וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "התגובה של הקהל והחברים דחפה אותי"

כוכב הת'אנדר סיפר על התחושות בזמן שקלע שיא קריירה של 54 נקודות. רונדו על הקאמבק: "זה הכה בי כשהוכרזתי כקפטן"

כשקווין דוראנט המטיר שלוש שלשות בתוך 75 שניות, היה ברור שמשהו אחר קורה פה. דוראנט רשם לפנות בוקר (שבת) שיא קריירה של 54 נקודות והוביל את אוקלהומה סיטי לניצחון 121:127 על גולדן סטייט.

"ראיתי את התגובה של החברים וזה נתן לי דחיפה חזקה", סיפר דוראנט על תחושתו במהלך המשחק, "אחר כך שמעתי את האוהדים". דוראנט קלע 19 מ-28 מהשדהף ומסר 6 אסיסטים בנוסף. זהו משחק שלישי ברציפות בו הוא קולע לפחות 36 נקודות.

"כמנהיג, אני חייב לשרת את חבריי לקבוצה, לעזור להם", הוסיף דוראנט, "אני חייב להעלות את הרמה, חייב לקלוע. במשחקים אחרים יוצא לי לעשות דברים אחרים, הערב הם מצאו אותי וקלעתי. אני רק מנסה כל מה שאני יכול כדי להנהיג את הקבוצה ולהוביל אותה לניצחון".

עף כמו טיל: סוד ההצלחה של עומרי כספי ביוסטון

פורוורד אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט (ימין). AP
מנהיג. דוראנט/AP

רייג'ון רונדו חזר הלילה לשחק כדורסל אחרי שנה של היעדרות מהמגרשים. הוא קיבל קאמבק מול היריבה הכי קלאסית - לוס אנג'לס לייקרס. רונדו הוכרז לפני המשחק כקפטן הסלטיקס, זכה לקבלת פנים חמה ומרגשת מהקהל, פתח בחמישייה וקלע 8 נקודות, אך לבסוף הפסיד 107:104.

"החטאנו כמה זריקות ברבע הרביעי, אנחנו חייבים לשפר את ההגנה", התרשם רונדו מיכולת קבוצתו בסיום. "אני מצאתי את החברים והם מצאו אותי, בהתחלה לא התרגשתי אבל זה הכה בי כשהכריזו עליי כקפטן וכשכולנו התחבקנו לפני הפתיחה. זה כבוד גדול".

גארד בוסטון סלטיקס רייג'ון רונדו (ימין). AP
יודע מה צריך לשפר. רונדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully