וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "לא טובים? לפני שבועיים עשיתם אותנו אלופים"

18.1.2014 / 19:19

מכבי תל אביב ניצחה את אשדוד למרות יכולת בינונית, זהבי שוב כבש: "אנשים מצפים ל-0:5 ו-0:6". סוזה: "ככה לוקחים אליפויות, לפעמים אתה צריך לסבול ולשחק רע, ולהראות אופי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב שבה הערב (שבת) אל מסלול הניצחונות עם 0:2 על מ.ס. אשדוד. הצהובים פתחו פער של שש נקודות בפסגה, לפחות עד המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה ביום שני. הקבוצה של פאולו סוזה שוב הציגה יכולת לא טובה, אבל בניגוד להפסד בקרית שמונה לפני חמישה ימים, הפעם שער עצמי של יא יא פטי (3) ושער נוסף של ערן זהבי (80) הספיקו לה מול היריבה האנמית, שהחמיצה יותר מדי.

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד

ערן זהבי מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
ממשיך לירות. זהבי/קובי אליהו

סוזה סיכם: "היו שתי מחציות שונות. במחצית השנייה היינו קרובים יותר למה שאנחנו מסוגלים לעשות כקבוצה. אליפויות לוקחים ככה, לפעמים אתה צריך לסבול ולשחק רע אבל אתה צריך אופי לעבור את כל זה ולנצח את המשחק".

על זהבי, שלא מפסיק לכבוש, אמר המאמן: "אנחנו יודעים שערן הוא תמיד שחקן שסוגר משחקים, הוא תמיד מנסה לשחק טוב ולמצוא את היתרון שלו על המגרש. לפעמים זה מצליח לו, לפעמים לא. אני לא מרוצה רק מההגנה, אלא מכל הקבוצה שעבדה קשה ויצרה הרבה מצבים. לא ספגנו והצלחנו לנצח וזה מצוין.

"אשדוד הגיעו ולחצו אותו, פגשנו יריב טוב. במשחקים כאלה לא תמיד הכול מושלם, אבל היום היה מאוד מאוד חשוב לנצח. חלק מהשחקנים שלנו לא היו בשיא היכולת, אני מכוון לכך שהשחקנים שלנו תמיד יהיו בשיאם אבל זה לא תמיד קורה. אנחנו נפגוש אותם שוב בגביע, הפעם בחוץ. יהיו שינויים במשחק הזה ונתכונן אליו בהתאם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
אהב את המחצית השנייה. סוזה/קובי אליהו

זהבי הוסיף על ההופעה שלו: "מבחינת מספרים זה יופי, אבל אני לא מרוצה מהמשחק שלי. עשינו את המוטל עלינו, היה חשוב אחרי ההפסד לא להראות חולשה, שלא מתאימה לנו. מגיע כל הכבוד לאשדוד, שנתנה משחק טוב, בעיקר במחצית הראשונה. אנשים מצפים ל-0:5 ו-0:6, אבל יש לנו יריבות שמגיעות עם מוטיבציה לנצח את מכבי תל אביב וזה לא קל. אנחנו לא חזירים, ניצחנו 0:2 ואנחנו מסתכלים קדימה אל רמת השרון. אין משחק קל בליגה הזאת, נבוא לעבוד קשה מולם ולהשיג את הנקודות.

"באופן אישי לא הצגתי משחק הכי טוב. גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח. משחקים פחות טוב? לפני שבועיים עשיתם אותנו הכי טובים בארץ, אז קורה שיש משחקים פחות טובים. חדר ההלבשה שלנו חזק, טוב, בריא וכולם מפרגנים לכולם. גם אחרי ההפסד לקרית שמונה לא ראיתי שום דבר בתקשורת. זה מעיד על עוצמות".

המאמן המפסיד ניר קלינגר אמר: "שילמנו על הנאיביות. היו לנו מצבים, המשחק היה בידיים וברגליים שלנו, אבל כשהשחקנים היו לחוצים מול השער, זה לא הפך לגולים. על טעויות משלמים, במיוחד מול מכבי, שיש לה שחקנים איכותיים בחלק הקדמי. זה תמיד קורה. ה-0:2 כבר גמר את המשחק והיה קשה להתרומם משם. פספוס גדול. אני לא מרגיש פער בין המחציות או פער בינינו לבין מכבי. זה מה שאני מרגיש ובדרך כלל אני לא טועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully