וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחונות לארסנל ומנצ'סטר סיטי, תיקו לליברפול

התותחנים נותרו בפסגה עם 0:2 על פולהאם, 2:4 לסיטיזנס על קרדיף, התחזות של סוארס ב-2:2 של ליברפול מול אסטון וילה

הבוננזה האמיתית של המחזור ה-22 בפרמיירליג תגיע ביום ראשון עם המשחק המסקרן בסטמפורד ברידג' בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד, אבל עם כל הכבוד לשתיהן, שתי המוליכות שיחקו כבר היום (שבת) וגם השיגו ניצחונות. ארסנל עשתה את זה עם 0:2 סולידי על פולהאם, בעוד מנצ'סטר סיטי הביסה את קרדיף סיטי 2:4. ליברפול שמגיעה אחרי שני ניצחונות חזרה מפיגור כפול אבל איכזבה עם 2:2 ביתי מול אסטון וילה.

שחקני ארסנל חוגגים. GettyImages
עוד שבוע בפסגה. ארסנל/GettyImages

ארסנל - פולהאם 0:2

מנצ'סטר סיטי דולקת אחריה, צ'לסי לא מרפה ממנה וגם ליברפול עדיין חולמת לנשל אותה מהפסגה, אבל ארסנל ממשיכה לדבוק במקום הראשון והיום השיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות. פולהאם לעומת זאת, ממשיכה לדשדש בתחתית והמערך הנסוג שלה לא מנע ממנה הפסד ואת הספרה 0 בטור הניצחונות שלה על התותחנים בחוץ.

ארסנל לחצה לכל אורך המשחק, אבל נתקלה בהגנה מעובה של הקוטג'רז ולא הצליחה להכניע את מארטן סטקלנבורח במשך דקות ארוכות. אוליבייה ז'ירו ניסה, בקארי סאניה ניסה, אבל במשך 57 דקות כל הניסיונות של התותחנים נעצרו אצל השוער ההולנדי. אלא שאז הגיעה עוד אחת מאותן התקפות מרהיבות של ארסנל שבסיומה סטקלנבורח הוציא את הכדור מהרשת. השחקנים באדום ניהלו התקפה של מסירות בנגיעה אחת ולבסוף מסירה של ג'ק ווילשר הגיעה לסנטי קאסורלה שבעט פנימה. עכשיו פולהאם הייתה חייבת לצאת קדימה וקאסורלה ניצל את זה כדי להכפיל בדקה ה-62 ולבסס את היתרון של התותחנים.

שחקן ארסנל, ג'ק ווילשר, מול שחקן פולהאם, סטיב סידוול. AP
ארסנל עבדה קשה במשך 57 דקות. ווילשר מול סידוול/AP

מנצ'סטר סיטי - קרדיף סיטי 2:4

מנצ'סטר סיטי היא קבוצת הבית הטובה בפרמיירליג העונה והיא בוודאי לא התכוונה לאפשר לקבוצת התחתית הוולשית לקלקל לה את המאזן המושלם. ניצחון 11 מ-11 משחקים בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום לתכולים. השער הראשון הגיע אחרי 14 דקות. דויד סילבה נע לרוחב בתוך הרחבה ושלח מסירה לאדין דז'קו, הבוסני שניצב על קו החמש רק היה צריך לשלוח את הכדור בקלות פנימה והוא קבע 0:1. שער 100 לסיטי העונה בכל המסגרות. קרייג נון אמנם קבע 1:1 אחרי רבע שעה עם כניסה סוחפת לרחבה, אבל השוויון של קרדיף החזיק מעמד ארבע דקות בלבד, עד שחסוס נבאס סיים התקפה מהירה עם בעיטה שטוחה לרשת. יאיא טורה כבש את השלישי בדקה ה-77 אחרי מסירה של קון אגוארו והארגנטינאי עצמו עשה את ה-1:4 בדקה ה-79. די ג'יי קמפבל צימק בתוספת הזמן.

שחקן מנצ'סטר סיטי, אדין דז'קו. AP
דחק מקרוב. דז'קו/AP

ליברפול - אסטון וילה 2:2

לואיס סוארס מקבל אין ספור שבחים העונה, ובצדק על היכולת המדהימה שהוא מציג. אך לסוארס יש גם את הצד הרע והאורוגוואי מסומן על ידי השופטים באנגליה כמתחזה מדופלם שמביים נפילות. התחזות נוספת שלו הערב, סידרה לקבוצה שלו נקודה במשחק לא פשוט שבו היא נקלעה לפיגור כפול. האורחים הציגו כדורגל מצוין במחצית הראשונה באנפילד ועלו ליתרון ראשון בדקה ה-25 משער של אנדראס וויימן אחרי בישול של אגבונלהור. 11 דקות מאוחר יותר הקהל הביתי היה בהלם אחרי שכריסטיאן בנטקה החלוץ הבלגי ששבר בצורת ארוכה בשבוע שעבר, העלה את וילה ל-0:2 מפתיע מאוד, אבל ממש על סף המחצית כבש דניאל סטארידג' את השער המצמק אחרי בישול עם העקב של ג'ורדן הנדרסון.

ליברפול עלתה בטירוף למחצית השנייה ובדקה ה-53 הגיע הרגע השנוי במחלוקת. לואיס סוארס קיבל כדור עומק וחלף על פני בראדלי גוזמן שוער וילה שיצא לעברו אך לא נגע בו אבל האורוגוואי ביים נפילה והשופט הורה על פנדל, אותו בעט סטיבן ג'רארד פנימה. 2:2 בסיום, ליברפול רחוקה שמונה נקודות מארסנל המוליכה. וילה מנגד רושמת משחק שלישי רצוף באנפילד ללא הפסד.

לואיס סוארס שחקן ליברפול. GettyImages
התחזות נוספת שלו הובילה לשוויון. לואיס סוארס/GettyImages

משחקים נוספים:

סנדרלנד - סאות'המפטון 2:2
לסנדרלנד: פאביו בוריני (32), אדם ג'ונסון (71). לסאות'המפטון: ג'יי רודריגס (4), דיאן לוברן (31).

קריסטל פאלאס - סטוק סיטי 0:1
לקריסטל פאלאס: ג'ייסון פנצ'ון (51)

נוריץ' - האל סיטי 0:1
לנוריץ': ריאן בנט (87)

ווסטהאם - ניוקאסל 3:1
לווסטהאם: מייק וויליאמסון (45, עצמי). לניוקאסל: יוהאן קבאי (16, 90), לואיק רמי (33).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully