וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "בקיץ יונייטד תנסה למכור את ויין רוני"

מנג'ר צ'לסי מתכונן לעימות מול השדים האדומים (18:00, ספ'1) וטוען כי החלוץ יימכר. שיא שלילי ליונייטד ליחס הימור

מלחמה פסיכולוגית או הצצה לנעשה מאחורי הקלעים? צ'לסי נערכת לקראת הקרב הגדול נגד מנצ'סטר יונייטד (ראשון, 18:00, ספורט 1) ומאמנה ז'וזה מוריניו הפתיע במהלך ההכנות למשחק כשאמר כי השדים האדומים מתכוונים למכור את וויין רוני בקיץ הקרוב. "מנצ'סטר יונייטד הייתה מאוד ברורה בגישה שלה כלפי מצבו של רוני", אמר "המיוחד, "יונייטד לא מנפה, לא מוכרת, אני לא רואה שינוי. האם זה יהיה ככה גם בקיץ? אני חושב שבקיץ הזה הם ינסו למכור את רוני ליריבה שלא נאבקת איתם על התואר, הם היו ברורים בעניין, הם יעבירו את רוני ליריבה שאינה בליגה האנגלית".

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
לא מפסיק להתעניין בנעשה עם רוני. מוריניו/GettyImages

צ'לסי לא נוצחה בסטמפורד ברידג' בליג האנגלית העונה, והיא רוצה לעצור את השדים האדומים, שמתקרבים מדי שבוע לצמרת. מנצ'סטר יונייטד ניצחה רק חמישה מעשרים משחקיה האחרונים בסטמפורד ברידג'. הכחולים עשויים לקבל חזרה את פרנק למפארד, שהחלים מפציעה, גם הרכש החדש נמניה מאטיץ' ייכלל בסגל, ולפי מוריניו הוא יחכה להזדמנות לעלות מהספסל.

רוני החלים מפציעה במפשעה וכשיר למשחק, אולם ספק אם יפתח בהרכב של דייויד מויס. החלוץ לא שיחק מאז ההפסד לטוטנהאם בתחילת השנה. יונייטד תחסר גם את רובין ואן פרסי הפצוע, שצפוי לשוב לאימונים רק ביום שני. המאמן דייויד מויס ינסה לרשום ניצחון ראשון בקריירה שלו על ז'וזה מוריניו, והוא מגיע למשחק כשקבוצתו ניצחה חמישה מששת משחקיה האחרונים בפרמיירליג.

יונייטד מגיעה כשהיא מוטרדת מהדיווחים על כך שווילפריד זאהה נטש בזעם את משרדי המועדון ביום חמישי, לאחר שגילה כי מויס הטיל וטו על עסקת השאלה שלו לאחת מקבוצות הפרמיירליג (ניוקאסל, קרדיף סיטי ו-ווסט ברומיץ' היו המועמדות לצרפו). זאת בהמשך לשמועות מן העבר על רומן שניהל עם הבת של מויס, בגינו החליט המאמן למחוק אותו.

בבוקר המשחק שברה הקבוצה שיא שלילי כשאתרי ההימורים נתנו לה את יחס ההימור הגבוה ביותר מאז הקמת הפריימרליג. בכמה אתרי הימורים יכלו המהמרים לקבל 5 פאונד על כל פאונד שהם השקיעו לניצחון של יונייטד בסטמפורד ברידג'. היחס הקודם היה נמוך פי 2.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני, יורד מאוכזב מהמגרש. Alex Livesey, GettyImages
כשיר. רוני/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully