע אותו לחתום על חוזה ארוך טווח במועדון.

על פי דיווחים בתקשורת הטורקית, מועדון הפאר מאיסטנבול מוכן לשדרג משמעותית את שכרו של נאתכו ולהחתים אותו על חוזה עתק במסגרתו הוא ירוויח כ-2 מיליון יורו לעונה.

שחקן רובין קאזאן, ביברס נאתכו, מול שחקן זולט וארחם אולפור סקולאסון. AP
קשר מחוזר. נאתכו/AP

כידוע, נאתכו הינו שחקן חופשי לאחר שחוזהו ברובין קאזאן תם בסוף חודש דצמבר והוא יכול לעבור לכל קבוצה ללא דמי העברה. לאחר סיום חוזהו, הפך נאתכו לשחקן מבוקש ובימים האחרונים שמו נקשר גם עם מעבר לרומא האיטלקית, שעל פי הדיווחים כבר הגיעה לסיכום על רכישה של השחקן והשאלתו לבולוניה. כזכור, גלאטסראיי העפילה לשלב שמינית גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון דרמטי על יובנטוס בטורקיה ובשורותיה משחקים כוכבי על כמו דידייה דרוגבה ו-ווסלי סניידר.

נאתכו, 25, שיחק בקאזאן קרוב לארבע שנים והוענה כבש שער ליגה אחד ב-19 הופעות והוסיף עוד שלושה כיבושים במסגרת האירופית. הוא עשוי להיות הישראלי השלישי בתולדות הכדורגל האיטלקי אחרי טל בנין (ברשיה) וערן זהבי (פאלרמו).

* תומר חמד ננכס כמחליף בדקה ה-86, בניצחונה של מאיורקה 1:4 על סבאדל בליגה הספרדית השנייה. דודו אוואט ישב על הספסל, מאיורקה כבר שביעית ורק שלוש נקודות מספורטינג חיחון במקום הראשון.

* גיא אסולין פתח בהרכבה של הרקולס אליקנטה ושיחק 45 דקות ב-0:0 בחוץ מול סראגוסה. הרקולס במקום ה-17, עם 28 נקודות אחרי 22 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully