וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני: "לא קל להבקיע 103 שערים בחצי עונה"

מנג'ר סיטי חגג עוד הצגה התקפית של קבוצתו. ליברפול שוב מגנה על סוארס, ונגר: "מנסים לצרף שחקן, לאו דווקא ווצ'יניץ'"

לואיס סוארס שחקן ליברפול. GettyImages
הרגע המפוקפק של המחזור. גוזמן ספק מכשיל את סוארס/GettyImages

ליברפול שבה מפיגור 2:0 ל-2:2 עם אסטון וילה אמש (שבת), ובאנגליה עוסקים פעם נוספת בכוכב המייטי רדז, לואיס סוארס, שספק צלל-ספק הוכשל וסחט את הפנדל אותו כבש סטיבן ג'רארד כדי לקבוע את תוצאת המשחק. על אף סימני השאלה שהועלו בתקשורת הבריטית, המאמן ברנדן רודג'רס התעקש בסיום: "היה פנדל ברור. כשמסתכלים מקרוב, היד השמאלית של השוער נגעה בבירור ברגל של לואיס. אני חושב שהיינו חסרי מזל לא לקבל פנדל נוסף אחרי נגיעת יד שלהם".

על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "במחצית הראשונה לא היינו בשיאנו, וצריך לתת קרדיט לוילה על כך. הם היו דינמיים ולא נתנו לנו להיכנס לקצב של המשחק. היינו איטיים מדי. בסופו של דבר עדיין יש לנו הזדמנות להגיע לרביעיה הראשונה. אנחנו יודעים שזה תמיד יהיה קשה, אבל ראיתי את האופי של השחקנים שלי כדי לדעת שצריך להמשיך לשאוף קדימה. אי אפשר לשחק הכי טוב שלנו בכל יום".

סטיבן ג'רארד הוסיף: "כמו שוילה שיחקה, הגיע לה נקודה. ממש לא היינו מספיק טובים במחצית הראשונה. אחר כך השתפרנו והראינו אופי טוב כדי לחזור, ותיקו זו תוצאה משקפת".

שחקן ליברפול סטיבן ג'רארד חוגג. GettyImages
מרוצה מהאופי של קבוצתו. ג'רארד/GettyImages

מנצ'סטר סיטי שוב כבשה רביעייה והעלתה את מעניין השערים שלה העונה ל-103 בכל המסגרות, אחרי 2:4 משכנע על קרדיף. בסיום, היה מנואל פלגריני מרוצה בעיקר מחזרתו לעניינים של סרחיו אגוארו, שכבש את שער הליגה ה-15 שלו העונה. "אני לא מופתע. אני רואה אותו עובד כל יום באימונים. הוא שחקן מהסוג הזה - כשהוא חוזר מפציעה, קל לו לחזור לעניינים", אמר המאמן.

"זה חשוב מאוד עבורנו. לא קל להבקיע 103 שערים אחרי קצת יותר מחצי עונה, וזה מראה מה אני חושב על איך שאנחנו צריכים לשחק", הוסיף פלגריני. "המחצית הראשונה שלנו היתה אחת הטובות העונה. השחקנים מרגישים נוח עם מה שאנחנו עושים. בכל משחק אנחנו מייצרים הרבה הזדמנויות להבקיע, ואני מקווה שנמשיך ככה. אנחנו משחקים טוב יותר מאשר בפתיחת העונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מנצ'סטר סיטי אדין דז'קו. GettyImages
בלי בעיות. דז'קו/GettyImages

ארסנל שמרה על המקום הראשון אחרי 0:2 על פולהאם בדרבי הלונדוני, ובסיום דאג ארסן ונגר להכחיש את השמועות על צירופו האפשרי של חלוץ יובנטוס מירקו ווצ'יניץ', ואמר: "אנחנו בודקים אפשרויות לצרף מישהו, אבל לאו דווקא מדובר בווצ'יניץ'. אין כרגע שם ספציפי על הפרק. אשמח להודיע על משהו שירגש אותי ואת כולם, אבל כרגע אי אפשר לעשות את זה".

על כמות הדקות המעטה יחסית לה זוכה עד כה לוקאס פודולסקי אמר המנג'ר הצרפתי: "כל שחקן שיושב על הספסל מתוסכל, אבל ללוקאס יש אופי פנטסטי והוא הראה את זה כשנכנס. הוא ישחק. הוא נראה חד, וכשהוא נכנס הוא נותן לנו משהו. הוא משחק טוב באגף, הוא אינטלגנטי ומסוכן".

לבסוף, על המשחק של קבוצתו אמש אמר ונגר: "שלטנו לכל אורך 90 הדקות עם המסירות שלנו. אני מרוצה מהיכולת שלנו, כי היינו מאוד יציבים. בואו לא נשכח שהיתה לנו התחלה קשה. יש לנו 51 נקודות מ-22 משחקים ואם תשוו את זה לכל עונה אחרת, תראו שמדובר באחד הנתונים הטובים אם לא הטוב שבהם. צריך להמשיך ככה".

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
הכל הולך כשורה. ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully